Thursday, June 7, 2018

Miss America

Da sve gluposti ,ipak, dolaze iz Amerike ,dokaz je i saopstenje  koje su ovih dana predocili clanovi komisije za izbor ,,MIs Amerike,, u kojem su najavili  da od slijedece godine ,djevojke -ucesnice ,nece hodati pistom u bikini kostimima i  na visokim stiklama ,nego ce malo prohodati ,ali  u ,,normalnoj odjeci,, i da se  fokus  sa lijepog ,,tjela,, prebacuje na ,psiho-fizicke kvalitete  kandidatkinja,Hm.kako ce sve to izgledati ,naredne  godine ,pojma nemam ,ali mi sve lici  na ono  da ce pobjednica  imati i prikanceno objasnjenjenje   ili ga nositi u ruci ,na kojem ce pisati ;Nisam bas lijepa al  zato  imam dobru dusu,,

Razlog je kazu ,da se ,,zena,, ne treba gledati kao ,,objekt,,sto je ok ,mada sumljam  da ce oni koji su inace pratili ove priredbe ,doci u identicnom masovnom broju  da bi na pola vidjeli  kombinaciju subjekta i objekta.Takodje mi nije jasno ,hoce li ovim putem  i ostali ,recimo  Brazilci ,Nijemci ili Francuzi ili ce se njihove ljepotice i dalje ,,sepuriti,,  na visokim petama u  bikinijima,ne krijuci nista ,ili malo toga, ,na izboru za Mis Svijeta i onda kad dodje red na Ameriku ,pojavi se ,,nana,, Meri  u kaubojskom odjelu ,koja bas nije ,,ljepotica,, ali je zato ,,dusa od zene,,

Kad smo vec kod zena ,juce, je njih 10  u Saudiskoj Arabiji ,dobilo po prvi put u istoriji i vozacke dozvole ,sto mislim nema nkakve veze  sa promjenom kriterija za izbor  najljepse Amerikanke  i sve mi se cini ,da ,,kola,, vode prema onom ,,bezgrijesno,,i da  jedina dilema ostala u tome ,,sta je u stvari ,,grijeh,,Skinuti zenu ,obuci zenu ili joj dati da ,,upravlja,, mislim  vozi .

Koliko sam ja svatio ,,fokus,, vise nije na zenskom tijelu ,nego na ,,jeziku,,mada u dilemi ,govorim za sebe,da nesto od ovog izaberem ipak sam  tradicioalista .ne treba neke stvari mjenjat ,kad se covjek navikne  na ,,lose,,Jesam ja za ravnopravnost  i zena u kostimu ,nije takva ,nego dominantna ,pa kad je ,,obuces,,stavljas je u poziciju da to i izgubi .Ipak sam ja za zene u  bikiniju i naravno pametne  ,bez obzira ,koliko sam ugrozen,,Pretrpi ,,cojk,, svasta zbog ljepote.A ja.

2 comments:

Beka said...

Ja

Nurko said...

A ja se ponadao da će misice odsad biti malo slobodnije odjevene sa obnaženim grudima ili barem jednom sisom, po izboru, a da druga ostane pokrivena da se i konzervativcima udovolji. Kad ono idemo ne lezi vraže, idemo natrag u srednji vijek.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...