Monday, November 10, 2014

Juce

Za sve   ,vas,, sto niste u Amerika ,nisam siguran,al nas ovde ,,paze,, ko curku pred Tenksgiving.Eto sad nam dali  galon benzina za dva i po Dolara ,pa ja sad kad ostavim i parkiram auto ,uopste ga ne gasim i nadam se da ce tako  biti jos dugo ,jer dok ovi ,,razvale,, Rusiju i Venecuelu ,kontam da bi ,umjesto sto platim  tih pisljivih  2 i po Dolara ,mogo na pumpi ,dobiti besplatan benzin i jos  Dolar  u keshu za svaki galon.

Kad imas  ,,cuku,, onda stalno moras misliti na ,,novi namjestaj,,

Ne pamtim kad sam zadnji put bio u nekoj prodavnici ,,namjescaja,,Juce u 3 i sve pune.Valjda svi imaju cuke.Razgledanje i kupovina  Kredenca ,secije i ponjave moze biti i zanimljiva ,kad ama bas nista drugo nemas u planu a postignes dupli cilj ;ispunis vrijeme i  popravis  porodicnu krvnu sliku.Gledam ljude oko sebe.Svi izgledaju zaljubljeni ,romanticni ,sa metrom u rukama ,Sjede,leze ,probaju Zamisljaju kako ce  ,,ovo stajati,, u njihovom dnevnom boravku.Nije isto ici  ,gledati i kupovati namjestaj i  juriti po samoposluzi.prodavnice namjestaja su zadnja  Oaza ,vremena kojeg niko vise nema.

Generalno postoje 3 vrste  tih prodavnica .male ,srednje i velike odnosno one jeftine ,one za svaciji dzep i skupe.U   onim ,,chip,, namjestaj mozes vidjet ,a kupit ga  i dobit u kartonskim kutijama,Sve cista  Iverica ,a za  recimo kuhinjski sto  dobijes 3 hiljade sarafa ,uvijek jedan fali,nekoliko noga  i plocu ,na koju se naravno  nista vruce ne moze staviti ,jer bi  se istopio.one malo skuplje nude kombinaciju  Ikea-paketi i  vjestackog drveta ,dok  one naj skuplje  imaju samo pravo drvo ,rukom tesano ili namjestaj  i za buducu generaciju,kojoj se sigurno nece svidjeti.Namjestaj za danas i sutra je ipak onaj  iz cije kutije ,dok je nosis,ispada pilotina.

S obzirom da covjek ne kupuje ovu robu svaki dan  i nije tako skupa.Tu su i krediti na 86 godina ,bez kamata.

I  tako lutam ja po prodavnicama ,gledam ljude oko sebe .Naj ljepsi su  oni ,mladi,, tek krocili u brak,Njih dvoje  se drze za ruke  i samo za trenutak se puste ,kad  probaju neki dio i onda opet  rukica u rukici/.ima i onih sto su na ,,pragu,,  pa dosli da testiraju ukuse prije   ,,burme,,Naj manje je starih ljudi  a pojma nemam sto.I za ovu generaciju  je iverica =iverica a drvo =drvo.Mozda ih zato i nema .Bjeze ,koliko je to moguce  i od jednog i od drugog.

I tako ja ,jos u godinama ,kad ima smisla gledat namjestaj,kad zvoni telefon.Meho Mekinro.Kaze ide kod ,,badje,, na rostilj.Ako nemas barata a imas badju ,to ti je isto ko da  imas brata a nemas  badju.a kad je jos ,,na dohvat ruke,, ko Mehi ,koja ce to budala Nedeljom popodne ici  gledat namjestaj.Ako ste kojim slucajem ,sinoc, oko pola jedanest ,bili u Tampi i prolazili ,,Donjom mahalom,, a ucinilo vam se da cujete tuznu pijesmu   bosanskih ribara ,niste pogrijesili.To su u pola glasa zagrljeni ,Meo i njegov badjo,prosipali muzicku  ,,bol,, ,svojih bivsih zivota ....eeee badje odhranila majka.

