Friday, November 7, 2014

Brom

Sombor  83.januarska klasa ,Strojev korak ,cap ,cap ,cap .Svi ko jedan .,,Vrlo dobro,, ,,Sluzimo narodu ,,Vrlo dobro ,,,,,A zima i ravnica sve do Rusije.

Nije problem kad se  covjeku u ovim godinama vise  ,,ne dize,, nego kad  izgubi i zelju da mu se digne.

Sila je to mgolemo, 7 hiljada komada  ,vrele krvi,zatvoreno u malo tanke koze..Dobro isprazni se pomalo u  strojevom koraku ,al ne dovoljno.Kako  7 hiljada dvadesetogodisnjaka dovest u fazu  u kojoj je sad moja generacija ,da im se ,,ne dize,, ali i da nemaju zelju da im se digne.

Brom.Caj sa bromom ,kafa sa bromom ,supa  i grah  i sexsualne zelje i mogucnosti na bazi da ih se moze kontrolisat ,a inace bi svi ti vise mislili na onu zensku stvar ,nego  kako da sluze narodu.

Danas vise nema  Broma ili i ako ima sluzi za druge namjene. i valjda pocne djelovat sa zadrskom i godinama.Aktivira se  ,40 godina poslije  i radi.Onda sjeli naucnici ,razmisljali  i otkrili ,,anti-brom,, neku pomadu  sto vraca sexsualne zelje  uz koju jos treba samo Vijagra i eto te ko  nov.Da ponovo marsiras.Naravno da ovo meni  licno ne treba ,al  treba pomoc generaciji ,koja polako ,,prolazi,, u svim oblicima ,al koja jos treba da se bori do zadnjeg daha.i da se nikad ne predaje i ni pod kojim mukama da ,,prizna,,

Sad sam i skonto sto se onoliko marsiralo.Valjalo je to sve promuckati ,da dodje na pravo mjesto.nesto ko koktel i u pola vikne onaj ,,vrlo dobro,, a mi svi u glas ko budale -,,Sluzimo narodu,,Stigo nas ,,Brom,, zajebo narod a i odsluzili svoje.

34 comments:

Marijan said...

Daj ba čojeće, prikoći malo... ne mogu te stići!

rajskadjevo said...

Normalno je da čovjek stari i gubi seksualnu želju..to je tako jer se tijelo priprema za smrt..pa lagano prestaju svi nagoni heheheheh...a vi muškarci to ne prihvaćate...pa se šopate sa kojekavim vijagrama i ostalim stvarčicama..treba to lijepo prihvatiti i gotovo...a i zato jer je neko dugoooo u braku ( ono preko 50 godina csss) normalno da gubiš želju.mislim gledaš istu osobu godinama....pa maštariš o nekim ljubavnicama..mnogi se i zaljube..pa izgube pamet...zato treba stalno te nagone kontrolirat ljudi moji...a to je najteže...

dalibor bilic said...

Nek si im vala rekla Rajska,a sto se tice ,,nagona,, sve je dobro dok ih ima .problem je ,kad ko fol,pocnes da ih kontrloises,samo zbog toga sto ih i nemas.
De im jos malo pristani na muke ,,Devo,

Anonymous said...

Kako Micko nema problema?
Bio je u vojsci, zasigurno!

Najbolje je da Micko pristane da mu uzmu malo krvi i dadnu kompatibilnima, radi energije samo,

Eto Dinarac, i Ti nemass problema; i od Tebe treba uzimati ili krvi ili kozze visska, pa presadjivati na slabije.

Nije ni brom ssto je bio...prossao mu rok, valjda.

Mene zanima zassto mnogi download Vojni jelovnik? Ima tu nessto, ssta vi mislite?

Pozdrav svima, bez izuzetka...i onima ssto pissu i onima ssto samo ccitaju,

Feniks
(sad cce opet ona slova da dokazzem da nisam robot, c,c,c, meni odmah hormoni prorade...nagore )





Micko said...

