Saturday, November 15, 2014

Ukrstenica

Bilo je to obavezno.Na kraju svega ,,ukrstenica,, ili ,,ukrstene rijeci,,Kako li se to danas zove u Sarajevu.Mozda ,,dzumbus,, rijeci.

Vodoravno  pod jedan ,pa vertikalno pod 3.Onda vertikalno pod 12 i vodoravno pod 6  i sastavis.

Ovo je ,,Ni tamo ,ni vamo verzija -ukrstenih-dzumbus rijeci ,,

1. vodoravno  ; Prezime poznatog  tenisera Meo, bosanskih korijena koji sad zivi na Floridi i jedini je  rangirani  musliman na listi  naj boljih 5 hiljada  svijetskih tenisera .

2. vertikalno ;Nadimak jednog od 

naj poznatijih  jebaca Australije ,bosanskih korijena ,sto ga je ,,ocero,, Ceranic .

3. niz vodu ; Upisi ,,Cole,,

4. vertikalno  ;Ime Husine zene 

5. horizontalno ;Ime rabijinog muza 

6. Nadimak nikad sexsualno  ne zadovoljene ,gospodje  srednjih godina iz Hrvatske ,sto se pazi sa galebovima  i cita  Smislova -

7.Ime  malog bosanskog gradica nije Peyton , po kojem je magera sebi  skrojila  nadimak To je ona sto nije imala priglavke,a da ne govorimo podsivene.

8. Musliomansko musko ime ;Kevr     upisi nastavak.

9. Najveci  hrvatski musliman u Sarajevu -ime, ko ona planina iznad  Splita.

10.Plemenita humanitarka  takodje  bosanskih korijena ,trenutno  ,gnjavi ljude, po indoneziji,

11. vertikalno  nekad bilo , nije vise  ;upisi U -Redenik

12. Ime grada  iz kojeg se javlja redovno ,,Sidnejac,,poznat i kao geolog ,nije ginekolog ,nego geolog   

13. Francuz ,novi clan , ciji je nadimak ko u onog  nekad pjevaca Kucuka Hokija .....

14. suprotno od ,,sloga,, a nije Bosna.Nadimak sinonim bosanske ,,sloge,,

 tu bi kontiniu    ............

49 comments:

dalibor bilic said...

tesko a ....

Marijan said...

Ih, *ebo ga ti... zar nisi mog'o nešto lakše?

ODOZGO_77 said...

bas i ja kontam
ovo je prekomplicirano
de malo pomozi,,,,

pozdrav ekipi

p.s.
Micko jos tvoj email nisam dobila a slike cekaju...

dalibor bilic said...

Kad vidim ovu moju raju sa kojima se druzim ,tek mi je jasno kolko sam mlad.
Hem sto piju caj ,Plivadon , je od mene ,namazem im i krisku bestilja ,hem sto su izlapili;
Svi su jos pri tom iz Sarajeva ,al kolko se sjecaju tog grada i gdje je sta bilo ,neko vece sam im moro objasnjavat da je Begova dzamija na Carsiji ,a ne u Buca potoku i da Vjecnica nije preko puta mosta na Dolac malti.
Trazim pomoc ,od onih sto jos nisu pomatusili.
Pasaz -ulaz prema kaficu Lisac i Sarajevo osiguranju.Znaci od tranvajskih sina pogled.Koje su radnje ,prve ,bile sa lijeve i desne strane pasaza.Ja znam ,al necu preaddicirat.Recimo druga na desnu stranu je bio Gril. i druga na lijevu stranu je bio Bazar.Treba mi prva na lijevu i prva na desnu stranu .

Marijan said...

