Wednesday, November 5, 2014

Ovca

Ovca je ovca ,bez obzira pasla po americkim prerijama ili po bosanskim vrletima i  jedina razlika je u tome ,koliko ,,daje,, Mlijeka ,vune ,al daje i Glasa.

Da ,,zlo,, uvijek pobjedi primjer je Rick Skot,stari i novo izabrani-juce guverner Floride.Za one koji  bas i ne znaju kako radi americki  unutrasnjo politicki sistem ,valja reci da je pozicija guvernera u nekoj saveznoj drzavi ,puno vaznija nego  polozaj  predsednika ,jer  guverner, da uprostim,sve one pare ,sto je drzava nametnula ,a koje dolaze ,rasporedjuje.Znaci on moze  zagrabit iz ,,vrece,, pa dat  kome i koliko hoce,da to rijetko  i obrazlaze.Primjera radi ,guverner odluci da zatvori  neke ,,nerentabilne,, skole ,da smanji socijalu ,da digne poreze na imovinu,a i da olaksa   bogatim  zivot,al da bas ne pretjera ,nego da ostane na kolosjeku   ,idealnog kapitalizma,, kakvog imamo  ovde i u kojem ljudi uzivaju.

Rick Skot je republikanac koji je  porazio Charlija  Krisa ,demokratu ,koji takodje nije ,,cvijece,,al se bar okrene  i pogleda malo oko sebe kad grabi iz vrece.

Niko ne govori u kuci samnom.Glasali za ,,gubitnike,, i moja teorija  da ih nikad ne mozes pobjediti ,,glasom,, nego ignorisanjem ,im se bas nije svidjela ,pa se sve zavrsilo ,da mene sad ignorisu,ko da sam ja pobjedio.

Ok moj guverner je Rick Skot,kojeg ja nisam  izabro,ali se moram ,ponasati ko da jesam i postovati sve ono ,sto mi on propise,,Govno od demokratije.a ne parlamentarna.Ako ima sta cega se ,,gadim,, onda je to pojam ,,vecina,, sto podrazumjeva  da od 3 covjeka ,ako su 2 za nesto,onaj jedan bez obzira ,sto je bolji i kvalitetniji u svakom obliku ,mora postovat  zelju te dvojce/

Odavno sam protivnik bilo kojih izbora  i mislim da je krajnje vrijeme da se  ponudi nesto novo,da se nesto mjenja  u procentualnoj  logici ,po kojoj bi recimo Rick Skot ,postao guverner Floride ,da je za njega  glasao samo jedan covjek ,a ostali  ignorisali.

Od ,,danas,, se na Floridi moze slobodno kupit  marhuana,doduse  zovu je medicinska al  ista droga.Tako su glasali  na amandman  svi oni ,sto misle da ce to nekome i nesto pomoci ,a hoce  i onima sto im treba za bolove i onima  kojima trebaju  velike pare.koje za razliku od prije nece ici za Mexsiko i Kolumbiju ,nego ostajati  ovde.

Kris Skot je moj novi stari guverner.Covjek ima  avione ,jahte,vile, milione i  ,,ovce,,Ovca je jedno jako lijepo korisno   i drago stvorenje  a vise ovaca  se zove ,,guzva,,Jeste li ikad razmisljali ,sta misli ovca,nesto mora mislit-ima mozak ili stado i jesu li ubjedjeni da su oni bas izabrali ,,cobana,, sto ih vodi.Il ne misle nista.Muuuuu ,ma nije muuuuu ,meeeeee,meeeee......

12 comments:

Meho Mekinro said...

Opet ja. Mala ispravka Dalibore -amandman o marihuani nije prosao na glasanju.

dalibor bilic said...

Kad cojk prestane ,,guzit,, ispravlja i amandmane.hahahah

Meho said...

Ovaj put si ti ispravio amandman , pa kontaj sta si priznao.

dalibor bilic said...

Sto su ti ovi teniseri.uvijek hoce ,,asom,, mec da rijese.SITUACIJU OKO MARHUANE SAM PRATIO NEGDJE DO 11 SINOC ,KAD JE IZGLEDALO DA CE PROCI A ONDA OTISO DA .....HM SAD VISE NISAM SIGURAN NI STA SAM OTISO.
Nego sad ce sigurno ona Magera .Ona je ista Meho po pitanju ,,amandmana..

Meho said...

Vazda najebem kad ispravljam krivu Drinu.Najlakse je Rajskoj ,ne treba amandmane na deset bozijih zapovjesti.

Marijan said...

*ebeš to, *ebeš i te ovce, bilo da imaju 2 ili 4 noge...
Ali mlada ovca, kako je to lijepo i slatko stvorenje... pogotovo u ovakvom stanju... pa ja sam ovisnik!
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/Bekan12Kolovoza2012#5775849057554050386

megera said...