Evo jutros malo mahmuran od raznih rakija,ali što smo se kresali ko u priči.Kad se mahmurno onda se to razvuce ko teravija.
Rajska djevice sve od vas zavisi.Ako znate s nama ima sexa koliko hoćeš,a ako ne znate onda mi idemo u bastu pa nadjemo onu koja zna.Ima tu i mozak malo utjecaja.Kad ljudi imaju problema onda sve to slabije radi.Za takve je vajagra.Mi koji imamo manje mozga i koji smo ludji radimo ko mašina.Ja kad vidim nogu iznad koljena i pola sise ne treba mi dva puta kazat,odma akcija.Žena koja zna ona bi mrtvog iz groba digla.Kad se Zumra nagne,a haljina se malo otvori ma povalio bi je kad bi mi zadnje bilo.Dara sjedne pored mene,a znam da gacica nema,ama kad bi iz nje zmija palacala pustio bi da me ujede.
Sve od vas zavisi.Neću više da vam pristajem na muku.Eno je u bazenu.Odo i ja .Opet kresanje,a voda pravi kolutice i onaj zvuk,konc,mljac.Pamet mi ne smeta,a ničega se ne bojim.

dalibor bilic said...

Pa ja ....

megera said...

Ne bih rekla da sam ekspert po ovom pitanju. Pokusacu.
Ti si Mick u pravu, ali ima jos, odnosno i do vas je. Da bi seks trajao i muskarci i zene moraju imati izazov. Nitko ne smije biti siguran da je partner zauvijek osvojen. Sicusni crv sumnje cini partnera interesantnijim. A japija od koje ste gradjeni ( muskarci ), ako ne najvazniju, a ono igra vrlo vaznu ulogu.
Prije dvije-tri godine nudio mi se jedan " da mi se nadje ". Pritom se hvalio da nije kao prije, ali je jos uvijek dobar. Nisam ga zgazila jer je njegova zena moja prijateljica. Nije znao jadnicak da mi je pricala da je kraj njega mogla strikati - i prije.
Zene bjezite od onih sto nisu " kao prije ".

megera said...

Od kad su nam se nametnuli oni duginih boja i mi " ostali " drukcije mislimo.
Mozda se bromom htjela sprijeciti istospolna ljubav.

Anonymous said...

Ne kontam sta je brom? Neka hemikalija? Jebat ga ja u aljinoj armiji dvije godine sluzio, jedva da se maslo na krisci dobijalo ili riza s lecom, a kad bi bila leca s rizom, uh premija. A da se drkalo na strazi po brdima iznad grada u osami sa 19 godina, jeste, bez obzira na cure dole u gradu. Pa onda sidjes sa smjene na par dana, izadjes iz uniforme, pokupis trebu, ali starci u kuci, kod raje isto, sve puno nekih izbjeglica, nema se gdje curu odvest na tarabljenje, sem opet gore na Zuc. To brdo puno dogodovstina.

nesloga

Marijan said...

77. u Dalju, pijemo kafu sa gazdaricom (oko 70 g, prethodno veče smo se tu zarakijali) pa će ona:
- Jeste li vidjeli ovoga što se cijelo veče moto oko mene?
I?
- Pitao me da li bi spavala sa njim?
I?
Pa lijepo sam mu rekla:
- Takvih ja imam koliko hoćeš - meni treba neko ko će samnom biti budan cijelu noć!

Anonymous said...

Brom je sifra za odredjene generacije koji su sluzzili vojsku :)

Zato su se momci 'otimali' da ne idu u vojsku, te ima dus tabane, te ne ccuje, te sam sebi slomio nogu, te hranitelj porodice, pa starije dijete prijavi kao da se sad rodilo...svassta je bilo, radila masssssta.

Cak i dva originalnarodna lista na razlicita imena...ccudo jedno kako je nassa raja snalazzljiva, a sve zbog broma.

Feniks

Marijan said...

Nije baš tako... postojala je izreka: ''Nema toga što p.... ne može da rodi, dizelka povuć i armija obuć!''

