Wednesday, November 19, 2014

Ulozak

Spavam ja ,kad cujem zvoni telefon.Halo.Dobro jutro gospodine Bilik ,jesam li vas to probudio.Jesi ,Sta hos.Izvinu se cojk lijepo ,ovi Amerikanci se samo  ,,sori,, sta god da urade  bacili atomsku ili humanitarnu ,,Predstavi se  i kaze ; Ja sam direktor marketinga  naj veceg svijetskog proizvodjaca  ulozaka  i upravo krecemo u novu  kampanju ,a vasu stranicu pratimo godinama ,pa smo odlucili  da bas tu pocnemo i ulozimo pare,

Pametno velim ja,a on nastavi .Mi gospodine Bilik jedini imamo  razne velicine tampona za dame ,pa tako recimo ,gospodja koja ovde dolazi ,Radzska ,nije Radzska ,nego Rajska ,ja ga ispravim ,treba  veliki tampon ,ko pelena za debelu bebu ili ko peskir za plazu,a ona druga madzera ,nije Madzera ,Magera ,ispravim ,e ona  treba mali  ko hanzaplast.Imamo i raznih boja .Eto recimo gospodja Fenix ,njoj jedan bijeli sa crvenim tufnicama ,da ga poslije  prebaci preko poklopca kante za smece i isfolira smetljare da  jos ,,ima,,

Nista od biznisa priijatelju kazem ja.Zakasnio si bar jedno 10 godina ,jer ovde iskljucivo dolaze one dame ,sto im  ,,tamponi,, vise ne trebaju,nego imam ideju .Za ove  djuturum ,,jebace,, ,sa krizom prostate ,ako taj tvoj ulozak povuku samo malo  naprijed,mogli bi sredit da ne  ,,pisnu,, vise u gace...........

Sjajno gospodine Bilik,a velicina i boja.Standard  i  zuta  ,jarane ,Bleneton.

32 comments:

Anonymous said...

E, nass Bilik,
Ccitass mi misli, nasmija me possteno sa onim polka dots :)

Treba napomenuti da se to ZAMOTA U PAPIR I OSTAVI U SPECIJALNU VRECCCCCICCCU...IMAJU OBAVJESSTENJA SVUDA, ALI ZZENSKE NE CCITAJU, PA OSTAVLJAJU SVUDA, C,C,C,

NEKI TO RUKNU U WC SSOLJU, A ODCCEPLJAVANJE JE NAJMANJE $80, IMA IH I STO RUKNU PELENE ZA MUSSKE ISTO TAKO U WC SSOLJU, DA NAPAKOSTE SNAHI...

IMALA SAM GOSTIJU, ODMAH NAPOMINJALA DA U WC SOLJU IDE SAMO, S A M O, TOALETNI PAPIR, A NE SSTAPICI ZA UHO, TAMPONI, PELENE, CCAK I GACCE ZA 10 KG KROMPIRA...
MOJI GOSTI SE MENI SMIJALI, ALI SU NEKI IPAK POSSTOVALI, A ZA NEKIM SAM MORALA ICCI U WC...PRIIJATELJI, ETO SSTA.

Skoro mi je jedan turista ispriccao da je bio u Pragu, u Muzeju (to ce zzabica znati kako se muzej zvaniccno zove) I da ima tamo izlozzen system cijevi, odvod, a to je usko da ne znamo ni kako ono meHkano prodje kroz te cijevi.

Neka si vala pokrenuo I tu temu, nek se zna da MORA I KANTA ZA SMECCE I JOSS SPECIJALNE VRECCICE DA BUDU U BATHROOM.

Feniks (crni sa bijelim tufnicama)

Marijan said...

U izlogu prodavnice stoji natpis:
''Kondomi u svim bojama''
Ulazi mušterija pa kaže:
- Vidim imate kondoma svih boja, molim vas jedan crni.
- Žao mi je gospodine, imamo, ali ne crne... prodavačica će.
- ali tamo piše...
- znam, ali crnih nemamo, može li neka druga boja?
- Ne, samo crni dolazi u obzir!
- Pobogu čovječe, što ste zapeli, crni pa crni?
- Znate šta gospođo, idem kumi na žalost... neću da se brukam!

Anonymous said...

Telegram za "Odozgo":

Rabija nasla slike.STOP
Najebo ko zuti.STOP
Spavo u hodniku.STOP
Dabogda ti falilo tampona NON-STOP!

(PS: Ne skontah na slikama ko je nana od vas dvije.)