A nista nisam kupio.Sjetio sam se u neko doba da sam moro umjesto zene povest  svog cuku Tita ,da vidim kako ce mu se svidjet ,jer i nako je svaka reakcija ,bila ;E ovo moze za Tita ,a ovaj  recimo kozni ,ne moze.Pred vece je pocela kisa  i gledo sam film ;No lend fo old men,, i razmisljo jel bolje imat badju ili cuku.Obaveza je .

31 comments:

Marijan said...

Imati bađu nije loše, imaš se s kim zarakijati pod uslovom da nije neki uhljup, a cuko... nije loša opcija, možeš se i sa njim jednostrano zarakijati, ispričati do mile volje, trač ne ide nigdje dalje a u odnosu na bađu, ništa ti neće ni zamjeriti... u očima si mu uvijek čista pozitiva.
Ma, *ebeš bađu, sa cukom glava manje boli!

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=nTD1Jqidqcw

Anonymous said...

Gazda,
bolji je cccukica, imass razloga za hodanje i trccanje ;

Badja je dobar da ne zaboraviss svoj jezik i viceve, da Ti drzzi duh vertikalno, ali, ssto jeste, jeste, da ako ste skupa, sjedite puno, a to ne valja.

Poccne onaj bajati brom djelovati, eto, to je to.

U zdravom tijelu zdrav duh, drzzi se svog ccuke, pa na trccanje sa njim.

Pozdrav, Feniks

Anonymous said...

S cukom u setnji moze se upoznati i neka dobra maca, s badjom tesko.

Meho Mekinro said...

Vidim , dilema je rijesena.
Meho M.

Anonymous said...

Cijena goriva pada zbog Putina, ali slabo mu mogu pera odbit. Jos samo srbima da dopremi atomsku u Mitrovicu, cisto da ih malo zajebava, I eto belaja ko 1914.
A to za namjestaj, samo se istocni evropljani opterecuju. Istocne svabe I madjari nikad nisu hajali. Za Rumune neznam. Slavenski nagon valjda, jos gondolu turit na tv, I ono izvezeno, rislje ili kako se zvalo, da prekrije celo spikera na dnevniku.

nesloga

dalibor bilic said...

Primjetio sam da ljudi naj cesce citaju komentare ,,zadnjeg posta,,a ja preporucujem da pogledate zadnji komentar predzadnjeg posta.Piso ga ,,Rade paprica,,Jako zanimljivo.

Anonymous said...

Da ne uvrijedimo Badju, de mu kupi, na poklon mislim, patku ili kornjaccu, pa vas dvojica skupa u ssetnju, patka u djecija kolica i guraj a Tito neka lajucka za vama, dok vi tabirite koje bi drvo bilo dobro za prisloniti se...

Feniks

dalibor bilic said...

Dok se vi ovde bavite ,,kredencima,, natkaslama i mjerite vlastitu ljubav prema svom badji i badjinu prema vama ,vazne stvari se desavaju samo 50 metara ,,nize,, gdje magara drzi-davi casove geodezije francuske knjizevnosti .Dobio sam i snimak ,poslala mi ,,neslogina,, zena ,kako ga po treci put skida sa stolice ,hoce cojk da se objesi i na ,,nasem,, moli i kaze ;nemoj bolan zbog ovog dijeteta.hahhaha

megera said...

Kad bih znala da cu izvuci iz njega ( uz veliku Mickovu pomoc )jos koji onako dobar komentar davila bih ga i dalje. S velikim zadovoljstvom sam ga citala.

dalibor bilic said...

ok ,,fer in af,,

Anonymous said...

Evo, i ja mutim travu u cassssi, kazze mi prodavaccica da je isto kao da pojedem 9 kila salate, ali, razbistri mi nekako mozak, pa skontah gdje je onih 50 metara nizzzzzzzze, pravo mi zzao ljudi, pored onakve Pearl Back.

Nesloga, lijepo si napisao, ali predji malo na druge pisce, radi te bebe, na nessto ljepsse.

