Tuesday, August 27, 2013

Turbe -Sedam brace

I  Bog pomaze ,kad hoce.

Sjecam se da sam o Debi pisao davno,prije godinu dvije ,mozda,al u kojem kontekstu ,to sam zaboravio,al da se nebi prisjeco i naprezo,naj vjerovatnije se radilo o njenom izgledu, sve cu ponovo.Debi je  bila  naj deblja zena ,koju sam licno upoznao u Americi ,americki debela ,jedno 250 kila,produkt  Mc donald i ostalih  profita ,reflektovanih kroz  fizicki izgled.Onda je dobila i ,,rak,,Svega.Kemo terapija i sve drugo sto to nosi.Razmisljao sam kako ,,bog,, doda na krivini po nekom njegovom izboru.Onda je odselila u Daytonu.

Proslo je od tad ,godina ,dvije i jedino sam se ponekad  sjetio Debi ,kad  na ulici ili prodavnici vidim ,zenu slicnu njoj ,naj cesce u kolicima, u pedeset kila gore ili dole,jer u ovoj igri  velikih tezina tih 50 kila  je ko ,poslije velike nuzde.

Da budem iskren.Nisam volio misliti o Debi ,ni kao produktu ,ovoga sto jeste ,ni kao rezultatu onoga ,od cega se nije mogla odbraniti,tek  u svakom vizuelnom kontaktu sa ljudima slicnim  njoj ,naj lakse  je okrenuti glavu.

Veceras negdje iza osam  ulazi zena ,sa licem Debi ,koje nisam zaboravio,al onim licem bez  naslaga i tjelom ,laksim bar za 150 kila.Jest ona ili nije,al kad sam vidio da je  u pratnji sina ,kojeg takodje nisam zaboravio,skoro  da sam reagovao ,ko svaka budala kad vidi cudo.A nisam ,nego se suzdrzo i jedino sto sam prozborio  je to ,,Da izgleda  super,, i da mi je drago da je vidim.

Poslije sam saznao da je kemo terapija pomogla  ,a i povezivanje zeludca,sto je rezultiralo ,,novom Debi,, u tjelu i glavi.

Da mi je ovo neko prico ,kao sto to ja  vama cinim ,nebi vjerovo,al kad covjek  vidi svojim ocima cudo,mora u njega i povjerovat.

Gore odma na desnu stranu od samoposluge ,preko puta ulaza u  Komandu grada na Bistriku ,bilo je turbe-sedam brace.Sjecam se  da je ,poslije sadake, bacene kroz  uske proreze,specificno za to turbe bilo ,to ,da  svi sute i krenu nazad,bez rijeci ,jer je predanje kazivalo ,da ce biti tako,toj  osobi, kako i sta cuje od prvog covjeka kojeg sretne u bilo kojem razgovoru sa drugom osobom.Znacilo je to ,dobro slusaj ,rijec ,misao ili recenicu ,jer tako ce ti biti,niko nije znao koliko,al da ce biti ,svi su vjerovali.

Debi  nikad nije  ni bila ni cula za 7 brace ,al da joj je ,, onaj,, ,sto moze ,posvetio vise paznje ,vidio sam sinoc.

21 comments:

lajka said...

Zanimljivo je da su me i Valter, i Jovanka, i Debi natjerali da mislim o nekome koga sam volila kao osobu, ne kao muskarca. U prvom slucaju sam se pitala kako to da se ipak ozenio " djevojkom iz moga kraja ", a u druga dva se nametalo pitanje: vazi li samo za zene ?
Naime, jednom je, govoreci o Jovanki, rekao da je debela i da je to naprosto pitanje osobne kulture, odnosno nekulture. I Winston C. je bio debel, ali se nije potezalo pitanje kulture. Da li zato sto je bio Englez, ili zato sto je bio muskarac ?

Čole said...

