Sunday, August 25, 2013

Kozija cuprija

A jes bio lafcina.Od one slike u partizanskoj uniformi iz Drvara ,do onih poslije u ,,marshalskoj,lovackoj  ili do one  sa Briona u bijelom odjelu i sesiru  u drustvu  Sofije i ostalih ,,sofija,, inponovao  nam je svima izgled  predsednika Tita.

Citam danas da je bolesna Jovanka Broz cesto prisutna na slikama koje sam pominjo ,ali jedna od onih ,sto se nikad u njih nije uklapala.Na kraj pameti mi nije da nekog  ocjenjujem prema njegovom fizickom izgledu,ali Jovanka i Tito ,nikad fizicki  nisu bili par ,nego uvijek raspar.Sjecam se i nekih predsednika iz tog doba i njihovih posjeta nasoj zemlji,gdje su dolazili ,sa suprugama  i gdje je Tito ,toliko  izgledom   dominiro nad svakim,toliko koliko je Jovanka ,izgledala ,,gruba,, ,prema svakoj.Naravno da nije moj ,,biznis,,al sam osjecao potrebu da kazem.

Nego volim pisat Nedeljom.O svemu pomalo.Zasto pomalo,pa zato sto u nekoliko recenica kazes sta mislis  i sve poslije toga ostane isto ,kao da si o ,,tome,, napisao i knjigu od 3 hiljade stranica.

U Sarajevu je zavrsen filmski festival.Nesto ne vjerujem da ce ga biti i dogodine,bez obzira ,treba li ili ne.Zasto sam protiv festivala.pa recimo zbog zemaljskog i ostalih muzeja  koji vise ne rade  u gradu i zemlji gdje su poruseni svi temelji  kulture i gdje se festival  pojavljuje kao ,,mejk ap na les,,Naravno da ni ovo nije moj biznis ..........

Znate li ko je Garet  Bale.To je bivsi fudbaler Totenhema ,koji je za 100 miliona Eura ,presao u Real madrid.Hahahahahahahh.Jel i vama sega.Nije ok nema veze.Meni jest.Taj Bale  ima zadatak da sa loptom trci ,a cilj je da tu loptu  prebaci preko bijele linije ,a zato sto neko misli da on to dobro radi ,dobije 100 miliona Eura,sto uopste nebi bio problem ,da svaki zaposleni u Evropi  ima mjesecnu platu naj manje 30 hiljada Eura i onda bi odnos ,ovoga sto ,,ganja,, loptu  i onih sto loptu ne ganjaju ,bio ok.Znaci nije Bale problem ,nego  su problem ovi sto ne prave 30 hiljada Eura mjesecno,a kad je tako ,daj bar da jedan pravi 100 miliona , hahahahahahahahaha.Naravno da nije moj biznis  ....

Pricam neki dan sa prijateljem koji zivi u Norveskoj.Kaze on meni da je samo pitanje  ,,dana,, kad ce i Norveska bit Amerika ili da je to i sad al u malom.E jesam se razocaro.ok nema veze ,al eto uklapa se bar u onu teoriju koju  zastupam da ce svi jednog dana bit Amerika,samo nemojte zaboraviti da je jedno 10 posto Amerike ,ono sto drugi vide i  zele,a da je 90  posto ostatka ,gore nego 100 posto onoga ,sto sad drugi imaju.Naravno da nije moj biznis  .........

Imal jos.


13 comments:

Micko said...

Kazu da mogu klonirat onoga Lenona.Nesto kontam da ih pitam da mi kloniraju moga Titu.Platio bi koliko god zinu samo da ga vidim kako veze u lance one nase razbojnike sto izazvase bratoubilacki rat.I Kevro bi dao barem stoju marcina.

Anonymous said...

