Wednesday, November 26, 2014

Krdo

Ne idem na utakmice ,koncerte.Ne stojim u redu ,ako je ispred mene vise od dva covjeka.Uzasavam se ,,mase,,

Dugo mi je trebalo da svatim ,da zapravo ljudi  idu i placaju karte ,recimo za neku utakmicu,ne zato da  gledaju sport ,nego da budu ,bar neko odredjeno vrijeme ,dio  ,,krda,,da sve ono sto sami ne mogu  i nesmiju ,ocekuju od  mase.Neko bi rekao i ,,stado,, ali nije .Stado je mirno ,a ,krdo,, zlo.U ,,grupi,, se ljudi osjacaju jakim , zasticenim ,sigurnim,Upravo suprotno od onoga  kakvi su u  obicnoim zivotu,

Ovo je zapravo nastavak  proslog texsta  i blagi pokusaj da se objasni ono sto se desava u Fergusonu  i drugim gradovima Amerike.Stotine hiljada ljudi su na ulicama .Traze pravdu.Ko da je iko  pravdu tamo nasao.Na ulicama je obicno nepravda.Igre oko  onog  mladog ,,crnca,, kojeg je ubio  neki   ,,jado,, policajac ,a koji je  osobodjen ,krivice,odlukom ,grand jurija ,se nastavljaju.Masa je sretna i zadovoljna .Sad imaju i  besplatno ,,krdisanje,, a obicno su ga debelo placali.

Na osnovu  dvadeset godisnjeg iskustva zivota u Americi ,a da ne znam nista o slucaju  iz Fergusona ,sklon sam reci da je  sa 99 posto sigurnoscu ,policajac bio u pravu.Sta su ,,ovi,,  ,,njima,, radili 200 godina sam samo citao.Strasno je bilo  i evo nije zaboravljeno.Nacionalizam je u biti puno posteniji od  rasizma.Danas mozes  mrziti  drugu naciju ,a sutra mozes biti njen dio.Kod rasizma toga nema.Uvijek ce biti crno i bijelo.Tu duga ne pomaze.

Uzasavam se mase ,koja je  nasilna ,  gruba ,glupa,ne predvidiva  i spremna na sve ,bez obzira na posljedice,Neko ce reci da drugog nacina  trazenja pravde i nema ,sto je  mozda i tacno,ali me niko ne moze ubijediti ,da  su ovih stotine hiljada demonstranata  ,na ulice izasli  zbog ubijenog  tinedjera i njegovog ne kaznjenog ubice policajca Vilsona.Totalno nezadovoljstvo  svim i svacim vecinom mladih ljudi,opravdano  ili uzrokovano, ,pa i samim sobom, ,dovelo je do toga .  da od  stada ,postane krdo ,koje ce opet nakon zadnjeg zvizduka ,sudije,popasti i poslije prezivati svoju travu.Do novog  Michaela ili Vilsona.


24 comments:

Hashim said...

Ipak mislim da je u pitanju stado ( sitna stoka ).Krdo se vise odnosi na krupnu stoku ( kopitare , papkare ) a oni su u principu uzroci nereda.
Hashim , Parish

dalibor bilic said...

Sad cu pobrisat ovog Bonapartu.Da mi ne pocne kukat.
Nego Rabija ,ucinilo mi se ,da sam vidio u Fergusonu , tvog Husu,kako nosi kroz izlog Vegetu.

dalibor bilic said...

Tja ,jean komentar.Mozda bi ovo sa stadom i krdom ,mogo inplantirati medju ,,nase,, al necu.Hrvati se odma naljute,Bosnjaci su osjetljivi ,a Srbe nije fol.

dalibor bilic said...

Mozda malo sexsa da ubacim,Recimo ;Uloga noktiju u sexsualnom zadovoljstvu,,
Bar ce se Rajska javit.

rajskadjevo said...

Pogodio u sridu..baš sam muža jučer ponoći muža izgrebla lagano po leđima....

Anonymous said...

