Sunday, April 12, 2015

Rolling Stones

Sejk ,sejk ,sejk ,,,,,,,pjevam  onu pjesmu Tejlor Svit.Strasna pjesma ,a Tejlor ,jebo ti Pavarotija kad pusti glas.Sejk ,sejk sejk .....kako sta sad .Opet pjevam .Mislim da trenutno nema bolje muzike ,da je covjek slusa  u restoranu Mc Dpnalda ,dok uziova u  svom hamburgeru i frenc frajzu ,od  Tejlor Svit.Ubili se jedno za drugo.Dodaj mi kecap.Sejk ,a bul shit.kapnu mi kecap na bijelu majcu.Osta fleka.

Ako niste znali ,a niste sigurno ,Tejlor dolazi u  Tampu u Augustu  da pjeva.Cuj idem li.A glupa pitanja.Karte vec rasprodane.Bit ce nas  70 hiljada.Ja sam kupio onu  jeftiniju od 4 stoje.Nisam bas na bini ,al ako ponesem  dvogled ,mogu je dobro vidjet.Hajmo ruke gore Tampa ,Sejk ,sejk ,sejk ,,,,,Nosim i  hamburger , samo ovaj put bez kecapa .Hajmo ruke gore sa  podignutim hamburgerima Tampa .Sad mi je zao sto nisam kupio  onu malo skuplju kartu bar od ,,milje,,Da sam bio pametan stedio bi  3 -4 mjeseca i uzivo ko cojk.Racunica kaze.Imam satnicu od 10 Dolara  i kad sve platim  u dugu sam  100  Dolara ,sto znaci da mi za kartu Tejlor Svit , stanite malo ;Sejk ,sejk sejk , treba dici kredit  sa kamatom od 8 posto ,i vracat ga naredne  4 godine.,,Sejk ,sejk ,sejk ....

Nego  ima vremena do Tejlor.U Junu ovde ,12 Juna ,tacnije  gostuju  ,,Stonsi,,Ja ,ja  Stonsi.Bit ce nas 70 hiljada.Ruke gore ,sejk ,sejk ,ma nije sejk nego  Jeger  Mick skace po bini 2 sata.kako sta ima veze.Ima .Hajte vi  skacite u sedamdesetim godinama 2 sata po bini.Pola vas se ne moze  bez lifta popet ni na drugis] sprat ,a Mick  ko  od gume.Kupio sam kartu .Idem .Platio  400 Dolara  ,onu  da vidis  stonse ,ko iz nekadasnje  sarajevske zicare  sesti stub,,a oni dole  na Sirokaci.Cijena karte je inace od 150  do deset hiljada Dolara ,sto znaci ,ako radim za 10 Dolara na sat ,da se opet moram zaduziti za naredne  ,sad 4 godine da  sve to vratim.Al vrijedi brate.Sejk,sejk ,sejk Jebi ga .Ljudi istakli svoju vrijednost .Ko je meni kriv ,sto ja moram  prihvatiti ,da radim  za 10 Dolara na sat  i da me gledaju samo menadjeri.Evo sad racunam,70 hiljada ljudi   u prosjeku  plate  kartu po 400 Dolara ,sto daje sumu ,uh jebo te,da se nahrane  sva gladna djeca ,bar godinu dana u nekoj siromasnoj zemlji.Jest ,al nije isto zadovoljstvo.Kad Mick sa onim velikim  zvaljama   zapjeva sejk ,sejk sejk ,odma se najezim.Sta ne pjeva to Mick ,Ok nema veze.Nosim i hamburger naravno.Vec kupio  i podgrijat cu ga na dan koncerta ,samo me niko  vise nece zajebat da ponesem i kecap.

Ok stvari ovako  stoje.Tejlor Svit ,sejk ,sejk sejk,  zaista vrijedi onoliko koliko dobije.Mick Jeger ,isto ,valja skakat 3 sata i problem je jedino u onima sto rade za 10 Dolara po satu.Oni ne vrijede toliko.Ja bi im dao 2 Dolara po satu ,pa umjesto da kartu  odplacuju 3 godine ,rate  bi oni meni slali slijedecih 15  sa kamatom od 48 posto ,a onoj gladnoj djeci ,koju sam pominjo ,poslo  kasete sa koncerta  ,da vide sta su propustili i da nije sve  u  stomaku ,nego u glavi.Sejk ,sejk ,sejk ,,,,,,

2 comments:

sedma said...

https://www.youtube.com/watch?v=MKLVmBOOqVU

Waiting On A Friend...bez kalkulacije i poredjenja. I sesiric se racuna.

rajskadjevo said...

Hm..moji idu na koncert AC/DC u Austriji u svibnju, karta je po osobi 100 EUR-a...meni se to užasno puno čini ali su me prijatelji "spopljuvali" da čemu se ja čudim da su uvijek cijene koncerata bile takve..kao zadnja turneja ( jasno dok im ne ponestane love onda ponovno zadnja turneja..)
Teško je tu utvrđivati neka mjerila kolko što vrijedi.Mislim da to nije dobro niti uspoređivati..ja se držim onog ako me nešto veseli nije mi žao dati novac.Ne razmišljam koliko i da li to tolko vrijedi...

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...