Wednesday, August 7, 2013

Rahatluk

Sto vrijeme ,,leti,,.Eto ko da je juce bilo.Spakova se moj jaran D...., i ko i svake godine ,na dva tri mjeseca u Sarajevo.Ma naravno da mi fali..gdje ti jaran nece falit ,al kontam nesto ,sto samo meni da bude lijepo s njim,nek i drugi malo uzivaju.Al cujemo se mi na Skajpi.Bar jednom u deset dana.Zadnji put mi nesto ,,hasta,, bio ,pije  antibiotike,kaze prehladio se ,mada ja  mislim da se radi o necem sasvim drugom  i da je u Sarajevu ,,fasovo,, triper  i da je ovo prvi slucaj u istoriji  moderne medicine da je neko dobio ,,trishu,, na nervnoj bazi,jer kontam ,ne jebe ovde u orlandu ,sto bi to jebo u Sarajevu.Jel logicno.

Znaci zajebali su se svi oni sto misle da ja nemam  informciju iz prve ruke i da ne znam ,ko sjedi i koliko dugo u,, Vatri,, ,sta pije,ko sve  ,,stanca ,, Ferhadijom  i jebe mater turistima i dijasporcima i druge vazne detalje ,za zivot grada.

Sto on sam kaze ,sto ja pitam ,al zakljucio sam da se u Sarajevu ipak moze zivjeti  pod uslovom ;

Da si ,,nekakav,, Musliman ili bar malo Musliman

Da  ti nista ne treba

Da imas nekog u inostranstvu sto ti redovno salje pare

Da nemas  ,,male,, djece ,a da su ti velika djeca zbrinuta u ,,dijaspori,,

Da si ,,flegman,, ili bar da na zivot gledas sa njegove smijesnije  strane

Da mozes u cugu od Vatre do carsije

Da si relativno zdrav

Da spadas u grupu ljudi sto voli slavit pedeset godina mature.

Da jos volis naparit oci na kokama u sorcevima

Da mozes,u svakom drustvu,pravovremeno reagovat ,na pomen nekoga ,sto zivi vani sa ,,Supak,ba ,ko ga jebe.

Da mozes  dnevno popit 14  kahva

Da kritikujes  svaku postojecu vlast

Da jebes mater  ratnim profiterima

Da si se naviko ,na par srba i hrvata ,sto  lelujaju po gradu

Da bar licno znas nekoga iz vrhova SDA i SDPa.

Da .ma ima toga koliko ,,hos,, al  ,da Imas   u dzepu rezervisanu  povratnu avionsku kartu za nazad ,gdje i kad se vratis ,,DA,, zalis za svim ovim sto si  ostavio.

31 comments:

skerlica32 said...

Uzeo si malo vremena i napravio dobru analizu, barem 99 % je tačna. Nego bolan kada ćeš ti malo u Evropu, vidim slađe je na kruser, pa po svjetskim morima. Namakati guzove dokle ti djeca čuvaju Tita kod kuće i brinu se o radnji. Neko te je pitao da ne ćeš da napišeš dobar recept za tjesto za pizzu, pa da te napomenem. Nije to velika tajna i nije za biznisa, već onako kod kuće umjesto čevapa ponekada.
Ne znam kako se to upotrebljava, ali ovaj novi blog dozvoljava jednom komantar i onda se blogger zatvori za komentare. Ili ja ne znam upotrebljavati.

Marijan said...