Đe su ti ti što su izlapili?
Ja sam još uvijek na gemištu i pivi, doduše dodao sam i 5 mg ''za'' pritisak... sve je to kompaktibilno... čajeve i sokove ne pijem ni kada sam bolestan, a to se rijetko dešava!
Znaš da se mnogo sikiram gdje je koji lokal, to više i ne memorišem.
---
Ljetos izađem malo na ulicu da protegnem noge i nabasam na dvojicu, 'vako mojih godina 22-23, Talijani, pitaju me na engleskom kako da dođu do Olimpijskog muzeja.
Prvo što mi pade na pamet, za kojeg će im to? Haj' dobro, i na našem bi teško nekoga uputio na tu lokaciju, sreća ja taj engleski jezik dobro znam - pola nako, pola rukama... objasnim im da je ZOI muzej u ratu otiš'o u p.m. i prođe ih volja za dalja pitanja... bar sam tako mislio?
Al' ne leži vraže, pitaju kako do bob staze? Lijepo im objasnim daje i bob staza otišla u p.m... al đaba, hoće 'ajvani gore, vele imaju oni GPS pa smo da im kažem naziv ulice do tamo? Kolutam ja očima, a ćini mi se i oni, pokažem im na Trebević u koji svi blehnusmo...
Čuj da mu ja kažem ime ulice... pa ja ne znam ni kako se zvala prije rata, a sumnjam da zna i onaj ko joj je dao i ovo poslijeratno!
Fino ja njih pošaljem dole u grad (ja sam s brda) pa neka nekoga pitaju... mene našli za*ebavati.
Đaba im što znaju engleski jezik kada ne znaju put za Trebević!

dalibor bilic said...

Dobro je jednom ,ovde, reko onaj Paprica.,,Djuturumi,,jedni.
Evo razmisljam da uvedem zabranu pristupa blogu svima iznad 25.Pa da se druzimo ko ljudi.

dalibor bilic said...

Davor
javio mi se iz Slovenije moj drug Davor.To je onaj ,sto je ovde visio ,pa ga vise nema.otjerala ga Rajska djeva ,zato sto joj je on rekao da ima velike guzove i male sise,pa ga ona napala ,a kako on nije zelio konfrontaciju,povuko se.
Davor je inace moj ,,ratni drug,, i moj heroj rata.Od linije do kopanja rovova i sve zaboravio i nikad ni jedne ruzne rijeci za one koji su ga tamo vodili nije reko.Ja sam malo drugaciji ,a i mislim da rajska nema toliko velike guzove i toliko male sise.
Ode davor u Sarajevo.Cesto.Kaze bio i za ,,svisvete,, 7 dana i nikog od ,,raje,, nije sreo i kad se pozeli sarajevske raje skokne do beograda .Ima neki ,,nas,, kafic .
Kazem ,davor , je moj junak rata a i mira.meni i dan danas kad neko pomene beograd ,prorade predrasude,ko da ih vjezbam.

rajskadjevo said...

Dalibore da li si razmišljao da počneš pisati dječje bajke onako ozbiljno..dobro ti to ide..Mogla bi ti ja biti jedan od sponzora...vidim da ti dobro to ide!

Marijan said...

A vi ste ti koji su ovu zemlju potkopavali... nije čudo što je 'vaka!

Anonymous said...

je li ona planina iznad Splita Durmitor?
Onaj grad Biacc ili je Vel. Kladussa?

Feniks (kako samo uvrnu ona slova, c,c,c, vidjeccu occu li procci)

Hashim said...

Sa lijeve strane prolaza za kafe Lisac bio je butik za vjencanice
(drzala Topiceva punica) a sa desne mali izlog sa foto Lisac I
Cvjecara.
Pozdrav iz Parish
Hashim
p.s. ili bolje psssss.
Ne znam nikog da ima predrasude prema Beogradu ili Zagrebu sad, a da ih nije, makar malkice, im'o I prije rata.
Eto mi u Sarajevu smo imali predrasude da su u Zagrebu pederi a u Beogradu Pizde. Mi , Sarajlije , smo svi bili Hashim-age.

dalibor bilic said...

La trimumfalna kapija.To Hasime.Naravno da je sa lijeve strane bila radnja u kojoj su se svojevremeno sile zastave i pravili ,,plisei,, Drzala ju je Vera ,Topina ,punica a sa desne strane ,,Parkova ,, cvijecara.
La istina sto se tice predrasuda i prije rata.
Joj kako spilam ovaj Francuski.