Lijepi Huso (Rabijin cojk)

ODOZGO_77 said...

@ Lijepi Huso,
izvini jarane, stvarno nisam znala da je Rabija tolika rospija pa da ce te radi jedne OBICNE slike izbacit na hodnik.
Sta bi tek bilo da sam ti poslala cijeli album?
Dobro si ti prosao, moglo je biti gore.
p.s Ja sam ona sto nani pridrzava protezu, ona je onako malo corava i gubi balans.

pozdrav ekipi

Anonymous said...


Mali ni jednoj ne treba.

Anonymous said...

Pisse u novinama da u Indoneziji provjeravaju zzene koje zzele icci u vojsku, provjeravaju jesu li nevine...de Ti to izvidi Odozgor 77, znaci tamo nema tampona?

A zzene se do sada nisu bunile, vecc poccelo otkad si Ti tamo; je li istina da buniss narod?
---
Crni, crni M-2, a imaju I neki sa slovom U; ssta im to znaci, da li ono 'you' skracceno, ili nesto politiccki?!

---
Neki dan sam na ulici gledala u ekran koji pokazuje ssta je sve u cijevima dole...onaj vodoinstalater mi ccak ponudio posao, mala im plata vjerujte.

Feniks

Anonymous said...

Ako ga Djevo i dalje volis onda si mazohist.

Anonymous said...

Djevo ne dopusti da te zavade sa Daliborom. Shvati da ti on pripisije karakteristike zene o kakvoj masta. Nece valjda mastati o onoj zgoljavoj Cekrcicki.

rajskadjevo said...

Volim ga i dalje..........

megera said...


Bravo Rajska, tako treba. Dusmanima u inat.

dalibor bilic said...

Jutros;
Spavam ja kad zvoni telefon.I opet sve isto,bla ,bla bla i izvinjava se.Kaze direktor je kompanije za proizvodnju grudnjaka za ravne ,male i spustene sise i kako na ovu stranicu .....bla ,bla ,bla ....
Fak ju kazem mu ja .Nece mene sa Rajskom niko zavadit.Ne seri i spustim mu slusalicu,

ODOZGO_77 said...

e nek si mu reko
on hoce da zavadja ovako malu i jaku skupinu
NO PASARAN (-:

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=Tajp4dERBjw

rajskadjevo said...

Znam Dalibore, znam, ja isto tako osjećam ali sam ipak morala dati tvoj kontakt gospodinu iz agencije koja plasira na tržište Epinem - one čarobne kapsule......
Jedino nisam znala odgovoriti na njegovo pitanje, odnosno nisam se mogla sjetiti a znam da si mi pisao prošle godine o tome, da li je kod tebe impotencija posljedica psihičkog stanja, ili je isključivo vezana uz stanje prostate i krvnih žila . Ako je prostata upaljena ili uvećana dolazi do problema s erekcijom i mokrenjem ( učestalo, otežano)
No najbolje da se ti izravno razgovaraš s dotičnim kad ti se javi...neću se ja ipak u to petljati i davati neke dijagnoze...nemam iskustva s tim!

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
upravo sam sad pricala sa NANOM o tvojim problemima - koje navodi Rajska.
Kaze NANA da ona sve te probleme lijeci
KO RUKOM ODNESENO

ODOZGO_77 said...

@ Feniks,
jos se raspitujem za ono sto si me pitala, javim ti uskoro

dalibor bilic said...

Dobro ,pametno si uradila Rajska.Nego provjeri da nisi slucajno dala Husin broj.
Rajska inace ima web stranicu ,zove se ,,Ljekar u kuci,, a i hrcel taj tvoj .

dalibor bilic said...

kad je ova ,,Ozgo,, postala Telal ove nane proteticarke dobijam puno pitanja da ih proslijedim;
Evo neka karakteristicna '


Od kad mi je zena otisla na put ,nisam ni pomislio na sex .jel samnom sve u redu
Meho Mekinro

jes ba meho ,nego jel i ona

Samnom se u zadnje vrijeme nesto cudno desava .Cim stanem pod tus i hladn voda dodirne moje vrelo tijelo ,a tvrdim sapunom predjem preko svoje meke koze ,pomislim na Dalibora.Jesam li normalna.
Magera

a na koga bi drugog bona


Vise mi se ne moze dic.Mozel to bit od ovog sarajevskog smoga
Marijan

od cega bi drugo bilo moj Marijane

Cim moj Huso legne i zaspe pocne stenjat i derat se .dzenetuso ,dzenetuso ....Bojim se da nije posto vjerski fanatik

Rabija ,husina zena

moguce je .kako se ono na vlaskom kaze dzenet u zenskom rodu

Anonymous said...