Tako to izgleda vama sa ''strane'', a meni... Ovo mi ga dođe k'o nekakav test samo bez rezultata.
Da si bar ,,nekakav,, Musliman
- Nisam nikakav.
Da ti nista ne treba
-Sto *uraca mi treba, al se mirim sa onim što imam.
Da imas nekog u inostranstvu sto ti redovno salje pare
Znaš onu: Kada otac sinu daje lovu oba se smiju, a sin ocu, oba plaču.
Da nemas ,,male,, djece ,a da su ti velika djeca zbrinuta u ,,dijaspori,,
- Velika... jedno tamo, jedno 'vamo.
Da si ,,flegman,, ili bar da na zivot gledas sa njegove smijesnije strane
- Jesam, ali nešto postajem sve ozbiljniji
Da mozes u cugu od Vatre do carsije
- Isti mi *urac, il' Koševom il' Ferhadijom.
Da si relativno zdrav
- I o tome bi se dalo prdiskutovati.
Da spadas u grupu ljudi sto voli slavit pedeset godina mature.
- Ni u snu!
Da jos volis naparit oci na kokama u sorcevima
- To svakako!
Da mozes,u svakom drustvu,pravovremeno reagovat ,na pomen nekoga ,sto zivi vani sa ,,Supak,ba ,ko ga jebe.
- Ko ga *ebe, nek živi gdje ko hoće.
Da mozes dnevno popit 14 kahva
- Kahvom se nalivam uglavnom ujutro.
Da kritikujes svaku postojecu vlast
- *ebeš vlast... ova naša je svaka ista, ni psovke nisu vrijedni.
Da jebes mater ratnim profiterima
- Da ih nema, ni ovo malo što radi ne bi bilo zaposleno.
Da si se naviko ,na par srba i hrvata ,sto lelujaju po gradu
- Sreća, lijepo se uklapaju u okoliš.
Da bar licno znas nekoga iz vrhova SDA i SDPa.
- Ne znam, niti želim da znam.
Da .ma ima toga koliko ,,hos,, al ,da Imas u dzepu rezervisanu povratnu avionsku kartu za nazad ,gdje i kad se vratis ,,DA,, zalis za svim ovim sto si ostavio.
- Kuda ću sada u p.m. kada me svaka povratna vraća ovamo!

Anonymous said...

Ospice ? Alergijske ? Od sunca ?

lajka said...

Bajram serif mubarek olsun.

Čole said...

Prije nego čestitam Bajram Kevri i svim vjernicima islamske vjeroispovijesti,
BAJRAM ŠERIF MUBAREK OLSUN
čestitao bih Daliboru njegov najveći uspjeh na polju književnog stvaralaštva, objavljivanje pričice na Dovla.net-u. Nakon toliko godina stvaralačke patnje i odricanja, napokon je jedna od nekoliko njegovih pričica dospjela do čitaoca dostojnog njegovom renomeu!
U prvih nekoliko dana, pričicu je već pročitalo preko 57 čitalaca! Ma šta pročitalo! Progutalo!
Ne mogu se načuditi da niko od naše raje još nije uputio čestitku. Koja ljubomora!

Odmah iznad te pričice, samo dan ranije, objavljena je dugačka recenzija izvjesnog Zdenka Jendruha, na jednu Daliborovu knjigu, koju je on navodno napisao, a ja je ne vidjeh. Treba istaći, da su njih dva stari jarani. Jednom davno, Jendruh je od Dalibora posudio dvajs maraka i nikad mu ih nije vratio. I onda je Dalibor predložio da mu Jendruh napiše malo recenzije u vrijednosti od dvajs maraka za neku knjigu i da se tako raskvitaju, što je Jendruh objeručke prihvatio. A kako i ne bi, kad ga je Dalibor svaki dan davio i prozivao na mobitel mu ih vratiti.
Elem, taj Jendruh je napisao tu recenziju tako dobro da je objavljena i na Dovla.net-u. Ta recenzija je deblja i od same knjige, a i puno bolja, ako je uopšte i bilo takve knjige?!
Poslije te recenzije, Jendruh je sve pljuvao po sebi, zato što je morao lagati za dvajs maraka. Neposredno nakon objavljivanja te recenzije, Jendruh se navodno i odrekao novinarstva.

A što se tiče teme, u Saraj'vu mogu živit samo 'vaki k'o ja i malo gori, ccccssss!

lajka said...