Da je bogdo klepio kakvu dzabnu Vegetu, barem bi kakve koristi bilo od njega!
Doso danas s posla, slistio po tepsije bureka, obilato zalivene Hajnekenom i pravac - internet. Po 312. jubilarni put odlucio da sprzi CD s najvecim hitovima Bijelog dugmeta (kojeg nikad nece slusat). Proradila nostalgija valjda, sta li? I sve bi bilo dobro da po nesreci nije naletio na onu "Hej Sloveni". Onaj Brega, djubre jedno, zna pod kozu unic i sjebat cojka, sto jes - jes.Presvuko je moj Husein jedno 200-300 puta. A presvuko je i jedno 200-300 dalmatinskih loza istovremeno. Po nesreci naleti i na onu "Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo"...i od sve u tri lijepe. Nesta ga trefilo, samo trese ramenima - zvuka ne ispusta, al lice mu suze okupale. "S'a ti je hajvanu?", pitam ga. Kaze:"Ne razumijes ti to, moja Rapka." Jok, eto ti razumijes! Reko':Jesam ja to paglu?"
"Jok, kaze, pametna si ko Daliborka Stojsic, al' ne kontas ti to kako je bit' ni tamo ni vamo." Mahnu rukom i natoci sebi jos jedan stamplic.

Depresivna Rabija

dalibor bilic said...

A sto mi je Huso upo u nostalgicni sevdah ...Case lomim ,,,,,
Prema zvanicnim podatcima svijetske zdravstvene organizacije 99 posto Hrvata ima svrab.

Anonymous said...

... a sto se tice ovog krda...
Krdo - stado, isti klinac. Hajvan je hajvan. ... a sto ima insana sto su veci hajvani od najvecih hajvana, ne bi vjerovali! Kad sve saberes i oduzmes, dodjes do zakljucka da se stado, krdo, hajvan i insan razlikuju nedje u pet deka maximalno.
PS: Izvinjavam se hajvanima zbog poredjenja sa insanima.

PS:Hashim, dire des bêtises. Les spectacles sous son ancien nom. Merci.

Rezignirana Rabija (vjencana zena od Lijepog Huse)

Anonymous said...

"Pediculis pubis".
Bregina pjesmica iz '84, gdje Bora Corba fino kaze:"Takvi smo mi Srbi, zato nas i svrbi."
I eto sad 99% 'Rvata ima svrab!
Ma, idi, begaj bre!
'Rvati mozda imaju smisao za humor, cojstvo i junastvo... Iskrenost i cast! Ljubav prema susedima, iskrenost... Ali svrab, i to 99% - nikad!

Uvrijedjeni Lijepi Huso ('Rvatski cvjetic)

Hashim said...

Huso ,Ozna,
Sve dozna
Hashim

megera said...

Sinoc kasno otvorim blog a ono cetiri komentara, od toga tri od ovog Muslimana Dalibora. Krenem ja od onog davnog " gade mi se ove crncuge " ( konobari u jednom pariskom hotelu ), pa do ovog najnovijeg " mrzim crnje " ( izjava Bosanca, povratnika iz Amerike ). Pocnem analizirati sta se u medjuvremenu promijenilo u razmisljanju nasih, i je li se uopce promijenilo . Do Erdogana jos daleko, a ja umorna. Manem se corava posla.
Pokucam jutros, a ono druga spika. Nigdje krda, ni stange, ni Fergusona, ni Erdogana. Sta je vi PRAVE, Musliman Dalibor i parizanin Hasim vam zavezali jezik ? A malih Erdogana je ovdje k'o u prici i samo cekaju da se zakotrlja. Fasizam u svom naj elementarnijem obliku.
Dalibore, stavljati trecu stangu u istu ravan sa Fergusonom i Erdoganom je nategnuto. Ljudi su sigurno prije otvaranja biznisa ispitali trziste, zakljucili koja roba se naj vise trazi, i to je to. Cijena je bedasta do zla boga, za sirotinju je i cetiri marke previse, a za bogate je cetrdeset uvredljiv iznos.