Hashim said...

Francuski ti је "очењ хорошо "

dalibor bilic said...

E moj La Hasime.Gledam utakmicu izrael -Bosna ,jako interesantnu iz vise aspekata ,pa i onog fudbalskog i recimo i istoriskog.Dvije zemlje koje su popisale istoriju i nista iz nje naucili.Izrael vodi 2-0 i dugo nisam gledo gori tim ;Jednostavno nemaju talenta .E mozes mislit kaki su tek ovi ,,nasi,,La katastrofa.

davor-ex skerlica said...

Ispravak krivog navoda:
Poslije sam ti napisao da ponekad malo pretjerujem, vjerovatno jer u Beogradu nikada ništa ne očekujem, a dobijem veliko više. Lijepo druženje na splavu na Nebojšini kuli , u kafiću kod Miše, gdje se okupljaju bivše sarajlije. Poznata raja u drugoj sredini, gledaju utakmicu Srbija Danska, komentari onako pravi sarajevski, niko ne govori ekavski, svi su puni onoga bolan. Bolan vidi ovog našeg što je falio gol, za njega Paprica izmislio fudbal. Kada idem u Sarajevo uvijek očekujem puno, a za uzvrat dobijem jako malo. Greška u meni. Greška što zaboravih na ona kopanja rovova po Trebeviću, Poljinama, Vilosnovom, Kozijo čupriji... Nisam ja zaboravio ovaj blog , već me posao i česta putovanja odvela na drugu stranu.

ODOZGO_77 said...

HELLO,
zanima me sta mislite o ovoj prici.

Bila sam svjedok posjete zeni koja je narodni iscjeljitelj.
Lijeci sa dodirom.Naime samo sa cistom gazom dodirne na primjer dio gdje je zuc i za par secundi kamen je u gazi koju je ona drzala a na tijelu nikakav trag.

Gledala sam kad je osobi ispred mene ispumpala oko 200mlg
NIKOTINA iz pluca, bez i jednog ostecenja tijela.

Gledala sam kako osobi samo sa papirnom maramicom dodirne oko i izvuce katarak.

Naravno na meni nije trebala nista raditi zato sto sam "perfectna".

Ima situacija da ljudi dodju kod nje sa odpustnim pismom iz bolnice, i rakom u zadnjoj fazi. Vec i doktori digli ruke od te osobe. Nakon mjesec dana boravka u ovom selu i svaki dan posjete ovoj babi. Osoba je izlijecenja.

Vecina ljudi nece vjerovati ali ja vjerujem jer sam vidjela svojim ocima.
Moram da napomenem da taj dan nisam nista pila ni pusila tako da halucinacija ne dolazi u obzir.
Zanima me sta zabica i rajska misle o ovome?

pozdrav ekipi

dalibor bilic said...

Turisticka agencija ,,Ni tamo ni vamo,,

Za samo 10 milja organizujemo posjetu Indoneziji i pomenutoj baki.Za sve one sto su ,,digli ruke ,,od njega,, ima nade.
Broj mjesta ogranicen.

dalibor bilic said...

Sto ti je nas cojk.Svi bi uplatili al pitaju za garanciju ,ko biva radil kad se vrate iz Indonezije.Sta ja znam radil kad se vratite ,al ako radi dok ste bar tamo ,dzes vece srece.

Anonymous said...

Evo vam videa koliko hoccete,

http://www.youtube.com/watch?v=hY_lx4yCM8Q

moras biti osuneccen ili nema lijeccenja, a plavojke, hm, hm, njih lijecce u 4 oka,

ccuvaj se Ti Odozgor 77,

Feniks

ODOZGO_77 said...

@ Feniks,
hvala na upozorenju, ne brini imam bodyguard,
nigdje ne idem sama.
Tako da se ne trebas brinuti.
pozdrav

ODOZGO_77 said...