Ne znam sta se tu ima cestitati. Dalibor odavno ima pricu koju su prenijeli vjerovatno svi blogovi govornog podrucja kojem pripada. A tek koliko je puta kao sadrzaj privatnih poruka obisla svijet. Jos i danas poznati i nepoznati blogeri kopiraju formu te pricu redajuci aktualne sadrzaje. Original je ipak kod gazde. Neponovljiv.

Unknown said...

Svima onima koji slave, a navrate na ovaj Blog-Bajram serif mubarek olsun.
Cole ne diraj Urednika, ja te necu braniti.Sto si mu zavidan, sto ti je preuzeo primat.Mora i on nekada biti glavna tema na Dovla,a ne samo ti.
Pozdrav od Sydneyca

Anonymous said...

Cestitam svim vjernicima islamske vjeroispovijesti,
BAJRAM SERIF MUBAREK OLSUN


sto se tice zadane teme....
izgleda da je moj stari dobio zgoditak na lotu, od cetvoro djece:
2. djece je u Canadi
1. u Australiji
1. u Svici
pa sad ti racunaj $$$$
Stari se ne zali a zasto bi


pozdrav ekipi

ODOZGO_77

Čole said...

Lajka, nisi u toku! Ovo je jedna druga pričica, koja je objavljena i na ovom našem Blogu a naslov joj je "Dovla". Objavljeni su i naši komentari a ima i tebe! http://dovla.net/2013/08/
Otvori Dovla.net pa pročitaj i recenziju na neku Daliborovu knjigu, koja čeka da bude prevedena na Islam, ccccssss!
Ne bojim se ja anamo njega. Ne može on meni ni pera odbit!

lajka said...

Jesam duso u toku, a da se tamo nesto dogadja saznala sam iz komentara S. B. M. Ako drugi nisu uocili, Dalibor zna o cemu govorim. Moram priznati da mi je malo cudno. Recenzija stara sest godina, a onda nova prica. Ne bih se petljala u te vase ( sarajevske ) refe.

Micko said...

Opet u sridu.
Colek ne diraj urednika,daboogda te Rusi vozili u avionu,a nedali ti izac.Kad se vratim kuci poljubit cu onu Johanovu stuku u propeler.
Nemoj ti njemu urednice zamjerit,on ti je u pubertetu.Neki su u toj dobi mirni,a neki malo agresivni.Eto pa kontaj,u pubertetu,a nemoze guzit ccccccccc.
Ne ceestitam nikome vjerske praznike jer to nije iskreno kao prije rata kad smo svi sve slavili.Nase narodne vodje su tako cestitali,a onda za granate.Jebo cestitku koja nije od srca nego samo radi reda.Jesam li u pravu.
Meni je od svega najdraze jutro provest u Zumrinu ofisu kad je fiskultura.One cure rade vjezbe i dizu dja noge dja ruke.Da je Coleku odakle provirit uuuuuuu,cccccccc.

Čole said...

Što ne mogu ovih uvlakača. Šta mu se imate uvlačit, ko on mi sad neki pisac, prepiso nekolko knjiga i posto pisac. A recenzije mu pišu raja iz ulice. I to nakenjaju samo da knjiga bude deblja. Nemate muda da mu to kažete u lice, ko ja. Nego ako već hoćete da mu pomognete, pomozite mu da izmisli nešto suvislo u svoju odbranu.
A i ti si Mićune izgleda pao k...u za uši, dok si spao na to da gledaš trebe kako rade fiskulturu. Šta bi tek rekao da prođeš Ferhadijom, pao bi na dupe od vrućih pantolonica, guza i sika. Ni odlikaši to ne mogu stići poševiti.
A što se tiče mog libida, ovdje nije mjesto da to raspravimo. Samo da napomenem, da ja ni biciklo ne bih prislonio uz one tvoje, što se fale po pijaci da si ih guzio! A samo da znaš da ih guzi i onaj debeli Ramče što prekoputa prodaje salatu, ccccssss.
Bolje ti je sa mnom biti dobar, nego s Daliborom, jer nije ovo sve što znam, pa ti ubuduće gledaj šta ćeš i kako ćeš.
Što nam ne pojasniš Lajko, o kakvim se to zakulisnim radnjama radi? Kod mene je sve transparentno, što na umu, to na drumu.

lajka said...

