Wednesday, August 21, 2013

,,Boceli,,

Ako je  predsednistvo i njegovi clanovi ,mentalna personifikacija jednog naroda ,onda  nema glupljeg od bosanskog.

Samo  na dan dva ,od komsicevih provala  ,oglasio se i srpski  clan predsednistva ,valjda da ne zaostane,ramadanovic,sa nekoliko budalastina ,koje uz naj bolju volju ne mogu citirati ,ali mogu prepricati ,jer izgledaju tad manje tragicne .Kaze ramadanovic ;Evropa nas mora ozbiljno svatiti ,hahahahhahah i ne smije ucjenjivati  itd i td ,hahahahahahahahahah.Jebo te izjave od ozbiljnog ,,cojka,,

Ok  u praksi to izgleda ovako.,,Mi ce mo se usrat u gace i upisat i curice nam niz nogavice, i  necemo se oprat,samo da bi i vama smrdilo,,

Muslimanski clan predsednistva za sad glupo  suti,al je samo pitanje koliko dugo moze izdrzat.

A jadni ,,narod,, dobar i veseo.Eto onaj nakav ,,dzamiski,, kaze da zenu ,ako nece da radi,, treba malo prutom po  guzi,,Uh ,kako cojk pali,samo ne rece kakav prut treba da bude ,deblji bambusov  ili onaj tanak vrbov.Cudne su zene nikad im ne znas sta vise ,, vole,,

Gore u Bratuncu veselo.Pjevalo se,a ko pjeva zlo ne misli.Nego ja bi sve ove iz hora bratunackih djecaka zatvorio jedno 3 sata u veliku dvoranu i pustio im Andreu Bocelija.Nema gore kazne.Garant nebi izdrzali.

42 comments:

Bosanac said...