Rabijice moja, ne znam zasto mi se cinilo da imas kanadski stih.

Marijan said...

Uzeir:
- Znaš li ti Momo, koja je razlika između hajvana i hinsana?
Momo:
- ne znam, koja?
Uzeir:
- E vidiš, hajvan nemere biti hinsan, a hinsan more biti hajvan!

dalibor bilic said...

Na sve vase ,klevete,insunuacije i lazi ,upucene na moj racun,danas cu odgoviri samo ,,ljubavlju,,
Slavim ,,Tenxgiving,,To vam je isto ,u stvari slicno ,ko kad vi slavite bajrame i Bozice i pocnete ovde cestitat,samo je razlika sto mi umjesto Krmadi i Janjadi ,jedemo curku.Kontate.
U narednih pola sata primam cestite ,ko ono ,,Svima koji slave i td i tt

megera said...

Makni se od racunala i uzivaj u purici i vinu.
cin, cin

rajskadjevo said...

Nemoj samo danas ..možeš svaki dan s ljubalju.........
Megera nismo čuli dojmove....

dalibor bilic said...

Draga ,lijepa ,postovana Magara i rajska.Ovde je inace pola devet ujutro i nemojte mislit ako je u Hrvatskoj pola 3 da je svugdje i ja obicno u ovo doba pijem ,,kavicu,, a ne jedem curku.Zraci ljubav iz mene;
Samo ne mogu da skontam koja je veza Huse i hasima Bonaparte ,Haj dobro obadvojca su Muslimani ,ali ima jos ...

dalibor bilic said...

Nema Bonaparte.Mora da je i kod njega polla devet ujutro ko i u Hrvatskoj.

dalibor bilic said...

Ok moram vam jos neke stvari objasnit.Sutra je ,,Blek Frajdej,,
Ne spavam u narednih 48 sati.Kupujem .oci mi zacaklile .Siljim kreditne kartice.izvuko sam kartu grada da sve stignem.Ako budete ,,dobri,, mozda vam i izvjestaj napisem.Eto recimo Rajska ,,nakurak,, sa motivima hrvatske zastave koji je inace 3 dolara na Blek Frajdej je dzabe.Pomada protiv svraba-baj van ,get van fri.

megera said...

Oko tebe Bilicu se zbilja ne isplati truditi. Ni tri minute nisi u stanju biti drag i fin.

Draga Rajska,
s prijateljem sam provela samo subotnje popodne. Bilo je red suza, red smijeha. Srecom moja nerovoza je nestala cim se on pojavio. Uglavnom ispalo je bolje no sto sam se nadala. Sjecali smo se vremena kad smo imali sesnaest, ali i pricali o sadasnjosti u Zagrebu i Pitsburgu. Hladno vrijeme nam nije dozvolilo da se prosetamo.Za rucak sam spremila juhu, oradu, pohane lungice, grasak, krokete, umak od kopra. Tortu od sira sam kupila, a za malo bosanskog stiha napravila sam urmasice, sto ga je jako razveselilo.

Lijepi pozdrav.

dalibor bilic said...

Ja menua.Ni janjetine ni teletine ni krompira.Cuj umak od kopra i pohane lungice.Ja ti nikad nebi doso.
Doduse malo si se izvadila sa hormasicama ,al tanko

dalibor bilic said...

Jebo te ko da je Noja ,pozvala na rucak.

rajskadjevo said...

Megera baš lijepo..odličan izbor jela...nego da pitam Gazdu: Dalibore jel bi ti došao k meni na ručak, pripremila bi ribu Fugu..to ti je japanski specijalitet...za desert može baklava ( ako je doživš odnosno dočekaš .. cssss)

dalibor bilic said...

Rajska -Kod tebe samo na ,,grebanje,,

rajskadjevo said...

Znala sam ja da će tebe to grebanje zaintrigirat..znam ja što tebi treba..css..moram se konzultirat s Megerom, ona je iskusna žena, koji intezitet grebanja na tebi primjenit...

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...