Anonymous said...

Čitam ovo što Mićko napisa – ona bi mrtvog iz groba digla.
Umrla nekom čovjeku mati, naprasno. Čovjek puko, al pravo. Raja (iz onog vakta kad smo se dijelili samo na raju i papke) šta će, nego kući na žalost. Čovjek plače, bože tebi fala, ali kako se neke kone koje bijahu tu da pripomognu, ono kafa, rakija i drugo, izgubiše, poče i on, sve nako ožalošen, sipat rakiju raji što dolazi na saučešće. Tu jedan što dođe na žalost, odbi rakiju, ne znade, bezbeli kako je to takav običaj, neće pa neće. Nutka ga ožalošćeni :De, popij, bolan, popij. Ovaj neće pa neće..
Kaza mu ožalošćeni : Popij, bolan, crnogorska loza, nema bolje, ta mrtve iz groba diže.
Dokundisalo ovome te mu kaza: Popusti me, bolan, ne bio,što ne naspeš majci jednu, kad je takva rakija

dalibor bilic said...

Jedino je Magara exspert ,,po ovom pitanju,,

dalibor bilic said...

Da me nije ,,strah,, marijana sad bi ja i post napiso na ovu temu,a necu ,nego cu ovde ,da stigne ,a mozda nece ni vidit.
Micko i Nesloga.
Koji su to neprijtelji bili ,na blogu.Sjecal se iko.Radilo se naime o raspodjeli kompetencija ili cija je Australija i cim su to podjelili ,sad je sve ok.A moglo je drugacije ili kako se sudbine preplicu.
Da je kojim slucajem Nesloga bio u pravo vrijeme na pravom mjestu ,umjesto sto je drko po Zuci ,onaj Ceranic nebi protjero Micka to jest ,Micko bi danas imo radionicu u Sarajevu,popravljo stare Skode i Moskvice i bio ,,lokalni hadzija,a kako je Nesloga drko umjesto branio Micka ,Micko ,,strejt,, u Australiju i postade ,hem ,jebac ,hem internacionalni.Da je pravde ko sto nije Micko bi svaki mjesec trebo u kovertu sto dolara pa onom Ceranicu poslat.
Kad je Paprici dosadilo drkat po Zuci i jest lecu on za Mickom.Da je osto dole ,sad bi bio nezaposlen ,valjo nesto trave i ceko da ga neko upuca u basti sarajevskih kafica.Vozo staru Tojotu,i popravljo je kod Micka.i on bi trebo kovertu sa sto dolara ,pa svaki mjesec da posalje onom zastavniku Karadjicu u hag za cigare.
Onda ih sudbina spojila na ovoj stranici.

megera said...

Idem kod prijatelja na rucak. Moglo bi potrajati jer rodjendan je u pitanju. I vama zelim ugodno druzenje. Vidimo se sutra ujutro.

rajskadjevo said...

Ne bi rekla Micko da je u pitanju mozak ( ti valjda pod time podrazumjevaš pamet ) ..više je u pitanju stav ..ili ćeš se ševiti ili ćeš obuzdavat nagon ili uopće nećeš imati nagon za ševu okolo naokolo..sve ovisi kak si u glavi posložiš i s tim živš..
što se mene tiče ja imam stav..ja bih se upustila u to da osjetim da postoji karmička povezanost s nekom osobom...ali da navečer vani nekog upoznam i prvi puta ga vidim, jok nema šanse...to bi me definitivno unazadilo...

Marijan said...

U pravu si šefe, al' meni se ćini da Mick ovdje nije bio takav... tek u Avstraliji on se pro*ebo... za Neslogu ne znam... možda je i ovdje u saksijama travu uzgaj'o!?

Anonymous said...

