Tuesday, November 18, 2014

Ero s onog ,,Svijeta,,

Dobro je .Ima nade.Svijet polako al sigurno ,prelazi iz faze iracionalnog u fazu  realnog.A bilo je krajnje vrijeme,

Ovde kod mene u komsiuku ,Majami ,cojk dobio 325 miliona Dolara ,sto onim ,,scapom,, lupa  po loptici.Bezbol  to kazu.Ja kazem ,,bezbeli,,Prave vrijednosti moraju dobiti i pravu  cijenu.

A lupa i ovaj  Hrvatski predsednik .Jel se zove  Josifovic .Jest ok.Poslo  cojk pisma ,koliko  je i mo  markica ,sirom ,Neka ubacio i u flasu.Pa kad stignu da stignu.Zali se sto iz haga pustaju ratne zlocince  i kaze da ce ljudi tako izgubiti vjeru u  pravdu.Dobro ima istine ,samo je problem u tome ,sto se Josifovic  nije zalio ,kad su na slobodu pustali  ,,njegove,, ili mozda i jest ,samo sto nije imo ,,markica,, pa sve  ubacio u flasu da plovi.Stici ce jednog dana .Mora.

Nego jeste li gledali  utakmicu  Italija -Hrvatska.Dobri Hrvati ,bas dobri,mislim ,nogometasi.Jel se tako po  hrvatski kaze ,fudbaleri.Jest,ok.Onda negdje  pred kraj,sa onog dijela tribina ,gdje  su  bili njihovi navijaci ,poce granatiranje terena  iz svih raspolozivih orudza,Jebo ti oluju i bljesak ,kolko je toga ispaljeno.Sudija prekino utakmicu ,da se ,,ljudi,, malo smire.Nervozan narod  ti Hrvati.,,Ponasaju se.Nego mene je mati ,,dok sam bio mali,, uvijek spremila  kad negdje idem u goste.napomenula kako da se vladam ,a moro je i ovaj Josifovic=ko otac  to uraditi prije nego je  ovo veselo drustvo poslo za Milano.Bolje mu je to bilo nego sto sjedi kuci i pise pisma.

Kolko ono ima Hrvata.Milion  ili malo vise .Razmisljo sam kako bi ovaj Svijet izgledo da ih ima ko ,,nas,, Amerikanaca 350 miliona .Auuuuuu ,jebo te.

U majamiju  ,,cojk,, dobio 350 milona Dolara ,sto toljagom mlatne lopticu ,a ,,Balkan,, jos nije umro.A kad ce ne zna se.Pisi Milijana.

36 comments:

rajskadjevo said...

Što se tiče navijača tu si u pravu..užas..treba im zabraniti odlazak i nek igraju na praznim tribinama.....
A što se tiče Šešelja.. mislim da si se malkice zaletio...to uopće nije za usporedbu!!!!

Anonymous said...

Mi sve kontali Sajo glupson! Nece da ponudi ostavku - koji djon obraz! Al ne lezi vraze, zna Sajo da ne dobija nista u tom slucaju, ali ako ga savez nogira onda ce naplatiti sve sto ga sljeduje do kraja ugovora, sto iznosi 1,5 million maraka. Da je svoju urodjeno papansko-zavidovicku lucidnost i fakinluk primjenio radeci kao trener, gdje bi nam kraj bio? Jebi ga, nije islo, trebalo je za taj posao biti malo talentovan i inteligentan.
Gledao sam Italija - Hrvatska i odusevio se (opet) hrvatskim fudbalom. U isto vrijeme su igrali Papetovi Zmajevi protiv Izraela i nije mi na pamet palo da prebacim kanal jer sam pretpostavljao kako ce se zavrsiti.
Urednice, nesto si mi se pravo uskofrcio i nahorozio protivu Rvata :). Mojne tako. Nisu cvjecke, ali da imamo mnogo stosta od njih nauciti - imamo.

Lijepi Huso (ljubitelj fudbala i Rabijin cojk)

Hashim said...

Gje ce nam kraj biti ako budemo ucili jedni od drugih ?!?!

dalibor bilic said...

hhahhahahha la genijalno od Hasima bonaparte hahahahahha

Hashim said...