@ Feniks,
jedan od office policy je da me niko ne smije voziti na motoru, samo mi je dozvoljena voznja u autu (-:
Stvarno se svi ovde brinu za mene ,
ko kap vode na dlanu.

Kevrin potok said...

Je li ta nana u Indoneziji muslimanka ili neka totem indijanka iz vukojebine?

dalibor bilic said...

Vidis ti ovog Kevre.Za njega nema dileme ,jel ,,moguce,, nego jel muslimanka.
Srpkinja kevro i da sam na tvom mjestu ja nebi iso.Garant bi te pitala imas li kamen u zuci ,a ti bi reko nemam ,a ona ,posto zna da si musliman ,bi rekla ,,Na,,

ODOZGO_77 said...

@ Kevrin potok
nana je muslimanka, cijelo selo je muslimansko.Ona i svi u tom selu su fenomenalni i divni samo ima jedna mana: pricaju samo svoj jezik ->[BAHASA] i moras imati prevodioca.
Mi smo imali jednu zenu koja nam je sve prevodila i bila s nama 24/7
Fanasticno iskustvo koje se ne moze opisati jednio se mora dozivjeti.

A ti Dalibore vazda zakuhavas, nana bi tebi garant udijelila, od srca 2 kg kamenja.(-:

dalibor bilic said...

Dragog jel ok ......
Opet problem sa Kevrom.On bi moro imat naj manje 6 prevodilaca.Sa tog ,,Bahasa,, na Engleski ,pa sa engleskog na srpski ili hrvatski pa na bosanski .Ti m kako hos kevro ,al ja nebi iso.
Nego ,,ozgo,, gledaj sta nana radi i pamti ,pa kad se vratis mozemo kakav biznis pocet.

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
ma mogu ja gledat koliko god hocu
ali NANA je FENOMEN !!!

dalibor bilic said...

Pa sad mi se lampice upalise.Jel vako zena starija ,sjeda, ima bore po licu ,plave oci.
Mara gatara sa Sedrenika.Iselila se pocetkom rata ,a sad znam i gdje.Jebote gdje nas sve nema i sta sve (ne) radimo.Sta bi sa onih njenih taxsista .Mozda su i oni tamo.

Marijan said...

Ma kak'e nane... i Mara... nema iscjelitelja k'o što je Torabi Nikada u Sarajevu nije prodato, niti će se prodati vode k'o za njegovoga humanitarnog gostovanja!
To je Fol... Eskimima tušnuti frižider!

dalibor bilic said...

Marijan jos 3 puna bureta u garazi drzi.hahahahh

dalibor bilic said...

Nema mi onog hashima Bonaparte ,a bas me zanima kaka je situvacija sa cudotvorcima u Francuskoj i jel im onaj Lui 14. jos ziv,

ODOZGO_77 said...

CCCCC
ja ovde ozbilja a vi se shupate

rajskadjevo said...

Ništa posebno ne mislim o tome jer takvih slučajeva ima puno, mnogi ljudi imaju dar da liječe..jedino, izlječenje bez nekog mjenjanja sebe nema smisla, time da mislim da je prvenstveno zadatak iscjelitelja da nađe uzrok bolesti i da ga osvijesti kod pacijenta koji se tada mora mijenjati..zato mislim da npr. bioenergija nije dobra, ona samo trenutno energijom prinudno pomaže ali ne rješava problem....i ne otkriva uzrok bolesti..

dalibor bilic said...

Ma pusti bona ovog marijana .Jako neozbiljan cojk.Nego ozgo ,lijecil ta Mara i mentalne probleme ,recimo ,exstremnu zelju za sexom ,pa da Rajsku posaljemo.

Hashim said...

Luj 14 ( kralj sunca ) je rikno, ali namjestaj iz njegovog " kasnog " perioda jos zivi u kucama proletera svh zemalja.
Sto se tice cudotvoraca, vidio sam neke "nase" koji tvrde da su kukuruzi na Jelisenskim poljima
visoki po 5 metara zahvaljujuci bio energiji francuza koji jedu puno onog smrdljivog sira i ispustaju te biogasnu energiju.
Pozdrav ia Parrish

rajskadjevo said...