Da je nani kurko dokoljenko bila bi dedo. Mickovi su dobili na izborima, pa sam se poklopio jer papanluk vlada I ovdje, to je kao da ti SDA vlada, pa sam prodao stan, cvaknuo fino I uskoro selimo nazad za US of A. Kontam ne treba se svadjati i pokusavati ispravljati krive Drine, pa evo mijenjam pelene, kupim ili prodam sta na stock marketu, smotam usput koji joint, citam francuske klasike I kroz dijete gledam u buducnost, dok drugi jebu. To each his own sto kazu. Previse sam I sam jebavao, internacionalno, skoro pola zivota, I to intenzivno, prosao sve I svasta, pa sam odlucio smiriti se, posvetiti se buducnosti I evo pokusati konacno biti familijaran covjek I napraviti jos koje dijete sa 40 kuka. Moji neki stari skolski drugovi po raznim kontinentima, evo trojica cetvorica u zadnjih par mjeseci su radili obratno pa ih sad hvata ona zelja za provodom i zivotom kad su im djeca vec velika a oni prosijedi ili celavi pa se razvode, ali kasno im je sad. Nece ih nijedna tinejdjerka pa mogu samo kuravi platiti. Pockets jingling, ali midlife crisis ih udara, jebiga.

A u pravu si za ono sta bi bilo kad bi bilo potpuno, da sam ostao u Sarajevu puko bih psihicki vec prije nego sto bi me moji balijaneri onakvi kakvi su srokali ili propucali kroz koljena zbog zavisti ako ne zbog neceg drugog, a cinjenica je da sam duznik cetnickoj artiljeriji jer su mi zgadili sve tamo prije nego sto su me moji stigli, pa evo I ovdje da kazem hvala doktoru Dabicu. Davno sam ovoj temi sta.b.b.k.b.b? posvetio jednu tetovazu preko pola ledja.

Rajska, da si probala znala bi da li bi unazadilo, ili unaprijedilo. Kosmicke veze su u domenu naucne fantastike.

Marjane, tek ovdje sam u saksiji poceo. Tamo nekad kupovao od Konje, sina Abdulaha Konjicije ili kako mu se stari vec zvao.

Cekrcicko, fin provod na rucku I na rodjendanu zelim.

nesloga

Meho Mekinro said...

Bravo za pelene a i ostalo, Nesloga

megera said...

@ nesloga
I ja cestitam na pelenama.
Malo cudne godine za francuske klasike, ali me svejedno obradovalo da to jos netko cita. Odrasla sam i doslovno formirana na Balzaku. Realisti i naturalisti, nesto romanticara i nadrealista bili su korpus iz kojeg sam najradije grabila.
..................................
Dirljiva je paznja i briga mojih prijatelja, ali cu im morati objasniti da mi osim virtualnog, trenutno ne pase nikakvo drugo drustvo.

megera said...


Gdje nam se Rabijica izgubi ? Cak ni onog njenog slunte nema.

Marijan said...

Ima li kod vas ovoga:
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/9Studenoga2014Rakija?authkey=Gv1sRgCKLxneHf-vyoFw#6079602545573412530

Micko said...

Čitam sve bivše postove i komentare dok čekam avion za Sidnej pa kontam i skontam.
Mene Jebe najviše moja slonovska memorija.Nije mi prvi put da me jebe.Nekad mi valja,a nekad ne.
Nisam se ja svadjao sa Papricom.Daleko od toga.Čovjek napisao jednom da je došao u Njemačku bez marke i tako se snašao da je odleprsao u Ameriku i saletio silne kuće i skupa auta.Nedavno piše kako je prodavao cigare i ostalo pa se s vrecom paretina našao u Frankfurtu i odma otiso na fakultet dok su drugi radili za 10 maraka na sat.Jeli piše vako ili ne.Pisao je kako je iz aviona došao u Merlburn i odma sjeo na fakultet i enormno se obogatioJeli pisao ili ne.Sad je u Sidneju prodao državni stan i ode u Ameriku u one svoje vile.
E ta moja slonovska memorija mene Jebe,pa moram koju kazat.Onaj što mi je pričao prije 10 godina,pa mi priča danas ja to vezem i pamtim.
Izvini Paprica,ali memorija je čudo.
Istina je urednice da bi trebao Ceranica malo bolje pripaziti,ali zaboravio si da sam pisao da smo ga ja i Ramiz tražili u Titovom Uzicu jer sam sam saznao da tamo prosi bez noge.Htio sam ga pravo castit,ali nismo ga našli.Nemaš valjda i ti problema s memorijom.