Bolje mi je i Ribara ccccituckati, dizze mi moral, nego te 'vassse' Francuze; oooo, ni Francuska nije ssto je bila...a francuski joss uvijek diplomatski jezik.

Dobra je BiH u poredjenju sa Francuskom, super, u svemu, ccak i sa svojim grubim politiccarima.

Feniks

Hashim said...

Minimalno od Hashima na "temu Francuza "

"Misli" se smatraju remek-djelom i zaštitnim znakom francuske proze. Paskal je u ovom djelu posmatrao nekoliko filozofskih paradoksa: beskonačno i ništavilo; vjeru i razum; dušu i materiju; život i smrt; svrhu i sujetu. Nije došao ni do kakvog konkretnog zaključka, osim saznanja da je opšte prisutnostno poniženje, neznanje i milost. Sve ovo zajedno našlo je mesto u Paskalovoj "Opkladi".

dalibor bilic said...

Minimalno od ,,mene,, na ,,temu Francuza ;

,,Alo,alo,,


Nego moj Hasime ,moli boga da te se sad Magara ne dokopa i da imas nekog blizu da te skida sa stolice.

Hashim said...

Mislis, sad ce MeKara

Micko said...

Cjelo jutro pričam s magarcom.On se od radosti valja.Konjički došli da jedu mrkvu,a goveda muči,i ovce bleje.
Valja nama dvojici pripremit teren za berbu tresanja.Moram ga malo pocesljat i sredit jer neće herkama bit drago da ga vakog vide.
Ponio sam citat crvenkapicu drugo izdanje na kineskom.Lakše mi nego na našem.
Pozdrav za svjeha.
Mi neuki moramo radit,jebi ga.

Haaškom said...

Mirko, prije četrdesetak godina sam čitao Paskala i one na koje je imao uticaja , a sad mi je draže i pametnije tvoje pisanje.Od Paskala prihvatio samo jednu rečenicu
" živjeti zivoz kao da traje 8 dana " tj jednu sedmicu plus jedan dan,das sebi šansu za još jednu.Jedini kontinent na kome nisam radio je Australija , ali ti je docaravas sa posebnim stilom pa imam osjećaj da i to poznajem is hvatam.
Pozdrav od Hashima

Opet Hashim said...

Shvatim ali izgleda ne vidim tastaturu .I ja miješam neke trave izgleda

Anonymous said...

Da prije cetrest nisi citao, danas ne bi tako rezonovao. U tome i jeste poanta

dalibor bilic said...

Gdje sam ono stao.Aha kod onog papricinog kad bi bilo da bi bilo.Vidis ovog Micka.Da ga Ceranic nije ocero nikad on nebi prico sa magarcem i nikad nebi cito crvenkapu na Kineskom.I to drugo izadnje,
Kontam nesto veceras sta je teze ,razumjeti francuske klasike na nasem ili crvenkapu na kineskom.

Anonymous said...

magarice , deve daliborovo zivotinjsko carstvo

Anonymous said...

Shvatili smo rijecc, raccunam, mnozzina nas, smo shvatili...i ovo drugo, kao ispravku.
Tessko je pisati na telefon, multitasking :)
---
Nemam nissta protiv Balzaka ili Zole, ili onog Rusa ssto je pisao Zloccin i kazna, dobri jesu, priznati od mnogih drzzava, ali imam protiv ssto su nam ih uvalili u obaveznu sskolsku lektiru, a mi kao pupoljci, behar na granama...
preplasseni vrapccicci u srednjoj sskoli,
pa one silne ofanzive opisane u obaveznoj lektiri, sama krv, ubistva, kurvanje...jeste, gradili smo karakter na toj lektiri, plakali, nisu trebale tablete za mrssavljenje...
ccitali po naredjenju, poslussno, a poslije sskole uzzivaj u djeccijim igrama.

I Crvenkapa, 3 prasicca, Ivica i Marica, Bass Celik---kojega je voda ozzivljavala, sve te bajke...nije to naiva, to je stvarnost, ruzzna stvarnost

i treba tezziti ka boljem, to je ssta ja hoccu da kazzem.

