Friday, June 1, 2018

Nema vise zajebancije

Otvorim jutros portal ,,Oslobodjenja,,ko i svaki dan  i vidim tekst Borisa Dezulovica ,pod naslovom ,,Nema vise zajebancije,,i znao sam o cemu se radi ,prije nego sam i kreno  citat.Nema vise  kolumne Borisa Dezulovica.Poslije sam procito  i zadnje javljanje ,ok.Sad eto ja ,,pametan,,al ovo sto se desilo danas sam ocekivo i znatno ranije .Dalo se naslutiti .

Kako je ,,Kozo,, zavalio Borisa.nema covjeka na onim nasim prostorima ,koji je eto slucajno i novinar,da  je bolje od ostalih ,,usao,, u ono sto zovemo mentalitet ,jedne kompletne populacije ,govorim o Sarajevu i Bosni ,a da nije tamo rodjen i odrasto.Golemo je to,Evo recimo sta bi ja mogao napisat o Splitu.Nista.Mozda da  decenijama na rivi smrdi kanalizacija i to je to.Boris je o Sarajevu pisao kao da je roden na Bjelavama  i kao da je svaki dan  po 4x,najmanje,  iso gore,dole niz  Dalmatinsku.

Ok da se razumijemo.Nije ,,oslobodjenje,, otjeralo Borisa dezulovica ,al je ucinilo dovoljno da sam ode.Pametnom je i ,,isaharet,, dosta.Razumijem ja i ljude iz Oslobodjenja.Valja zivjet i ne mogu novinare placat ,,pivom,, ,treba i zamezit, valja nesto papira i prodat i objektivno ovo sto je pisao Dezulovic  je jos interesantno  onom  preostalom malom broju sarajevske raje kojoj je Boris dolijevo ulje na vatru ,da jos postoje i nama nadrkanim dijasporcima..Uzmi jednu njegovu pricu  i montiraj je ,recimo u Kalesiju ,Siroki ili Sokolac .Prvo to tamo niko nece ni procitati ,a drugo i ako procita ,reci ce ,,sranje,,Znaci Boris Dezulovic je  gradski pisac ,osudjen  na teritoriju  velicine markiranog prostora hokejaskog  golmana.

A sta je sa ,,Kozom,, E u tome je  fol,sve je Boris skonto ,al falilo mu je ono sto se ne moze  nauciti ,ono drugacije,ona razlika  izmedju  zidova avlije i espresso kafe u Olomanu.Boris je  poznavo ovog Kozu  sa ulice  koji ce sutra  za kafanskim stolom ,sa rajom, reci ,,steta za Borisa,, a koji ce isto tako i isti dan ,na rucku za stolom u svojoj kuhinji kazati :ko ga ba jebe.

No comments:

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...