Sunday, June 17, 2018

,,Nas zivot je tuzan i zabacen,,

Kakvo je to pitanje sta radim.Ko i svaki ,,normalan ,, covjek gledam utakmice.Sta drugo  mozes raditi  osim sjediti ispred ekrana  u vrijeme  ,,svijetskog prvenstva,,Al ima razlike gledat  ,odavde iz Amerike i tamo negdje   dole,, od ,,vas,,Nema ovde ono ,, ,,Hajmo gledat tekmu a sutra ce mo zavrsiti posao, Jebo ,,poso,,,Ovde se  fudbal gleda ,,kad nemas posla ,, ili kad se odmaras  od njega.

Ne kontate,Ok, Zatvorim ja ,,radnju,,,, da na miru uzivam  i dodje ,,prvi,, Pomoli se na vratima  zena  koja je vlasnik prostora  ,kojeg rentam za svoj  biznis.Dosla ko i obicno po svoj ,,cek,,Kazem ja gospodjo  nemam para za ,,kiriju,, Pita ona  ,,zasto,, a ja kazem  nisam radio jer sam gledo  svijetsko prvenstvo.Gledali  ste svijetsko prvenstvo ,Wau kaze ona ,Ronaldo ,Mesi ,Modric i ostali.E jest  ,upravo ti, velim ja,,,Nema problema ,,to je  dobar razlog  i nemorate  platiti kiriju danas ,nego mozete  sutra.Suza mi zaiskrila u oku.Razumije zena kapitalista sta je ljubav i sama je satkana od slicne..Vidite da nisu svi kapitalisti  toliko bezdusni ,koliko se prica.Kad je otisla   nazovem ja  kompaniju za struju ,plin i ostale ,a i one za porez ,, i slozim im istu pricu .I ovi pali  i svi mi prolongiali placanje  za sutra ,mada su me napomenuli da ce mi racunat kamatu od jednog dana zakasnjenja.

Zar ovo nije ocit primmer kako  sport ,,spaja,, ljude i da nije sve u parama,Nekad su i ratovi prestajali  zbog  fudbala.Prica o tome da se u Americi  zivi da bi se radilo ,naravno da nije tacna ,ovde se radi i zivi  da bi se placalo i razumiju ljudi ,,ljubav,,Eto ova ,,dama,, gazdarcia je mogla reci ;Bas me briga za  dzeku ,daj pare ,a nije ,Nego me pitala   ;Jel istina da je tim ,,Sloga iz Simnog hana,,novi clan prve  bosansko hercegovacke fudbalske  lige.Nemam ja ljudi nista protiv ,,sloge,, Ona nas je i odrzala i razjebala  a niti protiv Siminog hana ,al mi malo zasmeto  naglasak ;Ono ,,simin,, jos i nekako al kad je gospodja kapitalista rekla ,,Han,,i prevela na americki zvucalo  ruzno .






Da zakljucim.kapitalista je  jako razuman,njezan  i osjecajan covjek ,a to sto nama izgleda da nije ,je samo  nas problem ili elementarno ne poznavanja ,,naj vaznije stvari na svijetu , novca i naj vaznije sporedne stvari -fudbala, .odnosno njegovog  uticaja i cirkulacije  na relaciji Simin han- ,orlando  i jedina je razlika da ovaj prvi  zvuci malo ,,krkanski,,,a ovaj ,Orlando ,svijetski,al da je sve postalo isto  sranje ,nema dileme  i da je jedina ,,tajna,, samo u ,,kolicini,, serviranog..

Nikad necu zaboraviti pismo jedne djevojcice  iz okoline Tuzle,ne znam kojim povodom, ,koja ga je zavrsila  recenicom ; ,Nas zivot je  tuzan i zabacen,, 

A kako vidim ovih par odigranih utakmica.Da krenem od Francuza.Malo je timova u NBA ligi ,koji imaju ovakav ,,rasni,, sstav ko trikolori.,a inace  pojma nemaju .,M,eni se cini da sam ove iste Nijemce gledo 64  na svijetskom prvenstvu ,samo sto sad svi imaju modernu ,,hitler  ,,jugend,, frizuru,,Rad ,red i disciplina -Nula -nada ,Nered, nerad i anarhija 1.Meksikanci isti  ko onaj mis  Brzi Gonzalez  iz crtanog  filma.Braca Srbi i braca Hrvati  dobri i necu dalje da ih ne ureknem.al se i na srpskom i na hrvatskom jos isto kaze ,,jebi se,,bankarsko  albanska kombinacija uzela bod  Brazilu.najljepse igraju Spanci  i pustili da im Ronaldo da 3  gola.Argentina je iznenadila island,a ako ima neka ekipa koja je morala biti u Rusiji onda je to Bosna i Hercegovina ,samo da su pobjedili Kipar i onaj suecki kanal i da sudije nisu bile protiv nas.i da se na pijaci Arizoni nisu svojevremeno pobili cigani i Kinezi i da ,je babi ono sto je i dedo zaboravio da ima.

2 comments:

Nurko said...

Dobar tekst, za stendap komediju duśu dao

Anonymous said...

kakava crna komedija. covjek ogrezo u saroazam.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...