Tuesday, April 21, 2015

,,Ostala si uvijek ista,,

Sad tek vidim koliko je ,,svijet,, bio prazan bez  Fejsbuka,,Da ga nema  ,valjalo bi ga izmislit.

Ne bavim se drustvenim mrezama ,mislim ,ne ucetvujem ,ali voajerski navratim ,da vidim sta se desava,Bas da vidim jer Fejsbuk  je ipak  i prvenstveno  ,,slika,,, za vidjet. a texst je samo  dodatak te slike ,a   zove se komentar.

Nemam ni mnogo ,,prijatelja,, ,tek nesto vise od 20 ,al sto oni i njihovi ,,frendovi,, izbace jedva uspijem pofatat.Sta li tek rade oni sa stotinama   blizih  i daljih  i mutual frendova.

Ipak se vrijeme racuna ,ne od Isusa ,nego od postanka Fejsbuka. ,bez obzira na religiju ,Prije i poslije.Ono prije nije vrijedno ni  pomena.Tek po koja  skenirana slika poslata  postom i kratki ,skupi, telefonski razgovori,.Onda ,ponekad mislim ,,samo za nas , sto se prosusmo ko riza po plocicama , za nagradu ,zbog dobrog ponasanja,Fejsbuk.Povezo nas ko Jugoslavija.

Fejsbuk je inace zamisljen ,ne za one bliske prijatelje, nego vise za poznanike ,jer oni naj blizi nadju nacina i bez njega ,za kontakte,  dok  oni sto ih povezuju-poznanici , dobijaju sansu ,da poistanu blizi ,odnosno  slike na  Fejsu ,koje ljudi postavljaju ,su vise namjenjene  onoj grupi ,koja ne spada  u ,,prvi saf,, ali koja je uvijek tu , za kafu popit.

I dalje ne mislim nista lose  o socijal medijima.Za sve nas ,,bivse izbjeglice,,  je to bila dobra prilika da vidimo ,gdje  je ko  pobjego i gdje je ko ,,osto,,,,A vidi,Zivi ,,on,, u Sidneju.

Znaci Fejsbuk je slika  ispod kojeg su komentari i lajk.Lajk je  nacin ,da kazes da ti nije promaklo , ,a da to ne moras obrazlagat.I to je dobro.

,,A sto mi lijepo izgledas,,  Nisi se nista promjenila  , Ista ko prije 20 godina  .ma nisi ni ti bona ,, To su uglavnom komentari na  slike onih sto se nisu  ,,nista promjenile,, u zadnjih dvadeset i vise godina i onih  sto stavljaju svoje slike i  ocekuju  iste ili bar lajk.Zene su nekad lagale ,kad sretnu jedna drugu na ulici ,danas na Fejsbuku.

..Lazu ,lazu me ,,,, da vrijeme  .Jest puno je draza  lijepa laz od svake  ruzne istine  i ovo prvo  svak voli cut .Nikad jos do sad nisam  procito  negativan komentar ni na jednoj slici koju sam vidio na fejsbuku.,,A jesi se udabljela ,moja ti,,Jok ,bez obzira sta ljudi misle  ograde se  ,,lajkom,,  sto i sami ocekuju  ,kad ponude svoju vlastitu fotografiju.Komentarom na ,,tudju,, sliku  pravis sebi zaduzbinu.

Znaci nije fejsbuk  filozofija zivota ,nego njegovo  ogledalo  u cemu nema nista lose i gdje je vazno  da imas izbora   ,,Da  foliras,, -komentar ili  da lajkujes  ko potvrdu da si vidio  i primio ,,k znanju,,-ocima ,to  sto je neko izlozio.Da nebi bilo zabune.Sve ovo  se odnosi na ,,moju generaciju,, dole ili gore 5 godina ,dok za onu malo i puno mladju ,fejs moze biti  i odskocna daska  u zivotu.a ne samo mjesto  ,gdje kad postavis svoju sliku ,ocekujes  naj manje lajk  a prizeljkujes i  koji komentar tipa ,,Nisi se nista promjenila ,, Ista ko prije 40 godina ,,  ,,A nisam vala ni ja,, Ostala sam uvijek ista.  Lajk.