Draga Saveta,
U zadnje vrijeme moja Rabija u snu stenje, dahce i doziva nake kengure i magarce (prije dvije noci cak je i prdnula glasno i to dvaput). Kad se probudi, na licu joj blazeni smijesak i samo trepce onim svojim nevinim srnecim okicama. Bojim se da nije razmijenila adrese sa nekim meni nepoznatom zagondzijom.

PS: Meni se vec trecu noc u snu prividjaju one naninie kastanjete.


Lijepi Huso (od Rabije cojk)

Micko said...

Hughpressure 520@ hotmail.com.
Ko se prvi javi dobija slike Djeve u evinu kostimu,i herki u toplesu.
Ozgo zna se.

Anonymous said...

mi se ovde supamo, kako recce Ozgor 77, a pelene tuknu...jad, ljudi, jad,
jedna mi priccala da je bila kod svog 'birvaktile, strogog profe', jad, jad,
bila je da occisti I izracci stan, nit je imao ko platiti, a ko je otvorio ne znam.

Suprostavila se svom strahu iz srednje sskole, pratio je strah do penzije...ccega sam se ja bojala, ccega sam se ja bojala, vidi...nikad vise nije tamo otissla.

Feniks

ODOZGO_77 said...

@ Micko,
poslala sam slike. STOP
nadam se da nisi spavo u hodniku. STOP
ako su se slike svidile Pameli,
mogu poslat jos. NON-STOP

Micko said...

Ne brini za mene.Pama se ne umje naljutit.Ja sam i onako s herkama na tresnji.Izgorile su mi na ovoj vrućini pa evo pripremam kiselo mlijeko da se mazu,i naredio sam prekid rada u 2 sata.Žao mi ih nešto pravo.
Nego nemoj samo da Pama sazna da si iz Kanade eto ti je u goste.Ona obožava Kanadu i Aljasku.Nećeš je se riješit.Samo ti salji slike,a i ja ću tebi.Sad ću ti poslat jednu s magarcom.Ja sam onaj što pije iz flaše,a on pije iz kante.

ODOZGO_77 said...

@ Micko,
reci Pameli da je dobrodosla kod nas u Kanadu kad god pozeli.
Mi smo vec imali ove godine goste iz Australije. Naime 3 gosta iz Perta i 3 iz Brisbena. Australci vole Kanadu.
Pazit cemo je dobro.
Bojim se da ce joj se puno svidjeti i da se nece htjeti vratiti kuci (-:


pozdrav

ODOZGO_77 said...

@ Micko,
gledam ovu sliku i kontam, kontam
ma moram te pitati:

DA LI SI TI SIGURAN DA SI TI OVAJ STO PIJE IZ FLASE????

Anonymous said...

Posstovani dr Bilik,

Moj dragi ima hemeroide kao krastavce, ne znam ssta mu je sprida ssta odpozada?

Issao je kod one babe u Indoneziju, ali kao da mu je 'rukom odnijela' ponos, a ne krastavce.
Ssta da radimo?

Feniks

ODOZGO_77 said...

@ Feniks,
zaboravih reci. Ovde u Jakarti ima jadan narodni doktor, lijeci POLJUBCIMA. Samo mu pokazes mjesto gdje te boli, on te poljubi i izlijecen si.
Ja ga nisam posjetila ali ljudi kazu da cuda stvara.
Mozda bi tvoj dragi trebao posjetiti ovoga doktora kad mu vec NANA CUDOTVORAC nije pomogla.

megera said...


Slika s Balija :
Odozgo se izlezava uz casu rashladjena sampanjca. S druge strane bazena komadi, ne znas koji je bolji od kojega, oci izbjelise za njom.
A ona nama prodaje Nanine carolije.
Hm.

ODOZGO_77 said...

@ zabica,
samo pojedinci znaju PRAVU istinu,
ti si u toj grupi
a vecina zna samo mali dio......
NANA dodje kao "kamuflaza" (-:

Micko said...

U pravu si ozgo.Ja njemu držim flašu,a ja nageo kantu.
Iste slike imamo zmijo ljuta..Lijepo joj stoji onaj nikab.

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=ZkjqClFYeHs

megera said...

https://www.youtube.com/watch?v=-II5-SxjCck

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...