@ Cole
Nema zakulisnih radnji, a i da ih ima ja to sigurno ne bih znala. Kazem samo da sam primjetila novi komentar na starom postu, a taj me je uputio na Dovlu. Nemoj meni podmetati zakulisne radnje, nego pozorno prati sta se dogadja na blogu, pogotovo zato sto Rajska nekad kasno reagira.

lajka said...

@Cole
Da citas te zakasnjele komentare razveselio bi se neki dan kad ti je ' urednik ' ( a tko bi drugi ? ) predocio pismenu potvrdu da je Tesla Srbin. ccccccccccccc
Slabi ste vi Srbi kad vam sve treba napimeno.

rajska said...

Ma joj nije me volja za nikakvo komentiranje...muku mučim s poreznim stvarima...
Ajd da je rasprava o seksu ali ovako...
Ne znam kakav je Dalibor pisac jer nisam pročitala ni jednu knjigu ( valjda me neće izbrisat ..hehe)
Ja čitam samo ove knjige duhovne tematike i gledam navečer video seminare iz tematika računovodstva i financija..pretplatila sam se da se obrazujem...još ću i to morati studirati kakve propise stalno donose...sva sam u PDV, dobiti i dohocima..bem ti život...pozzz

urednik said...

A, mozda je i hrvat?

Iz Vikipedije rvatsko izdanje

Teze o hrvatskom podrijetlu

Temeljem određenih nalaza su izronile i teze o hrvatskom podrijetlu Nikole Tesle [2] .

Prema tim materijalima, koje je našla prof. Ljubica Štefan, o podrijetlu prezimena Tesla je govorio sam Tesla kad je u svom dnevniku pisao da je njegov djed taj nadimak dobio zbog toga jer je "imao isturene prednje zube pa ga je narod prozvao Tesla prema alatki kojom se obrađuje drvo i otud i moje sadašnje prezime Tesla." [2].

U tim tekstovima je stajalo "Drago mi je što me i Hrvati smatraju svojim jer su moji preci hrvatski koljenovići Draganići iz Zadra. Kao hrvatski plemići u 16. Stoljeću došli su u Liku i tu ostali. U Liku su moji prepreci došli preko Novog Vinodola. Preci moje majke, Kalinići, također su hrvatski plemići iz Novog Vinodola. Moj pradjed stjecajem okolnosti morao je otići u Bosansku krajinu (turska Hrvatska) i tamo se oženio pravoslavnom djevojkom i prešao na pravoslavlje. On je imao isturene prednje zube pa ga je narod prozvao Tesla prema alatki kojom se obrađuje drvo i otud i moje sadašnje prezime Tesla. To je zapravo nadimak. Moj djed je bio časnik u ličkoj regimenti, a moj otac pravoslavni prota!“[2].

lajka said...

Kako si krenuo, jos ces pronaci da se izjasnjavao kao Jugoslaven.
Odoh spavat'.

rajska said...

On je mješanac i Hrvat i Srbin ima argumenata za jedno i drugo..

urednik said...

Pametnice moje, i srbin i hrvat i jugoslaven...a pradjed bosanku krasn'o, znaci bosanac.

PS. Cuj spavat', usred bijela dana, pa reci da nisi vjestica.

Marijan said...

