Saturday, November 1, 2014

Atlantis

A o ,,komsijama ,, sve naj bolje.Treba mi nekih  cedrdesetak minuta voznje da od kuce  dodjem do Cejp Canevarela ,malog gradica na obali  Atlantika ,poznatog  po Cejp Kenediju ,mjestu  odakle se nekad lansiro Shatl ,gdje je  bilo sjediste Nase ,odnosno mjesto ,iz kojeg je ,,covjek,, krenuo u otkrivanje  ,a ne u osvajanje, ko to moze  osvojit bezgranicno,svemira.

Tako je bilo do prije nekoliko godina.a prakticno ;izneses stolicu ispred kuce ,hladna piva ,cigara  i cekas ,,Lanch,, Shatla ,kako se to ovde zove.Spektakularne su to i ne zaboravne scene ,narocito nocnog lansiranja ,kad horizont ,,gori,, a  mi ,,mali,, ljudi  dobijemo rijetku priliku da se osjecamo pomalo ponosni ,sto pripadamo  ,ovom rodu.

Onda su ukinuli  americki svemirski program.Za nas  je to izgledalo ,,preko noci,, a nije  jer su godine potrosene u analizama onoga sta se  covjekovim-americkim prisustvom u svemiru dobija ,a sta gubi  i kad je sve stavljeno  u ,,brojeve,, zakljuceno je da  sve kosta  puno vise nego sto vrijedi  i  kompletan program  je ,,zamrznut,,To ,,zamrznut,, znaci da nije definitivno i  otkazan ,ali kako stvari trenutno stoje tesko da ce u doglednoj buducnosti osim turistickih brodova =kruzera,nesto zaploviti iz Cejp Caneverela.

Kejp Kenedi je danas jedna od  trecerazrednih  atrakcija  Orlanda,ravna nekom ,,vodenom parku,, gdje covjek za pedesetak  Dolara moze doci da vidi ,sta je nekad bilo,da se slika sa starim raketama ,da se vozi simulatorima i  da gleda  Atlantis,,  orginalni shatl ,koji je tu izlozen.To je onaj  turisticki dio ,mada je  Nasa zadrzala ,al na nivou ,zanatske radionice i jedan ,,pogon,, za  lansiranje  vojnih -spijunskih satelita i onih stto se zovu telekomunikacioni.

pricu o tome ,da ce sve ono ,sto je nekad fonansirala drzava ,sad preuzeti  ,,privatnik,, u praksu je predocio vlasnik kompanije Virgin Atlantic ,koji je usput receno  i ulozio  desetak milijardi dolara ,da bi ,,covjek,, ponovo  poletio u vasionu.Lijepa ideja ,vrijedna paznje,humana  da nije i onog ,,Ali,, koji ovde kosta 250 hiljada Dolara ,odnosno toliko je trebalo da se plati  za voznju turistickim shatlom  Virgin  galakticom  i interesantno je da  je nekoliko hiljada ,,karata,, unaprijed prodano.

Juce je  prvi probni let  Virgin  svemirskog broda zavrsio prije nego je i zapoceo ,padom u pustinju Nevade.Milijarde Dolara u prasini.Ko ce to sve platiti.Vi  naravno ,jer je ,,galaktik,,  bio osiguran ,a osiguranje ce isplatiti stetu vlasniku ,a nadoknaditi  gubitak ,tako sto ce podici cijenu  obaveznog  osiguranja  u svim vidovima.

Koliko na ovom Svijetu ima gladnih.Koliko je tu djece.Koliko ima bolesnih  kojima je neophodna pomoc ,a za koje se nema  para.Da je novac  ulozen u ove svrhe ,bilo bi i dalje gladnih i bolesnih ,al puno manje ,a da je onaj ,,dolar,, namjenjen za  kartu i voznju ,isto tu ulozen ,situacija bi bila snosljivija ,al nije .

Nije ni ovo suplja  prica o ,,pravdi,,nego samo  sjecanje na ono ,kad sam bio ponosan sto sam ,,covjek,, i poslije kad sam se stidio ,sto jesam.

Hjuston- Imamo problema.Covjek.

22 comments:

ODOZGO_77 said...

prica ti je super, samo ne znam sto je sve ovde "zaledjeno" i niko ne daje komentare.
Definitivno mislim da je sve manje "LJUDI" danas na svijetu a pogotovo tu kod vas Gazda. Da ne spominjem "gospodju Katarinu" i ove sve letove u vasionu.

Posto se da primjetiti da je popao broj komentara ja bih vas sviju nesto zamolila, prvo gazdu pa ostale.

Teba mi vas glas. Posjetite ovu web stranicu , ja sam tamo sa prijateljcim [ ja samu plavoj haljivi] pa ko ima vremena molim vas da glasate a poseban pozdrav Micku i zelim da vidi da nije toliko lose ovde gdje se nalazim.

http://iscofoundation.org/asi/index.php?display=ASI%2F20141022%2FeIMG_0048.jpg

Hvala za vas glas
Pozdrav ekipi

megera said...

Eto ti ga na. Posaljem sliku onom kolegi blogeru sto apstinira, molim za diskreciju. Cijelo vrijeme strijepim da ce se " izlanuti ", znajuci da mu drzanje jezika za zubima i nije svojstvena osobina, a pogotovo spoznavsi da je ponekad namjerno zlocest.
Ovim potezom Odozgo rijesila si me velike brige, a vjerujem i usrecila mnoge.
Lijepi pozdrav svima.

rajskadjevo said...

Jao..Odozgo kako si lijepa !!! Predivna kombinacija za ženu dobrota plus ljepota..a što točno radiš tamo?

