Tuesday, June 12, 2018

Otac Rusija

Nije rijec samo o  fudbalu ili sokeru kako ga ovde zovu ,nego je inace takav odnos prema svemu u cemu i sami ne ucestvuju.Velika je razlika ,,Amerika u Rusiji,, i Rusija bez Amerike.Znamo vec da americkih  fudbalera nece biti na  smotri ,,najvaznije sporedne stvari na svijetu ,sto se sigurno nece odraziti na kvalitet priredbe ali hoce na gledanost onoga sto se u Rusiji dogadja.Govorim o velikoj vecini Amerikanaca ,koji bi sigurno ,da je njihova reprezentacija tamo ,nasli vremena  da i kroz ,,soker,, iskazu patriotiam,Ovako ce svijetsko fudbalsko prvenstvo  iz Rusije ,vecinom gledati emigranti sa rijesenim ili ne rijesenim statusom i specijalno oni cija se ,,bek graund,, reprezentacija kvalifikovala  za takmicenje.

Ok ,Pocinje  svijetsko  prvenstvo u fudbalu Sto se mene  tice ,odavno sam vec u fazi ,da odnos prema   sportu ne  formiram  na bilo kojoj vrsti pripadnosti  odredjenom timu,nego pokusavam  uzivati u  igri  ,sto znaci  da prije pocetka utakmice ,njenom trajanju,nisam  na strani ,ne navijam ni za jednog ucesnika.sto mi daje  vecu sansu da pratim   ,cim nisi opterecen subjektivnoscu.E sad je pitanje ,koje se moze postaviti ;u cemu je draz gledanja  sporta da unaprijed nisi za nikoga ,odnosno ,da imas isti  odnos prema ucesnicima.Znate da je zavrsena NBA sezona.Pobjednici su Golden stejt Variorisi.Gledo sam  4 utakmice  bez bilo kakavih emocija i bas  me je bilo briga  jel pobjedio Clevland ili Golden stejt,sto znaci ,kad na teren ,kao primjer izadje reprezentacija Mexsika  i igra sa  Belgijom ,ko ce pobjediti ili izgubiti  me uopste ne zanima.

Dobro je sto u Rusiji nema Bosne  inace bi mi se desilo da opet ,,pocnem razmisljat,, Ovako ,,rahat,Nema Bosne ,nema Amerike ,al zato ima Hrvatske i Srbije.Koliko god nastojo  da ove dvije zemlje  svrstam u red  Paname ili Kostarike ,ne uspjeva mi bas sto posto.To je onaj ,,crv,, sto jos radi ,kod velike vecine nas  bez nacionalnog identiteta ,gdje novi nismo  ,,naceli,, a gdje stari jos  nismo zaboravili.

Ako ima sta za cim zalim ,onda su to talijani. ne zato  sto to kvalitetom  zasluzuju ,nego zbog toga  sto su oni ,,sinonim,,  fudbala u svakom pogledu ,gdje se racuna sve ono ,sto prati ovu igru i dobro i lose , ,a sto niko osim talijana nije jos usavrsio.

Da se ja vratim u Ameriku .Poslije  neuspjesnih kvalifikacija  komentar je bio ,Nismo ni zasluzili da idemo,,sto bi bilo najblize onome ,kako ja danas  vidim sport  ili konkretno  fudbal  i nije isto ,ama bas nije ,gledati svijetsko prvenstvo ,kao neki bivsi Bosanac iz Njemacke  ili odavde iz Amerike .Daljina i vrijeme  su faktori  sto mjenjaju odnose prema svemu i gdje je uvijek ,,bolnije,, ono ,,sta je bilo,, nego  ono ,,sta ce biti,, i sto bi to  fudbal ,kad nije zivot, bio izuzetak.Difenz,Difenz.

1 comment:

Anonymous said...

Ženini mi Hrvati gube od crnaca iz ofsajda ko I mi, I od Argentinaca 1:0 ko I mi, I postaju za dom spremni prije nego dočekaju treći entit....hmmm, meč, protiv 11 odabranih vikinga odabranih od pućanstva od 325 cijelih tisuća...

Braća Srbi kilavih 0:0 protiv Kostarikanaca, pa ih deru Šipci na čelu s ilidzanskim pitarom. Toliko o srpskim Mitrovicama I Ilidžama. Sreća im je da će Ćiće I ekipa grupu proći poslije dvije tekme pa im neće biti šestica kao protiv Argentine. Tu ću tekmu gledati uzivo a I Francuze protiv Danaca dan prije.

Belgique tuče Brasil u osmini finala a España tuce Švabe u polufinalu. Campeone - Messi, stavio pet soma u Vegasu!

Pozdrav raji iz hladnog Melbournea gdje će cijela nacija disati kao jedan jer se evo igra petomeč protiv Engleza do kraja mjeseca, pa onda test protiv uvijek nezgodnog Zimbabvea početkom narednog mjeseca.

nesloga

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...