Apprendre les uns des autres-
sera bientôt la fin de nous

dalibor bilic said...

ovo je Hasim na francuskom reko Rajskoj da ima velike guzove i male sise .

Hashim said...

Moras joj prevest' na hrvatski:
има велику гузу и мале сисе

dalibor bilic said...

Sjecal se iko ovde onih mojih jarana ,Mideta i Zutog.Ne sjede zimi,al sreli se na slatkom cosku.;
Zuti ; Jes vidio sad Papetu moraju isplatit milio i po maraka .
Mide ; Jebo ba milion i po maraka ,nego imas li 3 da odemo na kafu.

Micko said...

Kako se na francuskom pita jeli depilirana komplet,ili djelomično.

Kevro,da bil Kevro dusmane.Kako me samo vole ove tvoje da znaš umro bi od ljubomore.
Žurim ćao.

Anonymous said...

Samo za Micka:
Mangé kit épilée ou partiellement?

Rapka

ODOZGO_77 said...

ja mislila svi vole depilirano
sta covjek nece nauciti na brzinu
pidzameta

ODOZGO_77 said...

wvo me u pidzami (-:

Hashim said...

Micko, kako se ono na Bosanskom kaze -
Rdjavoj "mrkvi" I dlake smetaju bez obzira jel
épilée partiellement ou complètement

Micko said...

Tako je Hasime.Jebo pijanca kome svaka rakija ne valja.Ništa od njega.

Micko said...

Šta se ti ozgo cudis.Pa prirodno je da se razlikuju bebe i odrasle.Bojim se da ste se depilirale prije demokracije.Nema toga koga ne uzbudjuje onaj brčić kad viri ispod gacica.Nemoj mi protiv prirode.

dalibor bilic said...

Ozgoooooooooo.Evo ti Im od Huse pa mu posalji slike ,ako imas neku sa nudisticke plaze ,da mu Rabija zivu sodu u oci saspe.Huso.internet,com
Na cirilici ,kvaliteti rajske ,su naj manje dupli.

Anonymous said...

Samo skroz depilirane. I po mogucnosti piercirane.
Btw, Papricu za selektora.

nesloga

dalibor bilic said...

ozgooooooo
imam i Rabijin br telefona ,pa kad zovnes samo joj reci da kaze husi ,da ce dobit slike ,ok.

megera said...

Vas dvije ste trebale malo jace pritisnuti Bilica u onom...kako se kaze kad nije monolog, ni dijalag, nego u troje ? Grupnjak, valjda. Umjesto toga obrusile ste se na Micka, a on je uvijek prema blogericama bio njezan. Ljutim se na vas.
A sto se nasmijah na broj 17. Hahahaha, hihihihi, hehehehe. U-h, U-h, U-h, oprosti mu mali urednice, ne zna sta pise.

Ako se sjecas Bilicu Josipovic je isti onaj covjek pri cijem izboru si ti aplaudirao, jer covjek zaboga svira klavir. Ja mislim da je on nesretniji od tebe sto mu Vilovitican Kavlobaski iznudio takvu izjavu. Pretsjednicka kampanja je u tijeku pa se mora umiliti svekolikom pucanstvu. Svi se ovdje jos zivo sjecaju trovalentnih poljubaca s Tomislavom Nikolicem na ulazu u Banske dvore, pri ulasku HR u EU.

Svidja mi se sto je ovaj blog dobio blagi french stih.

megera said...

Uh sto mrzim spavat u tudjem krevetu. Kolega mi, a i zena mu, nisu dali da spavam u hotelu. Oka nisam sklopila nekoliko noci.
Iduci tjedan opet idem u Rijeku, moracu smislit neki razlog da ih odbijem.

Anonymous said...

Zzabice,
spavaj ili u hotelu ili privatni smjestaj blizo stanice, uz raccun, svejedno Ti je placcen sluzzbeni put.
a ssto bolan oka nisi sklopila? Je li bilo seksa u drugoj sobi?

Lijepo je biti s prijateljima, ali ostane se do kasno, pricca se do iznemoglosti, a kad sebi rasporediss dan vjeruj da je bolje, a imass I vise slobode.