Svi smo mi hedonisti, neko manje, neko više. Hoću reći, gotovo svi, jer ima i onih koji su sušta suprotnost najokorijelijim hedonistima. Znam nekolicinu i takvih. Prava su mora, kad vas sretnu. Utušiše savjetima. Te ne smiješ ovo, te ne smiješ ono, te ovo nikad poslije onog, te ono nikad prije ovog. Ima tako jedan čija priča uvijek krene sa:
-A koja ti je krvna grupa? ili
–U kom si znaku rođen?
(A znam jednu i sa Bloga, cccsss)
To mu je neizostavno pitanje, nakon čega slijedi porcija savjeta.
Nakon par takvih seansi, zamolim ga da me poštedi svojih savjeta ali on opet, uporan, dosadan ko komarac a i po izgledu na njega liči, ispijen, nikakav.
-Odjebi majke ti, jesmo li se dogovorili zadnji put.
Ma taj kad krene, ne popušta.
Imam opet jaranicu, suprugu mog druga koja ima oko 150 kg. Lakše je preskočit, nego zaobić. Ali žena lijepa, vesela, duhovita, samo eto malo podebela. Pati se ona jadna, primjenjuje kure mršavljenja, dogura do 140 i otkači.
-Ne mogu Čole, hoće mi nešto bit kad vidim meso!
E onda joj udijelim nekoliko komplimenata i vratim je u normalu, mislim psihićku. A to psihićko, kako se ti osjećaš je bitno.
Kod gojaznih osoba se definitivno radi o poremećaju koji prouzrokuje konstantnu glad. Treba te ljude razumjeti i na taj način ćemo im najviše i pomoći. Glad je opak osjećaj i ko ga može podnijeti, svaka mu čast.
Perverzno je reći da se kod gojaznih ljudi radi o osobnoj kulturi. Ljudi koji su proveli rat u Sarajevu su naročito bili „osobno kulturni“. E jes' kulturno umirati od gladi, ma nema!

lajka said...

Lako je tudju zenu tjesiti. Sta bi da je tvoja ?

Čole said...

Da je moja, zna se šta bih joj radio. A i njoj, samo da nije od jarana mi, cccsss!

rajska said...

Muškarci često komentiraju pretile žene na jedan neugodan način dok mi žene ne komentiramo pretile muškarce jer smo pristojnije i suosjećanije...Čolek, žena od 150 kg nikako ne može biti malo podebela..i time što joj udjeljuješ komplimente samo joj mažeš oči i ne pomažeš nego odmažeš, radije joj pomogni pravim savjetom...
Micko dužna sam ti odgovor..jogist je otišao iz našeg grada jer se nije mogao uklopiti u ovu sredinu,a ljubav očito nije bila dovoljno jaka, ne znam gdje je, mislim da se vratio u USA budući mu je viza istekla ali nema veze seka ima već novog udvarača..
Ne žalim baš puno za njim tak i tak me nije baš puno naučio...

Anonymous said...

U sjevernoj Americi najveci problem je hrana, a i to da se judi bas ne krecu
Takodje nemaju tradiciju kuhanja, nego imaju tradiciju FAST FOOD
Zasto nesto kuhati kako imas “MAMA BURGER” za $1 ?
Zao mi je svih ljudi koji imaju problema sa kilama, ali moram da priznam da je FAST FOOD
Napravljen tako primamljivo i po ukusu i po $ da mu ljudi ne mogu odoliti

Drago mi je da je Debi prosla krizu i prezivjela sa uspjehom veoma tesku epohu njenoga zivota

Naravno i ja volim FAST FOOD ali TO sebi priustim jednom mjesecno
(pa sta bude bude) Takodje i ja imam problem sa kilama, sta god pogledam ljepi se za mene.
Onda mozete zamisliti kako je tek kad ja to i slasno pojedem.
Poslije toga je jedan presretan osmijeh na licu (-:
Moram da priznam VOLIM DA JEDEM !!!

Inace moj muz ako vidi debelu zensku kaze :UF STO JE DEBELA
Ako vidi mrsavu zensku , onda kaze: UFF STO JE MRSAVA
Ja mu samo odgovorim: MA POGLEDAJ SEBE U OGLEDALO !!!

Slaze se sa Coletom , treba dati compliment , tebe nista ne kosta a izvjenoj osobi si uljepsao dan.

Dragi moji u zivotu radite sta vas cini sretnim, ako je to hrana onda OZEZI, ako je to...
Opet ozezi

Pozdrav ekipi

p.s.
@ teta R,
sta se desava sa komsom Vuckom, da ga nije neko prijeko pogledao dok sam ja bila odsutna

ODOZGO_77

rajska said...