Naravno da hocu, a tebi ako se ne svidja, imas gumicu.
Kod svih tih kampanja racuna se na ocaj bolesnika i njihovih obitelji. Ovdje oboljeli od raka ne moraju imati dopunsko osiguranje, ali kad njihove metode lijecenja ne daju rezultate napisu u otpusnoj listi da ne dolazite. Napisu vam i adrese bolnica gdje ce te otici u slucaju pogorsanja stanja . " U slucaju ", kao i to se moze dogoditi. Uvijeno ti kazu gdje ces skoncati. Da vrisnes. E tada pada u vodu sve ono sto si govorio/la kad netko tvoj nije bio u pitanju. Badava spoznaja da je Steve Jobs imao sve pare svijeta a nije mu pomoglo. Nadas se cudu, a da ga malo podstaknes nadjes nacina i novca da dodjes i do ulja kanabisa.
I kod nas se vodi prilicno agresivna kampanja za legalizaciju marihuane. Jedan od glavnih aduta je navodna njena ljekovitost. Vlast se kao opire, a proracun prazan.

rajskadjevo said...

Nije mi jasno Dalibore da li ti kritiziraš ovaj sistem glasanja ili kritiziraš ljude koji su odabrani. ili birače..ti bi demokraciju ko u staroj Ateni..izašli svi na trg i direktno donosili odluke a? Hahah....što te to frustrira ako znaš da si ti pametan a ostali budale pa ne vide koga su izabrali...žrtvuj se radi njih jer njima upravo treba takva vlast kakvu su odabrali..ništa nije slučajno ...
Malo su mi čudni ti slučajevi izlječenja raka i ostalih bolesti od tog ulja kanbisa..definitivno da ljudima pomaže protiv bolova ali baš da su se izlječili od toga...zna li netko baš neki vjerodostojan primjer u stvarnom životu možda tamo gdje je legalizirana...

dalibor bilic said...

Sad cu izbrisat ,,Devu,, sto laze da sam pametan,a Ma -ga -ru ,necu ,nema boga.

Anonymous said...

Feniks psuje:
Evo da opsujem, jbg.,

Hemingveju Ti kao ne znass da sve ide prema statistici, za svaki predlog mora biti analiza, pa ostali cclanovi to isto prezzzzvaccu ne znam koliko puta, do konaccnog potpisa predsjednika ili guvernera ili onog nekog ssto je prestao da, kako ono vi kazzete, prestao da ljubi uz drvo, je li tako?
----
Ma, kad boli, a boli da ne znass ssta cces od sebe, a ako odess u hitnu ni oni ne znaju, sve je nagadjanje...pa ccekass u hitnoj po 12 sati, daju nessto, ali...potpisao si prije toga, za svaki sluccaj ako podje nessto u pogressnom smjeru.

I u hitnoj daju morfijum onima u bolovima, a ako ova travulja pomazze protiv bolova, u redu, nemam nissta protiv.
I doktori kazzu, onako usput, issaretom,
probaj nessto prirodno, prije drasticcnih kemikalij i ssto je najvazznije RADI SSTO VOLISS, NAUCCI RECCI NE...
---
Eto, Ribar je meni pomogao svojom ironijom da shvatim da bol nije bez kontrole...zbunim svoj mozak sa nekimim bosansko-hercegovacckim crnim humorom.
I Micko i M-2 i njihova hrana, sve je tako.

Meni ta travuljina ne treba, ali ne zamjeram nikome ko to uzima.

Ovce, hm, hm, zar nije sskolski sistem tu kriv? Roditelji?

Jbg.
Feniks

Anonymous said...

Teta R. u sridu kao I obicno. Sto se trave tice, ljepota je gdje je legalna. Bijah u Koloradu proljetos. Ljepota. Pa u Urugvaju za vrijeme SP ljetos. Isto ljepota. Sad cujem da jos neoiko ameickh drzava odobrilo. AFERIM!

nesloga

Micko said...

Evo i ja našao par minuta da samo kažem da sam tu.Na broju.Nije bilo interneta u rudnicima bakra,kao što ih nema ni u Ausraliji.Čekamo prevoz rudnickim mlaznjakom iz Ulanbatora do Honga.Ima nas petnaestak,a sve neki indjiliri i ja i Zumra sami.Dosadio mi neki mladi indjilir s pitanjima pa sam zbriso u halu da ga ne slušam,a da se i javim raji.Paprica bi njega zednog preko vode preveslo,ali ja ne mogu jer nemam par fakulteta.Ove garave ruke stavim u djep i pravim se tosa,a Zumra drži ček što ćemo ga sutra rastalit.E hoćemo se rastalit toliko da će onaj Alija bit mala maca za nas.
Poseban pozdrav mojoj dragoj humanitarki ozgo od Micka.Javit ću se iz Honga.Žurim.

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...