PISMO BOSNOMRSCIMA

Čudan je ovaj blog , na njemu sve kao neke Sarajlije i bosanci a iz njega izvire odbojnost prema svemu što je iz Sarajeva i Bosne, a bogami i Hecegovine. Naravno u svemu prednjači bloger Dalibor Bilić , a onda kao i u svakom stadu, u stopu ga slijede komentatori. Svima je zajedničko da ne valja ništa šta je bosanko-hercegovačko. Evo samo nekih primjera:
- nevalja Sarajevo film festival- jedan od najboljih festivala filma na svijetu odmah iza Cannesa, Berlina i Venezie. I to ne kažu Sarajlije, nego ljudi koji se razumiju u film i kojima nije bitno da li je tepih crveni ili plavi nego je bitno šta se na tom festivalu prikazuje, kakvi su filmovi, ko su gosti, šta festival pruža mladim režiserima, šta otkriva novo u svijetu filma itd itd. Naravno da g. Dalibor Bilić i njegovi sljedbenici nikada nisu ni bili na tom festivalu, dapače ne znaju ni sami kada su pogledali neki film koji nije hollywoodski, ali im to ne smeta da pljuju po nečemu o čemu pojma nemaju
-nevalja Danis Tanović- čovjek koji je dobio Oskara i koji sada pravi socijalno angažovane filmove i spada u 10 najboljih savremenih režisera u svijet . Ali oni koji nisu nikad pogledali ni jedan njegov film osim možda «Ničija zemlja» misle da je to obični šupak, jer zaboga on je predsjednik žirija i glavna faca tog smeća od festivala koji se održava u muslimanskom prljavom Sarajevu
-nevalja Edin Džeko i cijela fudbalska reprezentacija- prvak Njemačke i prvak Engleske, najbolji strijelac Manchester Citya, plaćen 40 miliona eura. Reprezentacija 13. na svijet i uz malo sreće ide na Svjetsko prvenstvo u Brazil. Ali mrkviš tog igrača i tu reprezentaciju kad igraju za malu zemlju s 4 miliona stanovnika čija himna nema tekst (kao ni npr. španska), a ti stanovnici sve go seljak i još im noge svima smrde
-nevalja Miljenko Jergović- trenutno jedan od najboljih evropskih pisaca. Ali kako reći da je Miljenko dobar pisac kad je g. Dalibor prije nekoliko mjeseci napisao da on Dalibor Bilić piše u najmanju ruku ko Jergović ali eto nije imao sreće da postane pisac nego pizza-majstor, a i Micka je proglasio boljim od Jergovića i Dežulovića zajedno. Da nije tragično bilo bi komično
-nevalja Zana Marjanović- najbolja, najljepša i najperspektivnija glumica u Evropi. Ko je sad ta Zana pitaju se dok ovo čitaju g. Dalibor, g. Mick , g. Sydnejac i ostali i brže bolje otvaraju google da pogledaju....
-nevaljaju Letu štuke i Dubioza kolektiv dva ubjedljivo najbolja banda sa prostora Jugoslavije. Ali kako na ovom blogu caruju samo Uspomene i sjećanja i homofobija svake vrste, nema grupe do prateće grupe Halida Bešlića ili Šabana Šaulića
-nevaljaju ni Blatina ni Žilavka ni hercegovačke smokve ni nertljanske lubenice ni kardinal grožđe... .., jer GMO to je hrana za novokomponovane malograđane iz Orlanda, Sydneja, Vankuvera i sl....... Ne mogu hrvati pa još hercegovci napravit vino ko što mogu oni iz Californije iako se i oni prezivaju na ić (Miljenko Grgich)
-nevalja ni boja Neretve , jer kakva je to rijeka kad je onako zelena! Sigurno su je muslimani ofarbali ne može to bit prirodno.....
-nevalja ni Drina jer mrkviš rijeku u kojoj Čole može upecat ribu, mora da je to sve fotomontaža i srpska zavjera jer nema ribe bez uzgoja......
-nevalja ni skijanje na Jahorini, jednoj od najljepših skijaških planina. Kakvo je to skijanje kad je 24 sata zabava i dernek na sve strane, srpska su to posla, puno je bolje u Coloradu jer g. Dalibor, g.Mick i ostali svakako ne znaju skijati ili su znali i već zaboravili kad su se zadnji put bavili tim sportom
-nevaljaju naravno ni ćevapi ni sarajevski ni banjalučki, puno je bolja ćuna u pola somuna na Manhattanu
-nevalja sad ni Željko Komšić jedini političar u BiH koji sebe smatra Bosancem i želi da BiH opstane kao država i zajednica svih građana i naroda koji u njoj žive. Ali mrkviš Željka , on i njegova politika su propali treba ga uništiti i umjesto njega dovest Dragana Čovića ustašu pa da sve bude kako treba i zadovoljni i balije s Bakirom i čete s Miloradom i uje s Draganom.

Bosanac said...

NASTAVAK:


A zadovoljni bi bili i g.Dalibor i g.Mick i g. Sydnejac i ostali jer bi napokon mogli likovati i svima reći :
«Eto jesmo vam govorili nema od te Bosne ništa, sve je to tamo bagra i go lopov , a bogami i noge vam smrde, vi ste svi balije, ustaše i četnici, što vam se vidi po kockastim bosanskim glavama..... Trebali ste se lijepo iseliti ko mi i odmah bi vam noge zamirisale, glave vam se zaokruglile, povećao stepen inteligencije, pisali bi bolje od Miljenka Jergovića i Ivana Lovrenovića zajedno, igrali lopte ko Messi, shvatili da je basebaal najbolji sport na svijetu, da se samo u Disneyju snimaju dobri filmovi, da ne može bit dobra glumica bez botoxa i silikona, da je pizza okusa opanka i debeljine knige «Rat i mir» u stvari melem za vaše nepce i ništa bolje niste probali u životu, da je pustinja Nevada najljepši krajolik na svijetu i naravno napokon bi ste shvatili da su svi Bosanci i Bosanke u stvari pederi odnosno homoseksualci i lezbijke jer to su najgori ljudi na svijetu i od njih prijete sva zla svijeta i oni će uništiti planetu zemlju.....»

