Sunday, August 18, 2013

,,Prle,,

..Ide Zeljko preko Cobanije i on vodi svoje divizije,,

Od kad je pobjego iz SDPa ,tjelo Zeljke Komsica luta,jer je glava ostala na ramenima Zlatka Lagumdzije.

Meni je Zeljko Komsic ,uvijek bio simpatican,ne zato sto mislim da je izuzetno pametan i sposoban ,nego zbog toga  sto nije nacionalista.Ne smeta mi ni  njegovih 17 godina  ,u prazno bavljenja politikom i nije jedini i ako se  ima ista dodat   to je da Komsic nije nista pozitivno uradio,ali nije ni negativno.,sve do juce i intervjua Oslobodjenju  u kojem je rekao :da ce se ako treba .moguce,odcjepljenje  ,,srpske rebublike,, braniti i oruzijem.

Jebo te,Pokusaj zakucavanja  koji nije uspio a pri cemu je ,,igrac,, slomio tablu jer se ,,objesio za obruc,,Bum.Ok blefira  Komsic ,al gdje ces  tom jadnom narodu ,sto se jos ni u kom smislu nije opravio od  zadnjeg rata , i pitanje hoce li ikad ,turat ponovo oruzije u ruke. radi 3 politicka poena.

Nego vi dole u Bosni.Jeste li vi budale ili vam noge smrde.Znate li vi ,kad se srpska republika moze odvojit iz sastava  Bosne i Hercegovine Nikad ili .Onda kad ,,ovima ,, ovde i ,,onima,, dole to bude odgovaralo,a dok im odgovara ovaka bosna i bit ce je.Znate li vi kad ce Bosna biti po zelji stranke SDA i njenih celnika.Nikad ili dok  to odgovara  Americkim interesima i interesima  njenih saveznika ,ali ako se situacija  iz bilo kojeg razloga ,promjeni,nije nemoguce ,da se  ostvare zelje ,nekog  iz ova dva tabora.a do tad mirno spavajte i  ,idite na cevape.

26 comments:

lajka said...

A gdje ce naci partizane ?

Micko said...

Partizana nema vise,a potomci su im rasuti po svijetu i nemaju namjeru ici u nikakve glupe etnicke ratove koji se uvjek isto zavrsavaju.Davno sam reko da je Komsic bio za Lagundjiju isto sto i Sejdo Bajramovic za Slobu.Sluga i nista drugo.Ovom svojom izjavom uvlaci se u supak muslimanima koji sebe zovu Bosnjaci,a i oni vise nisu sigurni ko su i sta su i odakle su.Jedan dan su voda,a drugi dan su vino.To se zove ni voda ni vino.
Ma jebo covjeka u kojeg je kapa okrugla.Davno moji preci rekose,za nevolju i Turcine kume.
Sad ce Kevro raspalit jer istina boli.

Kevrin potok said...

Istina je da si se ti prodao za dolar i odrodio, jesi li voda ili vino ne znam, bez obzira na bosansku ilu hrvatsku putovnicu, a tvoji potomci nek odrastaju tamo u tom pederluku, to ti je kazna primjerena. Takvi kao ti nam ni ne trebaju u Sarajevu i rat je i par dobrih stvari napravio da je takve zauvijek odstranio iz ovog grada. Daleko ti lijepi dom Micko. I jest daleko.

Marijan said...

Zrinko Tutić i dalje pjeva: ''Oduvijek će biti budala i rata...''

Anonymous said...

Kevrin, budale iz mjesanih brakova kao ja sto su skakale po Zuci da su znake da ce takvi ko ti odredjivati ko je dobro dosao u seher a ko nije trebalo je da razgule u Aprilu 92 I nikad vise da se ne vrate.
Micko, evo ti Kevrinog buraza ti po homofobiji, nisi sam.
Dalibore, kad vec potpaljujes pecnicu svako jutron nemoj narod barem. Najlakse je to.

nesloga

Unknown said...

Komsic je precjenio svoj politicki rejting kada je napustao SDP, misleci da ce sa novom strankom uzeti podobar komad bosanskog politickog kolaca, i polako uzivati grickajuci ga samostalno kao prvi, a ne kao jedan od drugih, kako je i do sada radio. Medjutim nije to uopste ispalo tako kako je mislio, sto samo pokazuje da nije bas politicar od zanata i velikog politickog kalibra.Po meni napustanje SDP-a mu je velika greska, i da nije ucinio to sto je ucinio, sigurno bi bio jedan od najomiljenijih bosanskih politicara, jer zaista mislim da nije bio nacionalista. Vidjevsi da je djavo odnjeo salu i da od kolacica nece biti nista, poceo je sa izjavama koje bi trebalo da "zatalasaju", i da ga se buduci glasaci prisjete, da ne bi pao u potpuni politicki zaborav.Mislim da je to svrha svih tih njegovi izjava, od kojih je najnepromisljenija ova o ratu.Tu je pokazao mnogo od svoje licnosti u negativnom smislu, bar meni,jer ima ona stara narodna "lako je tudjim qurcem(narodom i to onim koji jedva prezivljava, a ne onima kojima je rat-brat)gloginje mlatiti.