11 comments:

sedma said...


Ne znam hocu li sada proci. Na prosli tekst mi komentar nije prolazio iako sam selektirala i verificirala sve one slicice. Mozda je tako bolje, jer bi se Mick sigurno naljutio na mene.

Ovo mi je prilika da ti "priznam" da ti ona zelena beretka nije prijateljica. Mojom seprtljavoscu je dospjela kod tebe. Njenom adresom se sluzim kad pozelim malo prosvrljati po sobama, mjestima za odmor, kuhinjama...poznanika. U pocetku mi je bilo interesantno, sad vise nije. Jedino bih voljela vidjeti malu Saru.
Kad se hocu pohvaliti svojim slikama na raspolaganju su mi cekrcicki blogovi.

SARAJKO said...
This comment has been removed by the author.
SARAJKO said...

Iako sam pripadnik mladje generacije potpuno razumijem sta misliš Dalibore! Moj utisak je da ljudi nemaju više vremena jedni za druge, nažalost u ovome vremenu, barem u Austriji ne radi se da bi se živjelo nego se živi da bi se radilo!

Anonymous said...

"Nisi se nista promjenila , Ista ko prije 20 godina."

Moja zena rece isto drugarici iz djetinjstva, a ova odgovori:

"Hoces' reci da sam i prije 20 godina bila garib?"



P.S.

Za neupucene garib = ruzna

Hashim said...

Ja sebe vidim skoro svako jutro ( kad se umivam ).Nemam taj Fejsbuk da se ne traumiram , dosta mi je sebe .Mozete zamisliti da jos vidim na Fejsu ove blogovske zavodnice u sedmoj deceniji ili " bivseg " bachaje
u osmoj deceniji.
Hvala. necu!

.Mick said...

Nisam član niti jedne od tih glupih mreža,ali što me jebu to nije normalno.Ako stanes iza bilo koje žene,na crvenom svjetlu,bez obzira koliko je stara,ona se odmah uhvati tih društvenih mreža pa tipka li tipka.Semafor prodaje,ljudi sviraju,a ona izbaci srednji prst kao znak da ne jebe nikoga.Tako sam ja izgurao jednu na sred raskrsnice i produzio svojim putem.Ona je zapisala broj i došla mi kazna 600$,a ja odnio u policiju snimak sa moje vindskrin kamere i završena misa.Vondskrin kamera je najbolji izum stoljeća.Tu se sve vidi.Obično im memori kartica traje 4 sata,ali kad kupis iz Japana i dobro platis snima 24 sata.
Znam da sam pogrešno napisao.Zove se windscren camera,ili trafik kamera.

Hvala ti Kevro na odgovoru i slažem se s tobom.Sve su to budale i nisu vrijedni spomena.Krivo mi je što nas brukaju po svijetu,eto to je to.

Zmijo ljuta ti mi se ništa nisi promijenila zadnja dva mjeseca.Ista,malehna i malo pomrsava.
Bilo bi ti pametno malo vamo doć kod mene da razbijes sve brige i da se malo ugojis u prirodi i na prirodnoj hrani.Do tebe je.

dalibor bilic said...

A ovog Hasima.Koja je to , ,,la konzerv de France,,Ko nezna francuski ovo znaci ,,francuska konzerva,,Ugasis sliku na ogledalu bolan.Eto rijesenja.I pojacas radio.

dalibor bilic said...

A dobrog cojka ovog Micka.Zove ,,dvasetsedmu,, da mu dodje da je ugoji i to u prirodi,hahha

dalibor bilic said...

Micko imas li sta za mrsavljenje da ti posaljem Hasima.

sedma said...

@ Mick
Dosla bih ja, ali si me jednom prevario pa ti vise ne vjerujem.
I da znas, uvijek cu ti to prigovarati.
Napokon lako do komentara.

Hashim said...

@Dalibor
Ne brini za Hashima , pored Sene se ne deblja!

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...