Uljepšao si joj dan, ali si joj i skratio život, jer nakon komplimenta ništa neće poduzeti da se izvuče iz tog jada..sve je to licemjerno jer će on u sebi drugačije misliti..znam ja Čoleka...lisac stari.

rajska said...

Ajmo provest anketu Gazda( već dugo nije bila neka anketa) :
Treba li ljudima nakon što nam se pojadaju ili nas pitaju reći istinu u lice ili im govoriti nešto što u dubini duše ne mislimo?

Anonymous said...

Da malo uporedim posao i vissak kilograma:
Kad god sam uccila druge ssta i kako, neki su to prihvatali i radili kako sam objasnila, a drugi me issli tuzzakati s obrazlozzenjem da su 'oni odrasli' i da ne trebaju objassnjenja.

Poslije, ti isti ssto su me issli tuzzakati, dolazili meni da me pozdrave i kazzu: Pa ti si jedina bila ssto nam je nessto objasnila, niko drugi...Moj odgovor je bio: Htjela sam vas u timu ;)

Tako je i sa svim ostalim savjetima: netko nas hoce u komssiluku, da nas vidi srecne, da hodamo, da se borimo, da drugima dajemo snagu.

Prvi korak, a i ostali, je na osobi samoj da nessto pozitivno uradi za sebe.
---
Ovo je sve preozbiljno za vas.

Raja voli da prkosi sebi, pa i ostalima. Takvi smo.
Nemoj sluccajno da pijete sok od morskog ssipka, ili kefir, ili cak i malo fermentovanog soka od ssljiva ili grozdja, ma, ni sluccajno, a tek sok od kuvanih kukuruza, bljuc...ali kad bolovi budu jacci od prkosa, onda nastaje druga pricca.
---
Nego, Ribaru, je li imas sa sobom supozitorije protiv hemeroida, za svaki sluccaj ako Te issijas savata?
A nije ni issijas uvijek issijas, nekada je to skup lossih bakterija u
debelom crijevu, pa pritisnu zzivac.

Hajde, zzivi bili i slussali po koji savjet.
Feniks

lajka said...

@ Odozgo
Jedino si ga jos ti mogla drzati uz blog, a pre dugo si izbivala.

Jedna vamo said...

http://www.blic.rs/Vesti/Reportaza/401700/Kafedzije-u-Kotoru-presrecne-zbog-gostiju-sa-gej-kruzera

Anonymous said...

Vuskooooooooooooooo
dje ba zapelo?

ODOZGO_77

Anonymous said...

@ lajka,
cini mi se da je nesto ozbiljnije u pitanju
a i u odgovoru )-:

ODOZGO_77


A teta R mi nije dala odgovor vezano za Vuleta,
da li ti to mene ignoriras
ili ne znas sta ti se desava u komsiluku?

Anonymous said...

@ Rajska,
moj odgovor na tvoje pitanje:
ako vidim da je neko izbiljan
s kim razgovaram,
onda ga i ja ozbiljno pitam: da li hoce moj iskren odgovor ili da mu lazem?
Od njegovog odgovora ce zavisiti i moj odgovor

Ako neko treba pomoc ondaje pozeljno i da ode kod odgovarajuce/ strucne osobe da mu pomogne.
I naravno ide po pomoc kad sam shvati da mu treba pomoc.


Ali ovo sto je Cole napisao
,ja sam shvatila da je u pitanju bezazlen kompliment

ODOZGO_77

P.S.
da se primjetiti da su poljski radovi zavrseni pa imam malo vise vremena za lupanje po ovoj tastaturi

uskoro ce zima, moj najdrazi dio godine (-:

Čole said...

U zadnje vrijeme Rajska meni stalno oponira. Bar da je u pravu, pa nek je đavao nosi. A sad ću je natjerati da sama sebi skoči u usta. E 'vako, kad tvrdiš da treba biti iskren, onda mi iskreno i reci, šta bi više volila, da ti neko slaže da imaš lijepe sike ili da ti ISKRENO savjetuje da nabaciš malo silikona? Ja ne bih mog'o reći istinu pa me ubi, cccsss?

urednik said...