Micko said...

Moj dobri i posteni Kevro,ja sam ti bolan veci prijatelj od onoga sto te hvali i s tobom zajedno pije kahvu,pa ti sutra noz u ledja zabije.Ja sam iskren i otvoren te kazem ono sto je tacno ito pravo u lice,pa se zato mene ne moras plasit.Da ti sutra zatreba sta prije bi ti ja pomogo nego onaj glumac sto ti se smjeska,a ti mu vjerujes.Kad je poceo rat bojo sam se onih s kojima sam se ovako iskreno razgovaro i malo posvadjo,ali sam se dobro zajebo.Oni isti su mi nudili i oruzje i zastitu,a onaj sto je najvise moje rakije popio samnom,e on mi je zlo napravio.Neboj se ti mene moj posteni Kevro.
Sto se pederluka tice dosao je i kod vas i doci ce svugdje.Oni kad plate i reis ce bit na celu kolone,a za njim svi ministri nazalost.Znas da njih nema toliko na paradama koliko ima placenika.Eto neka neko zareda u tvojoj ulici i da svakome po stoju maruna da ide na paradu.Za te pare hoce na dvije parade.Kontaj bolan malo, jebo ga ti.Nemoj odma u vrelu vodu.U mene ovaj magarac skonta iz dva puta.
Nego da te ozbiljno pitam.Sta mislis da nam je njegova halatka,a nasa pamet.Gdje bi nam bio kraj.

Pozdrav od dobrog i iznad svega postenog Micka.Ne mogu se ove moje kone nagledat od kad se vratila iz Evrope.Imas li ti Kevro kakvu konu ili je i to postalo haram.

rajska said...

U zadnje vrijeme sam došla do spoznaje da nas često uče da krijemo svoje misli i stavove naspram drugih. To je loše. Ako nismo u stanju da se izvana grubo ponašamo, kad to zaslužuje druga strana, ako ne pokazujemo svoje stavove i misli i ustežemo se u odnosima sa drugim ljudima, to znači da je naša potisnuta agresija veoma velika. Valja ponekad biti grub izvana a duboko unutar nas samih osobu promatrat i osjećat s ljubavlju.. Prema tome Micko ti slobodno reci Kevru što ga ide, bitno je da ga duboko iznutra prihvatiš kao božansko biće, dakle nema iznutra mržnje i ostalog, samo ljubav a izvana ga možeš slobodno naružiti jer je to bitno radi njega..nemoj ga gladit perom...

dalibor bilic said...

wau ,svaka joj je ko u zene onog bivseg pape.Od kad je isla na koncert onog lazarova ,samo gladi.

rajska said...

Pa u tome ti je cijela poanta..jučer ja, npr. vičem na ovog svog,( no dobro malo glasnije govorim nije baš da vičem ..) ali svašta sam mu rekla što ga ide,i bila prilično oštra a u sebi si mislim- ljubavi volim te..eto..kakav jesi da jesi..i on to nekako osjeti, i ne uzvraća..ma probajte..zagarantiran uspjeh u međuljudskim odnosima..

lajka said...

Probala...
On otisao u kafic.

rajska said...

Moraš se koncentrirati..nešt nisi dobro napravila..probaj ipak spasit stvar seksom ...za prvi put!

Anonymous said...

Da je njemu do seksa , i da radi redovno,nikad ti vikala nebi.

Micko said...

Kakav bona. sex,u cojeku 160 kila.Nista od toga.
Nego pise Kurir da je Komsicev dedo bio cetnicki komandant.Sad se mora jadnik vadit.Bolje mu je da nije prijetio.Da su rekli da je bio ustasa lakse bi se svarilo u okolini gdje zivi,jer su i brca muslimani bili ustase.

Kevrin potok said...

Mick, da si ti dobar ne bi lajao tako na muslimane, a ja hvala bogu ne gledam kone okolo jer imam jednu hanumu za cijeli svoj vijek, a i ona mene. Familija je osnova, a vi razvedeni ste sami izabrali put vukova samotnjaka. A s takvom galamom o muslimanima u Sarajevu ne bi ti nigdje prispio, samo ja vjerujem da si ti kad si u Sarajevu miran kao bubica bez puno galame.

Anonymous said...

Kevro, nazalost i to je Sarajevo.

Anonymous said...

