Saturday, August 17, 2013

Ekrem Mekinro

Zvao me juce iz Tampe ,moj jaran Meho Mekinro.Kaze ,popravljas se ,sve bolje i bolje prepisujes.Nego imo Meho goste.Doso mu rodjak Nurija sa sinom Ekremom  iz Australije.Turisticko-biznis putovanje.A pocelo je prije nekoliko mjeseci u jednom zamku na periferiji Sidneja.

Sjedi  Nurija Mekinro i konta.Buducnost je ipak u Americi .Treba tamo,al problem je sta radit ,kad na sto god pomislis ,oni imaju bar 5 miliona sto to rade.Konto Nurija ,konto i skonto.Zemlja u kojoj zivi 350 miliona ljudi i u kojoj  se bar 70 miliona bavi tenisom  nema ni jednog  dobrog tenisera ni na vidiku.

Ima Nurija sina Ekrema .Malom 37 godine,ne ozenjen i ne iskvaren.Kaze Nurija jedan dan Ekremu  upiso sam te u skolu tenisa ,brzi kurs ,mjesec dana i onda pravac Amerika ,da lovu uzimamo.Nije do tad Ekrem  nikad reketa u ruku uzo ,al za mjesec ,uz  poslovicni teniski talent  familije mekinro ,vec mu je forhend ko u 37. rangiranog igraca na americkoj  top listi ,a bekend  ko u sedamnestog/ I oni kod Mehe. Odero je Ekrem  ove americke levate na nekoliko lokalnih turnira  i vec se nalazi  medju prvih 10 americkih igraca ,a znate li ko mu je trener i menadjer.Meho.Vec su se prijavili na US open i kontaju da ce bar do polufinala ove godine. i da vrate staru slavu prezimena Mekinro ,ana mjesto koje mu i pripada.

Nego jestel citali  izvjestaj onog americkog novinara ,sto je pratio nacionalni soker tim  ,iz Sarajeva.Supak ba.kaze tece kanalizacija kroz stadion,te ne valja mu ovo ,ne valja ono.Znal on uopste da je kod nas bio rat ,prije dvadeset godina a da ga nije bilo nasi stadioni bi  hm . ok ,hm ,isto izgledali.Cetnik ba.

A u Sarajevu poceo filmski festival.Jebo te auuuuu.Crveni tepih od predsednistva do  cevabdzinice  Zeljo.A necu o festivalu ,al kad bas moram ,meni ovaj sarajevski  lici na  ,,Kravu i to onu indisku, u vecernjoj toaleti,sa britelama  i bez grudnjaka..

13 comments:

lajka said...

Zabolise me i oci i vrat od te loptice sto je pimplate tamo-vamo. Kad ce taj as ?

dalibor bilic said...

Vidi Rajke ,hoce Hasa.hm.

Čole said...

Učili mi davno u školi da su ono još davnije, Turci odvodili bosansku DECU u Tursku, dok su još bili mali, pa ih tamo prevaspitavli. Od njih bi postajali janjićari, bolji Turci od originala. Nedavno meni jedan jaran objašnjava, inače praunuk jednog NAŠEG janjićara, da je to bilo 'vako:
... Onda ti je to Čole bilo ko danas, vojna akademija, jagma! Na konkurs se javi tri hiljade a oni primaju samo jednu! Majke plaču, valjaju se po zemlji, kume, mole da joj uzmu sina a oni ih ne zarezuju, biraju samo one najbolje, odlikaše. Valja djecu hranit, oblačit, brinut o njima a u janjićarima banja. Sve đaba, i hranjenje i spavanje i odijevanje, i kad porastu i završe ŠKOLU, postanu hadžije! E, a kad se vrate u Bosnu, kad postanu hadžije, ne zaborave ko su i šta su bili! Pardon, izletilo mi, zaborave! Hoću reći, ne zaborave da su BOSANCI. Pa k'o pravi Bosanci prave puteve, mostove, džamije, mejtefe...