Rajska djevice u današnje vrijeme brzog življenja sva karma i ostale slične gluposti se nalaze u novčaniku.Ako u njemu nema karme onda je nemir i u glavi,i u kući,a o sexu da ne pričam.Koliko para toliko muzike,karme,ljubavi,poštovanja,i svega ostalog.Nisam čuo da se neko zaljubio u beskucnika pa da mu je ta kurceva karma na vrh glave.Spusti se bona malo na zemlju,dok ti nije kasno.

Pozdrav iz Honga još večeras,a posebno mojoj humanitarki.

dalibor bilic said...

Moram priznat da je ,,juce,, bio jako zanimljiv dan.Da se u isto vrijeme ,par sati razlike ,jave ; Cole,Skenderija,udineze,Vucko ,Davor i jos neki je gotovo nevjerovatno.Onda sam odlucio da ih sve . ,,izbrisem,,Ko je procito ,procito je ,ko nije i nece.

Anonymous said...


Samo je kufer nezamjenjiv.

dalibor bilic said...

Ok jest .meni je ,,kufer,, posebno drag ,al imaju i ovi drugi ,,kvaliteta,,
izbriso sam ih samo zbog ,fino zena kaze ; odo na rucak-nece me bit,a oni odma o njoj ,nije ni vrata zakljucala,Nije fer ,u jednu ruku,a u drugu imamo i mi pravo da se malo odmorimo.nek vide i oni na rucku kako je nama. bez obzira radilo se o francuskim ili hrvatskim klasicima.

megera said...

Samo Colu mogu pitati jesam li ja kriva, ali necu. Naime, drzim se pravila da ne tracam blog s onima koji nisu prisutni.

Micko said...

Došao jutros u osam i pravo kod mog unuka.Kad sam ga podigao na sebe,samo je ponavljao kako je doso duda Micko.Donio mu svašta.Igrali se novim igračkama i otišli na kafu.Meni kapucino,njemu bebicino.Kad smo se vratili pitaju gdje smo bili,a ja kažem da smo ganjali trebe.On je onda samo ponavljao kako smo išli trebe,ima treba.Zaspao on,a zaspao i ja.On na meni,a ja na kauču.Probudili se pa kupimo mesa i raspalimo roštilj.Kažem ja ne treba nam niko,jebi im mater,a on za mnom,jebi mater,pa opet.Učim ga Bosanskom folkloru.Samo nas jezik i priča za sad.Dan mi proso ko u snu.Sutra možda idem u vukojebinu pripremat se za branje tresanja.

Anonymous said...

Megera, super da smo literarno kompatibilni. Ja francuske romane iz 19. vijeka citam na engleskom jer sam u skoli na engleskom proveo 10 godina nakon onih nasih skoro 12, to jest 11.9 zbog pocetka rata u Aprilu, plus jednu na svapskom koji sam slabo kontao pa zbog toga zbrisao za Ameriku, I lakse mi je citati na engleskom nego na nasem pogotovo jer je sve krenulo slucajno preporukom bivse cure od Flaubertove Tri Price, da bih ga poslije te knjige citavog progutao za par mjeseci. Otkad sam otkio Zolu iza Flauberta citam jedno po jedno djelo hronoloski kako je pisao I odusevljavam se naturalistickim skidanjima do srzi materije. Od balzaca sam nekad u rovu prije 20 godina procitao cica goria ili kako se vec na hrvatskom zove, znat ces vec, i scene iz vojnickog zivota njegove ljudske komedije posto je to tad nazalost bilo aktuelno, jos par iz pariskog zivota na preskok, trazenje apsolutnog, eugeniju grande, tj sve do cega sam tada kad su saborci derali knjige za ogrijev mogao doci. Psihologiju Braka sam procitao prije 10tak godina i opet je se sjetio bas pred svoju svadbu nedavno, ali se nisam usudio obnoviti tu knjigu, haha, a ljudi kazu vidim da bez odredjenog reda kao sto Zolu citam Balsac ima puno manje smisla, mada razliciti ljudi preporucuju razlicit slijed u citanju. Ali i doci ce valjda i to vrijeme kad se smjestimo u Americi da ga dovrsim kako cu osim mijenjanja pelena i tamo biti kako stvari stoje besposlen, haha.