Micko, golube gaccane, kad si odlazio iz Sarajeva bez iccega, je li bilo kakve Zumre tada, da makar kaze zbogom, cuvaj se, vidimo se nekad i negdje?
To Ti nama kazzi, onako, possteno.

A i ova Zumra sada, ko zna da nije kakav Zuko preobucen? bi li Te volila da nemas znanja i para?

Meni se cini da u pauzi izmedju dvije zzene kritikujes zaljubljenike istog pola?
----
NE znam sta se meni desava: cim sam na suncu sve zaboravim, i kredite sa 11 posto kamate, i one sa 0.99, djecu, unuke...a tek BiH, nigdje je nije ni bilo. Sta sunce radi to ni Tesla ne bi mogao objasniti.

Suncani pozdravi, Feniks

Čole said...

Neće me biti 6 dana, donijet ću ispričnicu, moram u Budvu u ribolov, zna se.
Selam svima a naročito Kevri i njegovoj hanumici.

Anonymous said...

@ Rajska, Lajka
probala i ja te nove savjete
ovaj moj otisao u ribolov- pocela sezona lososa

izgleda da to ne pali kod svakoga

pozdrav
ODOZGO_77

Anonymous said...

Ribaru, jesi li se depilirao?
Mora da je zena malo zagalamila, a Ti odmah u Budvu, c,c,c,c
Feniks

Anonymous said...

Da nije bilo 'mehkan ko dusa' , dzaba i rucak zagorio,

Ovde u Vancitiju se zna kakav je ciji: sjede pred Starbuck-som i odmah se zna sta je i kako je.

Unknown said...

Cole, bistro, dobar provod,i pazi da ne uhvatis kakvu brkatu...

Micko said...

Razocaro si me Kevro totalno.Pa po serijetu je da imas vise od jedne zene.Vidis ja sve vako pricam sa svojim jaranima u Sarajevu jer se oni nisu promjenili od devedesetih na ovamo.Moj prika je musliman i po ocu i materi i vratio se nedavno i kaze da vise nikad nece tamo jer mu je pun kurac novokomponovanog islama kojeg svaka suga koristi samo iz koristoljublja i nista vise.Tjesi me sto je isto i sa novokomponovanim krscanima.
Jedino mi nevjernici smo ostali jos normalni i jebe nam se za svaku naciju i religiju,i sta ko misli.Eto pitaj Ramiza i Avdu moje jarane ako ne vjerujes.

Tetka Ravijojla ,sadasnja tico fenix izgleda da ti je bas to skrto sunce udarilo u glavu.Sta bi da si ljeti ovde gdje je +40.Moj ti je savjet da odes na odmor kod Coleta pa s njim u ribu.Nigdje ti bolje nebi bilo,ali naravno ako budes dobra sa mnom pa da ga ja nagovorim.

Rajska,Lajka i Ozgo:
Kad u mene zena zagalami zbog necega,ali uglavnom zbog nicega,ja se odma skinem gologuz i u srednju sobu koja se zove nicija soba.Lijevo je njena,a desno moja.Ta nicija je u sredini.Tamo upalim one mirisne svijece i ostale stvari,pa cekam dok grmljavina prodje.Ona u neko doba dodje pravo u tu sobu i jos uvjek grmec,ali se i ona skida ito nekako ko ljutito na brzaka.Legne pored mene i obavezno me naruzi,kao ono ako meni nisu neke stvari vazne,nisu ni njoj i najlakse je vako.
Eto tako se mi lijecimo.Nego vas tri dajte muzevima da ovo procitaju pa ce sigurno pobacat te ribarske stapove i uzet stvar u svoje ruke.Tetka bi vam sigurno preporucila neke trave.

Srdacan pozdrav od veselog i nada sve postenog Micka.

Unknown said...