Ne vozaj se na motoru,
Sretan put,
Feniks

megera said...


@ Feniks
Rado bih odgovorila na pitanje, ali Bilic ce se opet zaliti da vas davim. Nije da nije u pravu, jer diskusija na proslom postu je bila vrlo zivahna, a na ovom cak i sharmantna sve dok se ja nisam upetljala.

Marijan said...

megera kaže:
''Uh sto mrzim spavat u tudjem krevetu.''
Ma ništa ljepše... pod uslovom da joj je partner podaleko!

Marijan said...

Pape je dosta uzeo, nema više:
http://www.oslobodjenje.ba/sport/nogomet/susic-odlazi-bez-obestecenja

rajskadjevo said...

Vidim opet se raspravlja o mojem izgledu..moram vas podsjetit da se bavim jogom i da je moj učitelj rekao da imam idealno tijelo za jogu..prema tome mislim da sam ovime raspirila sve sumnje..
Što se tiče depiliranja budimo brutalno iskreni..tko je probao oralni seks s dlakavima a ko s depiliranima..mislim da razlika postoji..eto neću više...tolko od mene....

Micko said...

Djevo bona nema većeg meraka poslije sexa nego cackalicom vadit one svilene dlacice izmedju zuba do sljedeće runde.Kad je loše depilirana to je ko smirdl papir.Nema tu cejfa.Eto neka Dalibor kaže.Nemoj ti Marijanezajebat ćeš se.

rajskaprovokatorica said...

Sumnjam da oni imaju iskustva...
hahahahhaha...........

Anonymous said...

Bojy bre za predsednika Amerike pa da ceo svet depilira

Hashim said...

@Rajska
Vrlo je vazno ko je šta probao.
Sjede Suljo i Mujo i raspravljaju šta je najljepše na svijetu.U momentu kad Fata prolazi pored njih slože se da je ipak p....
Na to će Fata:
"Niste vi Mrkve probali"

dalibor bilic said...

E sta nam ova Rajska radi.,mislim sta vam radi.Popalila vas ko frajere ,evo mi i Hashim Bonaparta La zec posto.
Nego citam ,,Novi rijecki list,, Kazu dvoje jedva spasili ,uspjeli ih skinut sa stolice,htijeli se objesit.Niko ne zna razlog osim da su imali goscu iz Zagreba.mora da je bio grupnjak.

dalibor bilic said...

Nego ljudi ,sjeca li se iko od vas onog harmonikasa namchora sto je ovde nekad dolazio.Kako se ono potpisivo ;Cvore ,Cmore ili tako nesto,a znao sam mu i ime ,da se sjetim ,Ljubisa Jovanovic ,jest Ljubisa se zvao.E njemu je Rajska slala slike jer je znala da ce ih on svima proslijedit.Tada sam ja ,,vidio,, Djevu prvi put,legendu tu sexsotvorca ,druga i borca ......

dalibor bilic said...

E moja Magara.Nazovi prijateljicu zahvali joj se i reci kako si posebno dirnuta paznjom njenog muza ,koji je dolazio u tvoju sobu u 3 ujutro,da vidi da se slucajno nisi ,,otkrila,,
Nikad te vise nece zvat.Dobar savjet zlata vrijedi.

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
jel ti to savjete djelis iz svog licnog iskustva?

poslala sam slike Husi , nadam se da ce me prepoznati. Naime sjedim do nane, dok nana popravlja proteze.

@ Micko,
ja inace prihvatam ljude onakvi kakvi jesu. Ako neko zeli da se brije ili ne PA TO JE NJIHOV IZBOR.
ja sam samo rekla 100 LJUDI- 100 CUDI
sta god te cini sretnim

generalno zene vole depilaciju ali to ne znaci da i muski to vole

pozdrav ekipi

Anonymous said...

LA Dlakav muskarac, njam, njam,
nema nista ljepse I pametnije.

Anonymous said...

O mon Dieu !

Micko said...

Moja ti ozgo u pidjami zar ne vidiš da se supamo kako bi ti rekla.


Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...