Saturday, June 30, 2018

Um -njak

,,Ima li ista osim fudbala,,Ima kad nema fudbala..Kaze mi zena da ju je poceo bolit zub i da bi ga trebala izvadit.Pitam ja ,,koji,,,,Osmica,, veli ona ,,,umnjak,,Znao sam ja da i zene imaju  osmice ,ali nisam  da se  i kod njih  zove ,,Umnjak,,Mislim to ,,um,, ,,,,,,,,,,za ,,njak ,, mi je jasno.

Nazvali mi ,,zubara,, da objasnimo situaciju i zakazemo  ,,vadjenje,, i kaze on ne moze,osmice  ne vadimo.Morate kod  oralnog  hirurga.Hm,Kontam ja neki ,,ruki,, zubar pa nazovemo  i drugog ,kad i on isto .Ok ,ok.nadjemo mi tog ,,oralnog,,Ordinacija ko da je iz nje prije pet minuta izaso Tramp.Popunili papire ,predali ,,sestrici,, na recepciji ;Kaze gospodja; Prvo su  konsultacije ,za nekoliko dana ,a poslije i ,,zahvat,,Otisli mi da se ,,konsultujemo,, jedno 15 minuta i platimo racun 200 Dolara.Pitam ja zene jel sigurna  da joj za ove pare nije  vec izvadio zub.kaze ona  jest,Onda smo dobili i datum  ,,operacije,, i predracun ,koliko ce nas to kostati.Ovo plus ono ,plus ,plus ,plus  i dade nam  ,,diskaunt,,  ,,stoju,,  ce vas kostati 900 Dolara,Kontam ja jes puno ,al nikad ,,dovolkno za zenu ,, a jos ,,umnjak,, mada mi  nije jasno odkud njima  um   ,za njak znam.

Skovo ja plan u autu dok smo se vracali kuci.Ona steka od ulaznih varta mi izgleda najaca.nadjem u garazi  komad ,,kanafe,,privezem jedan kraj za zub a drugi za steku i ,,bum,,izleti steka ko ,,puscano zrno,,iz vrata.jebo te.Sagnem se ja pokupim steku i vidim na njoj pise  ,,Made in Kina,,A to je razlog.odem pregledat i ostale i  na njima  ista oznaka.Znate mi ovde u Americi imamo sve kvalitetne stvari  iz Kine.odustajem.Sjeo ja ,zapalio i nako razmisljam i ideja dodje  ,sama od sebe.Garazna vrata.Mi u Americi imamo sve na dugme.pritisnes ga i digne se ,Nadjem komad ,,zice,, ,jedan kraj zavezem za zub  ,drugi za vrata  i pritisnem dugme.Wau,E da ste samo to vidjeli.Smotase  mi vrata zenu  gore pod plafon ,a i zaglavila se .iskocise osiguraci i sat vremena sam  je vadio ,,odozgo,,

Onda sam stvarno odusto,mada mi je moram priznat padala  na um ideja sa sajlom i autom ......al nisam pokusao ,ne bojte se ,nego  sam odlucio  da idem sa zenom na  ,,oralno,, mislim kod onog  Hirurga  i kako je kod nas u Amerika sve  kupis jedan dobijes  drugi ,dzabe ,, predlozim da  mu da uz ovaj ,,umnjak,,nikad mi nece bit jasno odkud zenama  Um  ,za njak znam , izvadi uz put jos jedan ,moze i zdrav zub ,da izleda da me je manje kostalo ,jer kad kazes  da si za vadnjenje  jednog zuba platio 9 stoja izgleda puno ,al kad kazes za  2 i nije toliko strasno Znate imamo mi u Americi i ono ;Kupis jedan  dobijes  dva dzabe ,,pa sam razmisljo ,mozda kad bi dodali jos jedan -zdrav, i nebi bilo  toliko skupo.

 Ipak  bolje da ne razmsljam ,nego da gledam utakmice ,mada mi ne izlazi iz glave  zene ,, i Um . Za,, njak,,  znam.

No comments:

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...