Puno pozdrava

Bosanac

Anonymous said...

Kako li ce se ovaj izjasniti na popisu? Sve mi cini "Talijan"

Anonymous said...

svaka cast bosanac ,sta da ti kazem sem, vjerovatno ces biti izbrisan kao i svi mi koji se neslazemo ponekad na ovoj stranici i zeljni smo dati objektivno misljenje ili svoje komentare. Mora se igrati kako komsiluk svira.
Jos uvjek pokusavam da "svarim" sta ova stranica prestavlja i sta je "pisac" htio da kaze.
Razocarana Sarajka

Razocarani Sarajlija said...

Ako je kritika ratnohuskackih poziva, genocidnih pjesama,prebijanja neposlusnih nam supruga - antibosanska, molio bih Bosanca i Razocaranu Sarajku da nam objasne sta u gore pomenutim izjavama i pjesmama ima
probosansko ?
Davno razocarani Sarajlija, (al' ne zbog ovog bloga)

Anonymous said...

Umalo ne rekoh,sta te....,kako ce se doticni izjasniti na popisu Pucanstva Bosne I Hercagovine.

Tocno je.Njegove takoreci "Bljuvotine" koje je rafalno prosuo na na ovaj "Nas" bloggcek,urijedio je,nasmijao,mnoge a one koji u istinu vole istinitost, niti vrijedja a niti a niti ih ravnodusnim ostavlja,pa cu u suglasnost Gospodina Bosanca nesto I dodati na njegov komentar.



Gospodine Bilicu,mnogi vas kao I doticni Gospodin citaju.Citaju,trudeci se da te razumiju ali uzalud.Na stotinama pa I koja tisuca ljudi te procita ali odgovora nema,komentar je bezvrijedan,uzalud trositi vrijeme na pisanje komentara....


Nemoj reci,sto me citas,nije specificnost u tome.Nije odgovor "izbrisati" neciji odgovor ili koment,to je sastavni dio tvog pisanja,ove stranice.



Lebdis kao "Lesinar" ili "Sakal"prerijom,da se "Najedes"od necije boli,nedace ili nesrece,jedne drzave;jednog naroda ako toplom rijecju ne zeliz da ih sretnim ucinis,nemoj ih bljuvati,znas kako je rijec ostra kao ostrica maca.Nemoj po mom Sarajevu,nemoj po nasoj Bosni I Herzegovini.



Pljuj po Longwoodu I njenoj okolini,ne nemoj I tamo ljudi zive....


Mozda si sretan a mozda I da uzivas u svom stilu pisanja.Znam da si Sarajlija,znam da si djete "haustora" ali moras da svatis da je velika I prevelika razlika izmedju sarajlija I SARAJLIJA,velika je razlika ismedju Skenderije I Soukbunara ili Jekovca I Marindvora.....



I dalje ti ces pisati mi te citati I poneki ti komentar dodati,pa I biti izbrisan ponos je izbrisanih.




P.S.Molim te,ostavi Bosanca........
On voli Bosnu I Hercegovinu,jer velika je razlika izmedju voljeti I mrziti......


Puno pozdrava.....

Anonymous said...

15 - 20 godina zivota u Orlandu,a jos uvijek se samo o Bosni razmislja i pise...

Razocarani Sarajlija said...

Ne odgovara ova Razocarana Sarajka, mora da je lijena pa je muz sad bije a ona shvata da tako mora biti , jer ona voli Bosnu , a eto mi je ko mrzimo

Anonymous said...

Kakvi su ovo sve ogorceni komentari jedan za drugim, raja nervozna malo, nema se love, seksanja, gudre, sta li? A ja konto da sam samo ja latentno depresivan i sa i bRez tog svega...