Nikad nije problem u odgovoru, vec u pitanju. Tj. sam si kriv sto si pitao. A bez pitanja davati nepotrebne komentare ili savjete, to je vec stvar kulture.

Anonymous said...

e, sada, ako ja napissem Ribaru ssta je dobro kad boli u krstima, je li se to odnosi na Ribara ili JOSS i na one druge ssto ne znaju ssta cce od bolova?
Kultura ili inat? Hm, hm.
===
Nego Odozgor_77, nass dragi komsso je otissao u popisivace u BiH, eto, ssta je. Ima lijep krasnopis, a valja i pride zaraditi, a usput obicci i rodbinu.
---
Sad znam kome se dizze na mene ;)

---
Drago mi je da je drugarica Jovanka bolje, da je paze koliko mogu, a to da ima rak, to ne vjerujem.

Prije cu povjerovati da joj se dlaka smotala pod kozzu i izazvala upalu koja nije mogla zarasti, jer dozziviti 89 g. i do sada neimati zdravstvenih problema, to samo jak organizam mozze dozziviti.
===
A ssto se ticce struccnjaka, mislim doktora i specijalista, ne mogu oni u 2 minute da odrede ssta je u pitanju, mora i paccenik da analizira svoje stanje, tj. hranu i pokrete.
---
Svaki nepotreban savjet prije rata dobro mi je dossao u toku i poslije rata.

Uzzivajte,
Feniks

rajska said...

Ne nikako bez pitanja..radi se o situaciji kad ti se neko jada, ili je u pitanju razgovor o nekom problemu, da dotičnom ne treba mazati oči s glupim komplimentima da bi se on ili ona TRENUTNO osjećao bolje.
Uostalom pametnoj ženi ne trebaju komplimenti ona zna u čemu je problem.
Čolek, da ja tebe pitam tako nešto recimo ( iako zapravo mislim da ja tebe niti ne bih pitala takve gluposti ) ja bi radije da mi kažeš istinu nego da me muljaš. Da li netko ima male grudi ili velike to nije stvar bolesti i medicinskog problema već ukusa.

urednik said...

Potpuno se slazem sa Rajskom, bitno je da su sike ukusne.

Čole said...

E jes' ti pričaaa! Šuplja sa svih strana. Ko to ne voli čuti kompliment?! Pa na šta je tebe uhvatio taj tvoj, nego na komplimente? Da je bar bio iskren, cccsss!
Slažem se da pametnoj ženi ne treba kompliment, ali koliko je takvih, cccccsssss?!
Sad sam ga popušio pravo, a izletilo mi majke mi.
A ti, uvlakaču jedan, i ne znaš šta su sike. One se ne jedu!

Gojazni ljudi najbolje znaju u kakvom su problemu i budite sigurni da su dobro upoznati sa mogućnosti koje pruža medicina, tako da njima ne treba nikakav vaš savjet, njima treba vaša podrška. Rajska bi njima preporučila Lazarova. E on bi ziher od njih napravio Tvigi. Ali on prima samo pacijente koji imaju uplaćeno grobno mjesto.
Eto, ja udijelim po koji realan kompliment i uljepšam ženi dan a ti bi joj preporučila podvezivanje želudca koje košta desetak hiljada dolara koje žena nema i samo bi je razočarala i uvalila u problem. Jebeš ti takvu iskrenost!
Eto kakva si, ti bi rekla Daliboru da više ne prepisuje već da piše iz svoje glave, a on to jednostavno ne može. A šta mene košta da ga malo pofalim?! Svima fino.

rajska said...

Ne bi joj preporučila podvezivanje želuca nego da se dovede u red na način da ima pravilan pogled na svijet,( ako ne zna što znači pravilan pogled nek čita Lazareva haha), da radi na tome da prestane biti ovisna o hrani i da vježba jogu..naravno i više sexa..( da troši kalorije heheh.. ) Inače samnom u grupu ide žena isto preko 100 kila i mogu reći da je jako savitljiva i svakim danom sve bolje vježba.
I da znaš ne padam na glupe komplimente!

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...