Micko, dok si ti jurio tog bez noge da mu se osvetis, ja sam '99 u dot com boomu vec napravio "svoj prvi milion" pocevsi od onih sarajevskih 40 milja maraka a koje u Frankfurtu nisam ni dirao. Lijepa svapska socijala dok nije u Americi pocelo sve "zaoprave". Ti si ko moj stari koji mi nista nije vjerovao dok njemu i jos par ljudi u rodbini nisam nove Skode Fabije pokupovao 1999, haha. Nego u pravu si za socijalu u Ostreliji, dohakali mi papci ovdje otkad sam se ozenio pa su se sve karte otkrile sto svjesno za sto ne krivim zenu, sto onako kako nisam planirao za sto je krivim itekako, haha...uglavnom skontali birokrate neke zamaskirane racune po raznim egzoticnim destinacijama u neka doba, tako da nema vise nista od Australije, a malo je dusevnosti uvijek i bilo. Kako vec planiram jedno dvije godine da se vracam Obami odoh u novo izbjeglistvo kad vec imam to drazljanstvo tamo. Volio bih da mi dijete u Parizu odrasta ne samo zbog literature, ali balijsko-cetnicka kombinacija iz koje sam mi nece nikad dozvoliti hrvatsku putovnicu koju bi mogla dobiti recimo moja zena mada zna tek dvije-tri nase rijeci, ali francuskog ni jednu. Jebat ga. Nije da se tebi sad bas moram ispovjedati, ali eto kad si I ti meni ono nekad nabrojao gdje imas sve stanove I kuce da I ja tebi kazem da nisu vile koje spominjes, nego sam sam prodao jedan jedini stan koji sam u Americi imao deset godina u Majamiju prije dvije godine kad se cijena malo povratila i vratio ono sto sam ulozio, a evo I ovaj sad na Dzanksnu sto sam rento Novozelandjanima u rekordnom roku bez rastezanja za skoro milionce, sto je vise od duplo vise od kupovne cijene. A idem tamo gdje mi jer buraz velika civija I koji je vrijedan I nije pokvaren kao rodjeni mu burazer lijencina to jest ja koji sam se godinama lazno predstavljao da sam socijalni slucaj. I ne zamjeri ako sam bio pregrub kad mi gudra nije bila bas najcistija. Zivio I ti I tvoj mali unuk. Moja Sara nece nas jezik nadam se ni pricati, a ni razumjeti.

nesloga

megera said...


Preporuka za Bilica i " njegove ": ne citajte. U protivnom ne odgovaram za vase zdravlje.

@ nesloga

Nastojacu biti kratka.
Odusevio me tvoj pristup ; do daske, balzakovski. Pusti teoriju knjizevnosti, citaj kako te zelje vode. Jedini savjet : ne odlazi u Pariz dok ne savladas Zolu i ne pogledas Lotreka ( slikar ). Tek tada ce ti se predati pariske vizure i pariski sarm. Da, i procitaj Prometej ili Balzakov zivot od Andre Moroa. Moglo bi ti se dopasti.
Srecom, davno sam izasla iz te faze odusevljavanja svime sto je francusko( osim cesnjaka, potaza i prljavstine ), ali prva ljubav " zaborava nema ".
Evo i jedne crtice iz srednje skole :
stari gospodin, najstroziji profesor nase skole, izuzetno nacitan, jos k tomu je i krasno pjevao ( visoki c ) i plesao, nesretan sto imam jadne ocjene iz njegovog predmeta, predlozi mi jednom, pred cijelim razredom, da umjesto kontrolnog iz geodezije napisem referat o Balzaku.
" Ali s citatima ", napomenu.
Ocito zatecen mojim brzim pristankom , odustao je od svog prijedloga i nerovozno odmahujuci rukom zakljucio : " Uvijek me navodis na krivi put ",