Ovo od Bosanca sto nabraja mi je zabavno da su Dubioza i Dino Saran najbolji u ex-Yu, subjektivno receno, ono kao moj kurko je dokoljenko a tvoj nije, fakat smijesno, ha. I da je Georgetownski NSA sponzorisani kursadzija Komsic koji nije nikad progovorio engleski najbolja opcija za BiH, dvostruko haha.

nesloga

Marijan said...

Daj ba Bosanac ukaki ti i šefa i stanicu! Neka voli/ne voli ko šta hoće, a ovaj tvoj ljubimac? Brzo je skont'o da je bavljenje politikom u BiH vrlo unosan posao... vidi se ko mu je bio učitelj. Poziva na oružje u slučaju otcijepljenja RS? Svakome normalnom i jedan rat je previše.
Ma *ebeš ovo gore to i nije toliko važno...
nego, reci mi matereti, ko je to nešto srao kontra Blatine i Žilavke uhvati me bjes čitajući to!? Meni je to promaklo.

Anonymous said...

...a imamo i Memu
farmer

Anonymous said...

A đe bolan zaboravi ZOI 84?
Vučko

Anonymous said...

sve mi se cini da je neko stao na zulj Bosancu
ali sta smo ti mi krivi
ako ti se nesto ovde ne svidja
pa nemoj dolaziti

cini mi se da si danas nesto OPASNO popusio

Daliborovo misljenje i pisanje ne trebas svatiti tako tragicno
on , kao i svi mi, pa i ti -
ima pravo na svoje misljenje

i ti da malo izadjes iz |Bosne, pa pogledas sa druge strane shvatio bi
neke stvari sto Dalibor zeli da opise

ja vjerujem da su poneki razocarani iz vise razloge, ali molim vas
NEMOJTE ISTRESATI GACE na nas ....

i jos nesto

nakon ovakvog socnog texta
jarane PODPISI SE !!!

veliki pozdrav

ODOZGO_77

P,S,
plz ostavi Bosanca, bas je intesantno kad neko ZATALASA



Anonymous said...

sve mi se cini da je neko stao na zulj Bosancu
ali sta smo ti mi krivi
ako ti se nesto ovde ne svidja
pa nemoj dolaziti

cini mi se da si danas nesto OPASNO popusio

Daliborovo misljenje i pisanje ne trebas svatiti tako tragicno
on , kao i svi mi, pa i ti -
ima pravo na svoje misljenje

i ti da malo izadjes iz |Bosne, pa pogledas sa druge strane shvatio bi
neke stvari sto Dalibor zeli da opise

ja vjerujem da su poneki razocarani iz vise razloge, ali molim vas
NEMOJTE ISTRESATI GACE na nas ....

i jos nesto

nakon ovakvog socnog texta
jarane PODPISI SE !!!

veliki pozdrav

ODOZGO_77

P,S,
plz ostavi Bosanca, bas je intesantno kad neko ZATALASA



Anonymous said...

sve mi se cini da je neko stao na zulj Bosancu
ali sta smo ti mi krivi
ako ti se nesto ovde ne svidja
pa nemoj dolaziti

cini mi se da si danas nesto OPASNO popusio

Daliborovo misljenje i pisanje ne trebas svatiti tako tragicno
on , kao i svi mi, pa i ti -
ima pravo na svoje misljenje

i ti da malo izadjes iz |Bosne, pa pogledas sa druge strane shvatio bi
neke stvari sto Dalibor zeli da opise

ja vjerujem da su poneki razocarani iz vise razloge, ali molim vas
NEMOJTE ISTRESATI GACE na nas ....

i jos nesto

nakon ovakvog socnog texta
jarane PODPISI SE !!!

veliki pozdrav

ODOZGO_77

P,S,
plz ostavi Bosanca, bas je intesantno kad neko ZATALASA



Anonymous said...