ODOZGO_77 said...

zabice,
drago mi je da ti je kamen pao sa srca,
slika je vec na netu , sta je tu je (-:
a mene brine ovaj blog
Neka apatija zavladala
haahaha
posto nisam htjela da spominjem sex, onda sam pomislila hajde da se glasa
hahahahah
mozda neko i uspije glasati
sala

@ Rajska,
u Indoneziji radim na veoma interesantnom projektu , do sredine decembra sam tu.

megera said...

@ Odozgo
Mene vise brine sto su na blogu uglavnom komentatorice ( cast Micku i Marijanu, ali rijetko se javljaju ), a znas da ja ne funkcioniram u " jednoumlju ". Nadam se da ce tvoja fotka promijeniti stanje, a tek da se ukaze Rajskina seka...

ODOZGO_77 said...

da,u pravu si
ovom prilikom zelim da zamolim Rajsku da objavi svoju sliku, po mogucnosti u kupacem kostimu
da "PODIGNE" moral ovom blogu

ps
nadam se da gazda ovo nece obrisati
pozdrav ekipi

urednik said...

Glasao! Pozdrav dami u plavom a pusa alapaci i hvala za cestitku.

urednik said...

@malo o'zgo malo o'zdo,

Svaka cast! Za razlog boravka u Indoneziji, a i za stajling.

A pogotovo sto dokazujes Daci, primjerom da ljudi uvjek ima, cak i na njegovom blogu. cccsssssss

ODOZGO_77 said...

@ urednik,
veliko hvala

rajskadjevo said...

A što bi ja voljela vidjeti Urednika u npr.smokingu...heheh...

Marijan said...

lijep tekst, ni dodati, ni oduzeti. U toku sam svih dešavanja koja imaju veze sa svemirom. Dok su ti programi bili na ''državnim jaslama'' sve je to i imalo onu istraživačku draž i smisao sa velikom dozom neizzvjesnosti.
Komercijalizacija svemu tome daje potpuno drugačiji ''ukus'' sa prilično gorčine... sjatili se bogati k'o lešinari namirisavši gdje bi se još moglo zaraditi, a sa lovom i tako ne znaju što će!? Da nahrane gladne?
Ma nije to baš u trendu, a i ko još pamti takve?
---
ODOZGO_77... ma odmah sam te prepoznao, nisi ni morala navesti boju haljine... imaš glas i od mene!

ODOZGO_77 said...

znate sta mi je interesantno,
nekad Gazda ovde ostavi i po 20 poruka [ sto pod njegovim imenom sto pod tudjim = haj sta nema veze]

a sad ga nema danima
pomalo se brinem

pozdrav ekipi

megera said...

Primjetila sam i ja. Nadam se da ce ga uskoro proci ova faza.

urednik said...

Solidarisao se sa Coletom, drukcije receno ne moze bez NJEGA.
Sta su ti pravi jarani.

dalibor bilic said...

Ma tu sam ja ,al u kojoj ,,fazi,, je vec tesko pitanje.Nekad me ,,komentari,, inspirisu ,na komentar, nekad ne ,al to vam je odprilike isto ,ko i reakcija ,,vas,, na neki moj texst.Drago mi je ,da je ,,faza,, ,,Zabavili se sami o sebi,, prosla ,odnosno da je prestala potreba ,da ,,dezuramm .Blog i oni koji ovde dolaze su OK.
Juce sam nesto razmisljo o ovoj ,,Odozgo,, kojoj ni imena ne znam.,,Nasa,, zena ,dosla u Canadu pa otisla pomagat djeci u Indoneziju.Nevjerovatno.odkud tolika snaga,volja i zelja.,nakon svega sto je prosla.Ja ispuho nakon rata.Inace ne vjerujem u ,,humantitarni ,, rad al znam da ima humanitaraca i to pravih i mada ne spadam u tu grupu ,imam pravo da im se divim.Ko bi mene sad iz ovog relativno ugodnog zivota ,,obuko,, pa poslo u Indoneziju ili negdje drugo da pomazem..Odozgo .Divim ti se.

Kevrin potok said...

Fino je to, samo Bosni gladnih na pasja preskakala a ide se po bijelom svijetu drugima pomagati. Bez uvrede. Pa kad vele nismo merhametli narod.

ODOZGO_77 said...

komentar ti je na mjestu
svaka cast

a isto tako se ide tamo gdje si pozvan
i gdje te zele

pozdrav ekipi

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
hvala, puno mi to znaci

dalibor bilic said...

Nije se ,,tinta,, sa mog komentara ni osusila ,,javi se ,,kevro,, sa jos boljim.Ja to vidim ovako.Kad bi imo priliku da posaljem hiljadu ,,necega ,, za pomoc u Bosni ili istu sumu za pomoc negdje drugo ,izabro bi varijantu broj 2.Zasto.Zato sto znam da tih hiljadu u Bosni ,recimo, djeca nikad nebi dobila ,a negdje drugo bi bar imali sansu.

megera said...

Jedina pomoc zemlji u kojoj zivim je ona psihijatrijska, i to za kompletno stanovnistvo. Ne poznajem dobro situaciju u Bosni, no ipak bih rekla da bi i tamo psihijatri imali sta raditi.

dalibor bilic said...

Tamo je prekasno za psihijatra ili mozda i nije nekog psihijatriskog tipa Staljina da dovede u fazu da lijekovi djeliju.
I sad recite da me nema.

urednik said...

Gdje vas Kervo navuce.cccssss
A ja bih u Indoneziju. Samo svi letovi bukirani. Prob'o preko veze. Dragana i Quantas, kaze zaboravi. Neki nasi iz Sydneja zakupili cjeli "vagon".

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...