Lijepi pozdrav, i oprosti na gnjavazi.

Anonymous said...

Cekrcicko, ma kakva gnjavaza, ja bih mogao do iznemoglosti pisati o Parizu I prepricavati sopstvene dozivljaje nedorecene zbog jezicke barijere u tom gradu nad gradovima gdje sam bio sedam-osam puta, uvijek prekratko, I prije I poslije citanja Zole. Hvala na preporuci, mada biografije generalno izbjegavam, cisto upitnosti o objektivnosti radi. A sto se slikanja tice, cijenim velikane kao Lotreka, a sam sam propalica u pokusaju. Amater, koji se smije sam sebi na neke neuspjelosti u slikanju, pogotovo iz ovog australijskog lijenog, stimulativnim substancama preopterecenog i neproduktivnog perioda. Ipak treba biti skolovan za fine umjetnosti, a ja sam tu zalutao, slicno kao ti u geodeziju, i bio kad je za to bilo vrijeme prisilno informatickim studijama zbog nekog egzistencijalnog straha preokupiran. Sreca da je taj strah bio iscezao brzo, preslo se na dugogodisnji besciljni hedonizam da li srecom ili nesrecom, ali ostaje ovo Bilicevo sta bi bilo kad bi bilo...

nesloga

Anonymous said...

Lahko je Tebi, uvijek imaš utjehu u Micku!

Unknown said...

đồng tâm
game mu
cho thuê nhà trọ
cho thuê phòng trọ
nhac san cuc manh
số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
văn phòng luật
tổng đài tư vấn pháp luật
dịch vụ thành lập công ty trọn gói

“Khó trách, thì ra là Quân vương tọa.” Đệ Ngũ Khinh Nhu nhất thời thoải mái.

Quân Thanh Dương, nhân vật trọng yếu của Ám Trúc, Vương tọa cao thủ. Người này tuổi trẻ từng bị thương nặng, cổ họng bị chấn thương, tuy rằng mệnh lớn không chết, nhưng âm thanh lại bị phá hỏng, cực kỳ quái dị” Làm cho người ta vừa nghe liền mao cốt tủng nhiên.

Ở Trụng Tam Thiên được gọi là: Quỷ âm vương tọa!

Đệ Ngũ Khinh Nhu biết người này, nhưng chưa từng ra mắt. Nghe được thanh âm như thế, nhất thời nhận thức ra. Bởi vì loại thanh âm này” Chỉ sợ trong thiên hạ cũng không tìm ra cái thứ hai!

“Tướng gia có thể trực tiếp gọi ta là quỷ âm.” Quân Thanh Dương cười cười, nói: “Dù sao cũng bị người ta mắng mấy chục năm như vậy rồi…”

“Ha ha ...” Đệ Ngũ Khinh Nhu cười. Lòng nghi ngờ nhất thời cũng tiêu thất” Nói: “Quân Vương tọa tự mình đến vậy, còn cần cái gì chiếu cố!”.

“Hắn hiện tại bị thương, tu vi có chút hao tổn....” Úy công tử nhíu mày nói:“Cho nên....”



“Úy huynh yên tâm.” Đệ Ngũ Khinh Nhu sảng khoái nói: “Không dám nói ngoa, bất quá….Tại Đại Triệu này nếu là khách nhân của ta còn bị thương tổn... cũng quả thực là thành chuyện chê cười của thế gian.”

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...