sve mi se cini da je neko stao na zulj Bosancu
ali sta smo ti mi krivi
ako ti se nesto ovde ne svidja
pa nemoj dolaziti

cini mi se da si danas nesto OPASNO popusio

Daliborovo misljenje i pisanje ne trebas svatiti tako tragicno
on , kao i svi mi, pa i ti -
ima pravo na svoje misljenje

i ti da malo izadjes iz |Bosne, pa pogledas sa druge strane shvatio bi
neke stvari sto Dalibor zeli da opise

ja vjerujem da su poneki razocarani iz vise razloge, ali molim vas
NEMOJTE ISTRESATI GACE na nas ....

i jos nesto

nakon ovakvog socnog texta
jarane PODPISI SE !!!

veliki pozdrav

ODOZGO_77

P,S,
plz ostavi Bosanca, bas je intesantno kad neko ZATALASA



Anonymous said...

sve mi se cini da je neko stao na zulj Bosancu
ali sta smo ti mi krivi
ako ti se nesto ovde ne svidja
pa nemoj dolaziti

cini mi se da si danas nesto OPASNO popusio

Daliborovo misljenje i pisanje ne trebas svatiti tako tragicno
on , kao i svi mi, pa i ti -
ima pravo na svoje misljenje

i ti da malo izadjes iz |Bosne, pa pogledas sa druge strane shvatio bi
neke stvari sto Dalibor zeli da opise

ja vjerujem da su poneki razocarani iz vise razloge, ali molim vas
NEMOJTE ISTRESATI GACE na nas ....

i jos nesto

nakon ovakvog socnog texta
jarane PODPISI SE !!!

veliki pozdrav

ODOZGO_77

P,S,
plz ostavi Bosanca, bas je intesantno kad neko ZATALASA



Anonymous said...

upssss
ne znam sta bi

ODOZGO_77

Anonymous said...

@ Vucko

WB

ODOZGO_77

Anonymous said...

Hemingvej, please, de samo malo sredi ovu nasu Odozgo_77...upala dlaka u 'enter' tipku pa otislo vise puta.

Mene nema a komentari se nagomilali?! Opet sam bila na suncu, pa mi sve svejedno. Lijepo mi.

Evo jedna lijepa pjesma, nezaboravna,
Perry Como,
http://www.last.fm/music/Perry+Como/_/Catch+a+Falling+Star

Jedni su puni energije i svjetlosti, drugima nedostaje vitamin B-12 pa su ccangrizavi oko svega, umjesto da makar odu u ribu, pomazze i to da se covjek rijessi stresa.

---
Nemoj Ti Urednice da uzimass zaozbilje ovo gore od Bosanca; omehkanilo i Bosancima, ni glava nije visse tvrda kao ssto je bila.
---
Perry Como...ma, to je bila muzika, a ovo danas, Boze me saccuvaj.

feniks

Anonymous said...

Gospodjo ili gospodine.ostavi Bosanca je sirog pojam za Vas,vjerovatno da niste razumjeli,nema veze uzivajmo u Daliborovom pisanju I Vasim komentarima,ma gdje god da zivite.....Sa velikim stovanjem 77 ODOZGO,citam Vas vec godinama I veoma draga osoba...

Ljep pozdrav

Anonymous said...

Molim Vas da ne vrijedjate pucanstvo iz Bosne I Hercegovine ubacivanje nekakvog slova "H",tipicni primjer primitizma {papanluka seljackog},,,,,

Ruzno da ruznije nemoze biti...

Za mnoge nema vise Bosanca on je BOHSANAC...mozda,


Puno pozdrava

Anonymous said...

Kazzu tamo neki vodeci iz BiH da treba sa slovom 'h'...kao i u engleskom , primjera radi 'hour' a cita se bez 'h' ('h' cak spada u samoglasnike po nekom tumaccenju), ili u ono za-h-ebancije radi.
(Moguce da nisam razumila Bosanca, a i mene ccesto ne razumiju jer ne ccitamo iste kolumne i ne zzivimo ni sliccan su-zzivot).

Nije ovo kaficc pa da urednik pisse po narudzbi, hoss malu ili produzzenu?
Ili pizzu sa gljivama ili ananasom?
Mozze i vegetarijanska.
Nema. