Tuesday, November 4, 2014

Kraj rata

Za samo dvije i po godine  zivota u ratnom Sarajevu,sam vidio toliko ljudskog  zla ,da bi mi trebalo bar 250 godina da zivim i da gledam samo ,,dobro,,da bi u njega poceo vjerovati.

Sta se to desilo da ,,mir,, zapravo donese  nastavak rata u glavama.Bio je to ,haj recimo ,,normalan,, narod ,koliko  ikad moze bit normalan.,,Dobro,, je bilo pravilo ,,,zlo,, mogucnost.Govorim o vecini.Onda je poceo rat.Jedni  ubijali  sto su morali ,drugi sto su htijeli,al svi ubjedjeni ,da su u pravu. i da ovi drugi ,na suprotnoj strani i ne moraju i nece.Istina je uvijek  ostajala  tamo odakle je i ispaljen metak.Nesreca se desavala tamo gdje je i dospio.

A trajalo je dugo  ili dovoljno dugo ,da mora i prestati.Hajmo sad ,,ssve na sto,,Kod velike vecine  nista ,Par  neispaljenih metaka ,po koja zahrdjala kasikara i  krvav noz ,kojim se i suho meso moglo poslije rezat.Kod  onih ,sto su iz pozadine vikali ; Juris braco ,juris, kuce ,poslovni prostori  ,stotine hiljada maraka .Onih Njemackih.E tad je poceo problem.Kako u miru ,,uzeti,, ono sto su drugi  mlatnuli u ratu.,,Ja sam se borio ,moralo je i mene  biti tu negdje u raspodjelama,, A nije.,,Da bude opet rata ,znam sta bi  radio,,

Ratno profiterska logika u miru ,onih sto su se i  osjetili zajebanim.Gledali svojim ocima ,sve znali ,al njihov ,,red,, nije doso.Ko socijalna pravda  nakon potpisa  na ,,mir,,

Osjecaju se prevarenim ,ali i ponosnim ,sto su ucestvovali i dali svoj doprinos,   ,,nasoj stvari,,s tim sto bi to ,,prevareni,, mjenjali a  ,,ponos,, zadrzali.Od rezultata prevare  se dobro zivi ,a ponos stavi macku pod rep.Nude i rijesenja.Da se sve ono pokradeno ,pravilno raspodjeli.Smijesno a .jasta je.

Mnogi misle da su ljudi  postali ,,zli,, u ratu ,ja mislim da nisu  i da ih je zlo osvojilo tek onda kad ih je popustio   strah.

11 comments:

Meho Mekinro said...

Jedno pitanje za Dalibora:
Jel' neko od tvojih dobrih poznanika
" ratni profiter "?
Ja ne poznajem ( dobro ) niti jednog.

dalibor bilic said...

Zanimljivo je ;,kako ljudi kad prestanu ,,guzit,, pocnu svasta pitat.haahhaha.

Meho Mekinro said...

Gdje će ti duša , sad cijeli dunjaluk zna.Ja tražio samo jednostavno da ili ne , a ti dade detaljnu analizu. Znaš ,kad se za Coleta doznalo isto ,vise se nije javio

Anonymous said...

Da nije islama na balkanu sve bi bilo bezbolnije.

dalibor bilic said...

Mislim da nebi i da problem Balkana nije islam ,nego polozaj.Balkan bi se savrseno uklopio ,recimo, u Centralnu Afriku i u Evropi bi sve bilo bezbolnije.

megera said...

@ Meho
Pitanje je sta je mjera za ratno profiterstvo. Ja poznajem ( dobro ) mnoge koji su ostali, a koji nikad ne bi imali ono sto sada imaju da nije bilo rata, i da nisu bili u " svom " okruzenju. Ne moze ih se doduse smatrati bogatasima. Osjecaju se dobro svoji na svom. Tu i tamo pozele se dobrog drustva. Znam i neke ( dobro ) koji su " otisli ", koji isto tako imaju vise no sto bi imali da nije bilo ... Samo oni se ne osjecaju kao svoji na svom.

megera said...

Ispricavam se Mehi, pitanje nije bilo meni upuceno.

Marijan said...

Jao šefe, što si ti ''prost''!
Na Balkanu su problem ljudi, a ne islam!

Anonymous said...

Covjek je covjeku vuk, u pravu si Dalibore. Pogotovo za ovo kad je popustio strah. Dok je pucalo drzali su se zajedno. A za ovo bogacenje iz pozadine I nisi skroz u pravu. S puskom ili bez puske u ratu trebalo je hrabrosti I malo poduzetnickog duha da bi se uspjelo. Donji su ostali oni koji se nisu mogli prilagoditi na kapitalisticki sistem. Nema dzabe ni kod stare babe, a nase ljude je komunizam u tih 45 godina skroz sjebao. Ko je na vrijeme skontao kako se pravi para izasao je za vrijeme Ante Markovica iz energoinvesta, unioninvesta, feroelektra itd. Kao I na zapadu, ko je bio snalazljiviji, pokrenuo nesto, ili isao u skolu, imao veze, taj je uspio. Ja sam u australiji i americi svu lovu napravio I jos uvijek evo pravim bez posla 9-5 a sve zbog zbog poznanstava iz skole pa kasnije kroz poslove I onog ruka ruku mije. A cak i u ratu nisam samo skakao po rovovima I blatu mada sam I to dvije godine radio zbog nekih lafo ideala, mladost ludost, nego sam poceo kupovati cigare od raje iz jedinice vec '93, pa kasnije I lunch pakete, I preprodavati poznanicima pijacarima sto su ih tuslili po otoci. Neko je bio lijen za takve stvari, ja nisam. Pa mi komsije starcima govorili onaj mali vam je profiter, druzi ses mafijasima. Nije da mi je bilo svejedno. Kad sam zbog zavisti komsiluka I potragom za novim manje krvavim avanturama I boljim zivotom zbrisao odmah nakon dejtona od tog mog ratnog sverca cigara, a bome I trave te zadnje godine kad su se plavi putevi otvorili, vec sam imao pozamasnu svotu za frankfurta da fino zivi godinu dana tamo, krenuo sam odmah na fakultet, a nasi su nesposobnjakovici po frankfurtu jos cistili biroe za 10 maraka po satu I drmali na bausteli I tako 4 godine prije toga slusajuci vijesti. Pa kad takvi kazu nasto za profitere I tajkune. A u sarajevu ko nije tog kapitalistickog sistema okusio nikad samo laje I dan danas.

nesloga

Anonymous said...

kratki tecaj kapitalizma

dalibor bilic said...

Opa ,vratio se ,,inzinjer,, Paprica.Ja konto gdje je taj ,,cojk,,
Ova ,,Ma-Gera,, ista meho mekinro.Da nije ,nedaj boze i ona ...

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...