Micko, Micko, ili hocce da ostane trudna u malo poznim godinama ili je occajna?
Na Tebi je da raztabiriss ssta je u pitanju.
Samo da ne donese kakvog pauka u kuccu sa tim travama, tu cce biti problem.
Dobro je staviti i koji list macine trave u rakiju, radi lijeka.
---
Ne diraj mi Urednicce Jovanku. Naroccito ne sada u ovo njeno tessko vrijeme. 89 godina, bas kao ssto bi moja mama bila. Rasna, krssna, i joss izdrzzala sve one zakulisne igre musskaraca oko nje.
Orden joj dati, ne jedan, visse njih.

Zzene danassnjih rukovodilaca se ne pojavljuju u javnosti zbog nassih obiccaja. Bolje za njih, mislim za zzene. Mirnije zzive.

Feniks

Anonymous said...

Na zzalost, a mogucce da je bolje tako, umrla je hrabra zzena, Jovanka Broz.
http://www.istinito.com/index.php/aktuelno/item/12011-umrla-jovanka-broz.html

Neka joj je laka zemlja.
Feniks

rajska said...

Nije umrla, to je dezinformacija, makar nije daleko...

Marijan said...

Nije tebi nikada ni bilo do Jovanke. Još od malih nogu za oko ti je zapala Safija. Ehhh, uspomene puste!

lajka said...

Tito
I meni je bio zgodan. Ali, i onda i sada onaj prsten mi je bio k'o saka na oko. Udar na zdravu pamet bilo je prebrojavanje tatinih kosulja ( otkud mu dvadeset ? )nakon govora u Splitu. Mislila sam da ce moj tata zavrsiti u zatvoru.

Jovanka
Pamtim je po pundzi i satenskim haljinama, i po tome kako su je izrezali sa slika nakon afere oko prisluskivanja.
Kruzila je prica ili vic, ne znam, da je njena mama, kad su joj javili za koga joj se kcer udala, rekla : " Mogla je ona i bolje ".

Tito i Jovanka
Brckala sam se na Solinama kad se proculo da ce Tito proci tim krajem. Mi djeca smo se sjurili na magistralu. Bijeli kabriolet, Tito u bijelom, Jovanka u bijelom. Crvena muslnska marama proleprsala je kraj nas. Na svim drugim docecima ga nisam uspjela vidjeti u autu jer je prvo trebalo skuziti u kojem je, a vozili su pre brzo. Osjecala sam se zakinuto, jer su se druga djeca falila da su ga vidjela.

Zemaljski muzej
Ubili su ga Sarajlije. Ne pomaze tu nikakva prica o " ovim novima ".

Filmski festival
Ma koliko mi se gadio taj vasar tastine, ne samo Sarajevski, mora se priznati da je Sarajevo zahvaljujuci simpatijama svijetske javnosti ( izmedju ostlog )dobilo sansu da se pokaze u nekom boljem svjetlu. Bojim se samo da se taj kredit prebrzo trosi.

Anonymous said...

Cuj,Lajka se sjeca Titovog govora u Splitu.Mozda je Jovankino godiste

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Nije mi bio dobar link u predhodnom komentaru pa sam ga obrisao.
---
Nakon dužeg vremena pridružio sam se svojoj ekipi. U prilogu nekoliko detalja iz sarajevske vijećnice na mom blogu: http://myblogmarijan2.blogspot.com/

Anonymous said...

Ako je o kumrovackom djetetu sta lanuo,neka si ga brisnuo a ako je nesto drugo,nisi treb'o......

Marjane,po minutazi vidim da si mog'o procitat,pa nam u fabularnom stilu to docaraj...


Bayyyy

Anonymous said...

M-2 nema nissta; ima znak za jednosmjernu ulicu i tako 13 puta.
Na onom prvom ima jedna slika, super, u svom sjaju...i one druge slike. Hajde, da ne hvalim.
Feniks

Marijan said...

Nemam pojma što je, ali ovgje je sve ok.
http://marijan2.blogger.ba/

Anonymous said...

Sav pseudo-maurski stil je pregledan, hvala majstore na feniks-kistu. Ozzivio si zidove.
Feniks

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...