Bosanac moj,nekako olako ti nama priljepi etiketu bosnomrzaca. Bas onako odoka ili ofrlje bez ikakvih argumenata. U stvari nabroja ti gotovo sve najbolje sto se moze naci u Bosni, i rece da mi to ne volimo. Pa malo to “usareni” sa hercegovackim (hrvatskim) vinima, pa malo i Jahorinom, pravo multietnicki, da se “vlasi ne bi dosjetili, i ne daj Boze pomislili da si ti osoba koji stvari u Bosni ne posmatra ocima svih gradzana Bosne. Sve ti to nabroja da mi ne volimo, pa smo zbog toga i bosnomrzci. E sada kada me nazva bosnomrzcem, mislim da bi bio red, a i fer, a na ovaj moj upit, da mi prezentujes postove u kojima ja napisah da sve to sto ti nabroja ne volim, i zbog cega mi nalijepi “epitet” bosnomrzca.
-Gdje ja to napisah da ne volim SFF?
-Gdje ja napisah da ne volim Danisa Tanovica?.
Eto, ipak da te malo utjesim i da kazem da licno smatram da “Nicija Zemlja” po kvalitetu ne zasluzuje Oskara. Da ti kazem isto tako da me je Danis razocarao kao covjek-politicar. Naime, kada je osnovao Nasu Stranku, bilo je to tako euforicno i sa puno elana, da sam i sam bio jedan od onih koji je povjerovao i video u njegovoj stranci malo svjetla na kraju politickog tunela u Bosni. Imao je tada sansu, kada se samo sjetim hiljada potpisa na internetu, da motivise i ukljuci u politicki zivot mnogo sposobnih i neopterecenih mladih ljudi, a i nas starijih koji ne gledamo na politiku kroz nacionalnu prizmu.Imala je sanse, u najmanju ruku, da bude dobra Opozicija.
Krenuo silovito I stao. Da li zbog pritisaka ili vlastitog konformizma ne znam, ali znam I vidim da je Nasa Stranka sada jedna marginalna I anemicna stranka, I ni sjena onoga sto smo ja , a I mnogi drugi zamisljali I nadali se.Eto ja ovo napisah o Danisu, I znam da ces ti I iz ovoga izvuci zakljucak da ga ja mrzim, a po tvojoj vec vidjenoj logici, samim time mrzim I Bosnu.
-Gdje ja napisah da ne valja Zana Mrjanovic I da moram( guglati da bi znao ko je ona?
. Ja ne moram guglati,posto mi ona cak dodje i neka daljna prija.
Kad smo vec kod filma i kada kazes da nemam pojma mozda si u pravu. Ne gledam mnogo nase igrane filmove, vec preferiram vise dokumentarne, te ti stoga preporucujem, a imam ja taj obicaj da preporucujem dokumentarce,da pogledas dokumntarni film, valjda se tako zove da ne guglam, “:Gospodar Bosanskih Prstenova”.
-Gdje ja napisah da ne volim Dzeku, I bosansku reprezentaciju?
Licno Dzeku smatram jednim divnim momkom I uzimam ga za primjer kako jedan bogati I uspjesni mladi covjek moze ostati normalan ,I da cvrsto stoji na zemlji, za razliku od drugih. Isto tako uzimam ga za primjer dobrog kucnog, porodicnog vaspitanja.
-Gdje napisah da ne volim Jergovica?
-Gdje napisah da ne valjaju hercegovacka vina?
O vinima nikad ni rjeci ne napisah, posto ih ne konzumiram. To Marjanov fah, a koliko se sjecam on o njima pise samo u superlative, a ja mu vjerujem i na nevidjeno.
-Gdje napisah da ne volim Neretvu, i to vidi vraga zbog zelene boje?.
-Gdje napisah da ne volim Jahorinu?.
Evo reci cu da je mrzim, jer ako kazem da je volim osim “epiteta” bosnomrzca ti bi mi mogao nalijepiti I etiketu nacionaliste.Hoces ti to.
-Gdje napisah da ne volim Komsica?
Napisah ono sto napisah o njemu na proslom postu, ali nigdje ne napisah da ga mrzim.Eto sad opet daje izjave u vidu vadione, posto je izgleda shvatio, da su drugi shvatili da bi on , ponavljam “tudjim Qurcem gloginje mlatio”. Ovo moje ranije misljenje o njemu je izgleda I bio razlog da budem sa tvoje strane svrstan u bosnomrzce, jer ja ne vidim drugog razloga , posto vrlo malo se javljam po pitanju politike, bas zbog takvih kao ti ,koji bez imaloargumenata, obzira, a ocigledno i obraza, vrlo lako nekome znaju da nalijepe etiketu bosnomrzca, nacionaliste, ustase, cetnika itd.itd
NASTAVIT CE SE

Unknown said...

Na kraju dajem sebi za pravo ,poslije svega toga cime me(nas) izlijepi da te nesto naucim, a sto je u vezi sa demokratijom I porogresom bilo kojeg drustva I drzave.
Kritikovati NEGATIVNE pojave u jednom drustvu I drzavi ne znaci da to drustvo I drzavu ne volis, vec sta vise suprotno,jer kritikovanje tih negativnih pojava je jedan od nacina da se one uklone da bi to drustvo I drzava sto bolje funkcionisali na demokratskoj osnovi , I to u interesu svih gradjana koji zive u njoj. Ako ovo ne mozes zapamtiti, slobodno to (nemoj se stiditi) istetoviraj na ruci.
Eto, to bi bilo od mene po pitanju tvoga ljepljenja etikete bosnomrzca meni I drugima,a sada se nadam I tvojim argumentima prezentovanim dijelovima mojih postova o svemu tome za sto me ti nalijepi.

Unknown said...

Urednice brisi ovo.To je za najnoviji post, vec ga greskom postirah ovdje

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...