Ti stalno meni taj sex...nemam ja ekstremne želje nego normalne...bolje da imam nego da nemam..ja mislim da je tako...
Ipak sam te trebala silovati pa da dođeš k pameti jednom za svagda...

ODOZGO_77 said...

Gazda,
mozda bi bilo najbolje da se ti Rajskoj
"predas"
pa kud puklo da puklo

Anonymous said...

I travnicki sir je smrdljiv, ipak naj bolji za mezu.

Anonymous said...

Mick se ne javlja i ne salje mail. Ode mu reputacija.

Marijan said...

Nema veze s ovim, al' pade mi na pamet. Ovako je moja komšinica tepajući dozivala sina:
- Emiiireee, zlato moje, dođi mami!
- Emiiireee, duša mamina, dođi majci!
- EMIRE *EBO TI PAS MATER 'VAMO DOLAZI KAD TE ZOVEM, NA*EBO SI AKO JA DOĐEM PO TEBE!

dalibor bilic said...

ozgoooooooo
De ,boga ti, dok si jos tamo,pitaj je znal protezu popravit.

ODOZGO_77 said...

@ gazda,
upravo sam pitala nanu
kaze popravlja proteze, poseban popust ima za Amerikance
pozdrav

dalibor bilic said...

Dok ovoj ,,ozgo,,prevedu ode Pape.Za sve je on kriv,I za rat i za dajton i za poplave i za male plate i za nezaposlenost i za nacionalizam i za djecu sto se radjaju sa klempasvim usima ,ma za sve.A sad kad krene.Kad bi mene pitali za savjet ,ja jedino znam koga nebi za selektora,Mehu Bazdarevica.Cuj mu izjave,,,Bio bi ponosan da budem selektor ,pazite sad ,,VOLJENE,,drzave.
Ne seri Mesa matere ti.

Micko said...

Jutros mi došla hercegovačka šuplja brigada.Bus ih ostavio na cesti i ja otišao kamionom po njih.Ima ih i novih koje nisu bile ovde.Odma je počela komedija do suza.Sve sam ja njih poguro da se popnu na kamion,i usput malo opipo da vidim u kakvoj su kondiciji.Jedna reče kako sam je ipipo,a druga reče kako sam se osevapio.Tako je počelo i poslije se i popilo,a sad neke spavaju,a neke se zajebaju okolo.

Moja ti ozgo,a kako ću ti poslat mejl,kad ne znam tvoj.Pošalji mi sms .
Nemam vremena.Pozdrav za svjeha.
Kevro ima 8 muslimanski da znaš radi evidencije.

ODOZGO_77 said...

@Micko,
slala sam ti SMS poruku ali se ti ne javljas,ako do sad nisi primio poruku od mene onda stavi email ovde na blog, pa ne bojis se valjda invazije....
pozdrav

Kevrin potok said...

Eh da znaju kakav si islamofob pola bi brale pola bacale.

Anonymous said...

Da, kad bi bile glupe. Za te bacene nema love.

ODOZGO_77 said...

koliko ja znam Micka-samo virtualno
vjerujem da on dijeli ljude na:
LJUDE I NE LJUDE

ne vjerujem da je Micko islamofob,
to za njega mogu reci samo provokatori.

A sto se tice zena , cini mi se da tu Micko ne bira, vaznomu je samo da je zensko (-:

rajskadjevo said...

I da nije depilirana..........

ODOZGO_77 said...

nismo svi isti
ako on voli tako nek mu bude
svako ima pravo da ima fantazaije

zenski i muski mozak ne radi isto
u tome je ljepota zivljenja

ako bi svi mizkarci volili depilirane,
sta bi bilo s onima sto nisu???
ovako za svakog ima po nesto
sto ljudi- sto cudi

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...