Da necce ko od vas da kupi svojem unuccetu takvu knjigu?

Sad sigurno ccitaju na srpskom ili hrvatskom ili bosanskom jeziku, ccirilica ili latinica, meni svejedno...hebo nas blesave i poslussne.

Feniks

(onih 9 kila mijessane salate i raznih trava, kazze prodavaccica, stalo u onih 380 grama...valjda to treba zalijevati vodom kao Bass Ccelik...napredak osjeccam, mogu vam reci)

Anonymous said...

Aman, zeman, a sto se ti Konju ne potpisa?!

Anonymous said...

Da im se nije nametalo, neki ne bi naucili ni pisati.

megera said...

Ups ! Vidim, zivo na blogu.
Opet nesto hitno, moram sljakat.
Citacu vas poslije.

rajskadjevo said...

Ja sam sve to čitala u srednjoj školi i na faksu i sad mi se više neda čitati takvu literaturu.....
I ja imam poslaaaaaaaaaaaaa..

Micko said...

Jesi li djevice mislila na crvenkapicu.
Od zadnjeg javljanja šestoro mrtvih.Dva veća kengura,i četri divlje ovce.Ako niste znali,a znam da niste,divlje ovce imaju rep kao kod nas.Pitome ovce se izgube u šumi,pa se ojanje i tako lutaju.Pitomim ovcama se rezu repovi,jer ima jedna vrsta muhe koja živi samo na ovom kontinentu i ide pod rep pa ih ucrva.Njihovo meso nije za jelo jer je puno crva opasnih po ljude.One ne mogu to prenijet na druge,ali zakon nalaze da se one pobiju.To je pest kontrol,kao za kokorace,komarce,itd.Eto to niste znali,pa sad znate.Koze nemaju tih problema jer naju tako dug rep.
Bit će noćas gozba za lisice.
Onu dvojicu kengurova sam već ogulio i izvadio stejkove iz njih i najeo se vanjda nako,a bit će i za herke.Ti stejkovi su ko govedji.Niko nebi poznao razliku ko ne zna od čega su.Ostatak mesa ide lisicama,jer prije bi skuvo ciglu nego to.Sutra rano odo na divlju krmad.To su u stvari podmetnuta pitoma krmad pa onda podivljaju.Opet priprema za beracice.Sve prirodna hrana puna proteina.
Bit će tu i janjetine,kozetine,a i par teladi ću ogulit.
Ja ga jebem ko kaže da nisam domaćin.
Magarac mi se saplice od pive.Popio dvije kante,e ako do sutra ne progovori neće valjat.Koliko sam samo puta uperio pušku u njega,a on kao da zna pa me gleda i plače.Ma i stoka nekad razlikuje nešto.
Nego Jebo ti sve ovo.Dalibore moro si znat da čovjek i magarac znaju više nego sam magarac,ili obrnuto.Pozdrav za svjeha važi.

Kevrin potok said...

E ovo je Balzak. Sad svi znamo koja ovca ima kakav rep i kako se ucrva meso.

Marijan said...

*ebote kakva zemlja... puste hajvan da podivlja, pa ga onda tamane... samo da hinsan ne dođe na red?

megera said...

Ako nesto i pogledam na tv_u onda su to najcesce dokumentarci o prirodi egzoticnih zemalja i nacinu zivota ljud tamo. A sta je ovo sto Mick pise nego to. Kome se ne svidja nek' preskoci.

Anonymous said...

Magarac mi se saplice od pive.Popio dvije kante,e ako do sutra ne progovori neće valjat.Koliko sam samo puta uperio pušku u njega,a on kao da zna pa me gleda i plače.Ma i stoka nekad razlikuje nešto.


Kad sam bio u Australiji i vidjeo cijenu piva u prodavnici (prosjek 3 dollara komad .33l) umalo u bandak nisam pao. A magarac kod Micka kantama pije.

No comment. Pozdrav Micku.

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...