Kad bolje razmislim, beli je tako i bilo. Znači, krivo nas učilo. Držalo nas 'volke godine u zabludi. Al' ono, da janjićari postanu bolji od originala, nema nikakve sumnje. Treba li bolji primjer od Dalibora?!
Ima li godine a da Amerika ne napravi kakav belaj? Žandara gdje stigne i to po nevinom narodu. Nedavno bi godišnjica Hirošime a malo zatim i Nagasakija. Računao sam koliko je to tamo bilo Srebrenica, pa mi se računar batalio.
A Dalibor đe će, pa DRITO Amerima, k'o što su ono nekad išli janjičari! Kako prođe konkurs a nije ga bilo ni na spisku, a nije bio ni odlikaš?! Ziher mu stari bio u partiji! Naučilo se to proturat preko veze, pa to ti je. Elem, posto ćoek hađija! Kako? Ne pitajte! A da on šta napravi za Bosnu, k'o što bi bio red, kake ćesmice, stazice, jal mostića! Jok! Već sere li sere protiv Bosnice mi! Moram biti 'vako prost! Nema adekvatnijeg izraza! Ljubomoran što Sarajvo ima FES t. Al doće on vamo, poderaću ga ko „Avaz“.

lajka said...

Da su bar lupili po Palama kad je trebalo ne bi sad janicara bilo po Amerikma i drugdje.

dalibor bilic said...

Pozdravi i Zelje ;

Dragoj gospodji Lajki i milom gospodinu Coretu,zelim ugodno nedeljno popodne ,romanticnom pjesmom ,,kalesiskih Slavuja,, -,,U skolu smo isli ja i moja mala,,

Kevrin potok said...

Koliko islamofobije name jednom mjestu. Strahota. Sumnjam da je Mekinro iz Tampe musliman ali se naviklo po vicevima da se muslimani predstavljaju kao budale a Jovo ...Obrad......Ljubomir... i ostala seljadija sa imanima s Romanije i ostalih vukojebina da su pametni.

urednik said...

Kontam ko mi je drazi na ovom blogu, Cole ili Kervo?
I skontam, alapaca, ma ova sto laljka.

lajka said...

@ ' urednik '
E jes' mi konkurencija. ccccccccccccccccc

Anonymous said...

Sa jednog " cekrcickog " bloga :
Ja drugovi i drugarice necu vise da se igram s vama. Necu vise da slusam vase kuknjave i nostalgije. Necu vise da gledam slike s vasih godisnjih odmora i diploma vase djece. Necu vise da idem tamo i da se pretvaram da se nista nije desilo. Necu vise da jedem burek i slusam Halida jer mi oba izazivaju zgaravicu. Necu vise da pijem rakiju jer smrdi i podsjeca na rat.Necu vise da idem na more jer boli i podsjeca na mir. Necu vise da citam novine jer ja sam nezavisan. Necu vise ni za koga da navijam osim zidni sat u dnevnoj sobi moga djetinjstva. Necu vise da gledam koliko je sati jer vrijeke i tako istice. Necu vise da se molim bogu jer je kasno i za grijehe i za oproste.
Hocu da se zaljubim ! Jos jednom. To je sve sto hocu ! Samo jos jednom ! Pa nek me nose. Da zatreperim. Ja i neka Ona. Za ruku. Hocu da opet budemo mladi, a da nam vi to osporavate. A mi cemo se skinuti i sakriti.

Marijan said...

Kako Dalibor napisa ono o dovla netu, nigdje Vankufera... opasno mu se zamjerio?

Micko said...

U jucerasnjem programu jednog nezavisnog radija kazu kako su nasi zeleni ucjenili Rusiju da treba bojkotovat olimpijadu u Sociju zato sto ne dozvoljavaju pederska obiljezja.
Rusi su odgovorili istog trena da oni nece pravit nikakve ustupke bilo kojim teroristickim organizacijama i pojedincima i politickim partijama na stetu bezbjednosti olimpijade.Olimpijske igre su samo sportsko takmicenje i svi koji je tako smatraju dobro su dosli.
Odlican odgovor Ruske federacije.Nego sta nego su postali teroristi nalik na al kaidu.Ne daju se Rusi ucjenjivat ko balkanska sirotinja.
Eto kako sam iznenada zavolio Ruse,a mrzio sam ih jer su naprasni.

Marijan said...

Kada neće onaj Dalibor... ja moram stavljati slike iz njegovog komšiluka!
http://myblogmarijan2.blogspot.com/

urednik said...

@lajka
Jel' ti 'os da pobjedis il' izgubis?

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...