Tuesday, June 5, 2018

Skrivena kamera

Zanimljivo mi bilo ovo otkrice o sebi.Svaki put kad sam isao u Sarajevo ,gledao sam  sta ljudi ,nose na sebi ,sta oblace ,koja vrsta trenerke  je kod ,,sportista ,, u modi ,a ovde u Americi ,ne samo da ne gledam  ko sta oblaci ,nego ne vidim ni sam  sta nosim,Ako ima neka svera zivota  gdje sam ,,posto,, skoro  sto posto lokalni ,onda je to odnos ,prema onome sto zovemo odjeca  i obuca ,odnosno apsolutno me nije briga ,kako se neko oblaci ,ima li rupu na  majci ili ima samo jednu nogavicu,nosi li nesto na glavi  ili ne nosi , i ne samo da me nije briga  nego i ne primjecujem.Sredina ,a ne odjeca ,cine covjeka.

Ovo sa ,,modom,, govorim o Americi u slobodnom vemenu ,dok recimo ,,radno vrijeme,, i dalje zahtijeva neke norme ,koje se postuju.necu ovaj put  o tome ,nego o onima  koji svojom odjecom  nastoje  i uspjevaju  dati do znajnja drugima  ,kojoj vjeri ili naciji pripadaju ,pa se oblace tradicionalno  i u slobodno vrijeme.I sa takvim sam ok,ili jebe me se ,mada moram priznat ,da sam se godinama okreto  i sve je to u redu  dok ne postane i kontraproduktivno,

Nedelja ,Stojim u redu za izlaz u  Sams clubu ,prodavnici u kojoj se moze kupiti od igle do lokomotive,valja,mada ni igle ni lokomotive nisam vidio,ali ima sve drugo.Radi jedno 20 kasa  u redovima  stotine ljudi.,,Blejim u prazno,, i onda pored mene  vidim prolaze kolica ,Ona velika za posebne namjene.na kolicima slozeno jedno 50 paketa ,,parketa,, u visni jedno metar i po .Taj ,,laminat,, parket je tezak ko ,,tuc,, i brat bratu  to na kolicima  nije ispot ,,tone,,Ok  nista strasno  dok  ne ugledah  da zena ,jedno 40 kg teska  i obucena tako ,da odma  znas iz koje  religije dolazi ,ne gura ta kolica ,da se jedva pomjeraju..Nevjerovatno,a onda pored nje ide  ,,hadzija,, u kratkim pantolama ,ko od brda odvaljen, i prica sa nekim na telefon .Vidim da su skupa,jer on ,kad je stigne ,malo zastane  i ceka da ona  dalje metar po metar pomjeri  tockove i tako jedno 30 metara.Pratio sam ih  dok nisu izasli na parking i onda se okreno ,jer me bilo strah i pomalo sramota  gledati ,ko ce to sve  utovariti u ,,Ven,,Dok se sve ovo desavalo  covjek nije prestao  pricati na telefon  i ispustati ga iz ruke.Scena za  filma ,samo je pitanje ,,zanra,,Komedija ,horor ili drama.Mozda je ipak najblize ,,naucnoj fantastici,,

E hajmo sad vako,da zena nije bila obucena ,kako jest , i da svojom odjecom nije davala na znanje ,,ko je,, ovu scenu bi  i dalje primjetio ,ali  sa ,,obiljezijima,,  vidio sam  duplo teze.kako  su reagovali  ostali ,,Amerikanci,, Nikako ,neko  pogleda i prodje ,neko ni ne pogleda.Cudi me da niko nije prisao  da je pita : jel to snizenje parketa ,danas  u ,,Semsu,,E to je ,garant je bila skrivena kamera .ma sto posto,

1 comment:

Beka said...

One commmmentttt
Vozdra svima Beka

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...