Man'te se Tesle.
Toliko mu je bilo lijepo i perspektivno u domovini da je morao razguliti preko ''bare''.
Po tom pitanju, od njegovog vremena do danas malo se šta promjenilo.
Šefe nemoj da si umisliš... ne odnosi se to na pic-majstore ili neke lijeve pisce(ovo sam naučio od Čoleta).
Nego šefe jedan savjet da bi tvoja knjig(e)a ugledala svijetlost dana sarajevkih knjižara:
Piši brate o religijama... ili narodima ovih prostora jer bar 50% naslova sa tom tematikom krasi ovdašnje izloge.
PS. Ne moraš se brinuti za istinu, to je najmanje važno... čak je poželjno dodati (izmisliti) nešto što niko nije znao i malo se zabaviti oko toga. Vidi mal ne zaboravih; ako misliš pisati o Srbima i pravoslavlju... nije ti to ovdje baš popularno... ako je za Istočno Sa. onda OK.

Čole said...


U SDP-ovom izdanju Wikipedije stoji da je Tesla iz reda Ostalih, cccccsssss!
A ti uredniče ne izmišljaj i pripazi malo na svoje prednje zube! Još će ispasti da je trofazni motor izmislila Bosanka, ha,ha,ha. Nema 'vakog Bloga na daleko. Evo imamo i jednu vješticu. Ovo je mogao samo Dalibor stvoriti. U neznanju, zna se.

urednik said...

La'ko se vaditi kod beskrajno tolerantnog Dalibora (a sto se uvlacim, mozda me jednom i ne obrise) al' da te vidim kako ces se izvaditi kod Micka za sve istine sto si izrekao...

urednik said...

Nisam odavno, samo za vjesticu

http://youtu.be/dbjiOp7PIaY

http://youtu.be/7IFTmHyQntk

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hvala na gostoprimstvu.

I izvini na prethodnom komentaru, nastao je u afektu jer si u trenu zakljucao mogucnost komentarisanja.

Svako ti dobro zeli ona muha koju si jedvao otjerao

Micko said...

Ne mozes ti urednice zavadit mene i Coleka,i ne pokusavaj.Mi vako ponekad navlacimo levate.Tebi kubura ne gine svakako.
Srbi su Tesli napravili veliki spomenik u Australiji,a Hrvati ga popljuvali jebo ih Franjo tata.

lajka said...

Pola od onih sto su mu dizali spomenik ne bi nikad ni culi za Teslu da nije bio Srbin. Sve je to tuk na utuk ; i spomenik, i dzamija i crkva. Nigdje tu ni pravog postovanja, ni prave vjere.

@ 'urednik'
Mozda si zapamtio, a mozda je intuicija, ali svake godine kad me more augustovske " uspomene i sjecanja " ti podmetnes svoje rame za plakanje. Hvala, bilo je lijepo probuditi se.
vjestica

Micko said...

Spremam se da idem kuci veceras.Rastalili se ja i moja Zumi i oboje zadovoljni.Sad cemo slavit dobar poso u Mongoliji.Uzeli smo ih ko lopatom.Meni je doduse ostao devetocifreni broj,a njoj veliki sestocifreni.Taxsa odmah odbijena,ali Kineska.Tako to biva zadnjih godina sa 20000 biznisa koji su napustili Australiju zbog pretjeranih taxsi.Izbori su u Sepgembru.Hoce li narod imat pameti ili ne vidjetce mo.Sto socijalisti misle da ce zajebat bogate I otet im pare,e nisu uspjeli i nece nikad.Kao i svugdje u svijetu pederi ce odlucit.Onaj ko im obeca vjecanje imat ce vise glasova. Volio bih da oni pobjede pa da svi ostanu bez posla.Kad svi shvate da se ne zivi od obecanja valjda ce napravit bunu.
Znate sta je nova.Vise se ne kupuju pokloni zeni,nego unucetu.Cjeli dan ja i Zu kupujemo igracke i malu garderobu.Imat cu ja toga punu torbu.
Pozdrav iz lijepog Honga.

lajka said...

Pitam se, pitam, je li trazena dozvola za objavu ' onog ' teksta ?

urednik said...

@vjestici, rece pjesnik:

Oni koji su nekad uspeli da vrate osmeh na lice na kom jos ima tragova suza, znaju kako je to dobar osjecaj...

pozdrav i ....

urednik said...

Ma jel' ono mene komso Micko za levata drzi...

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...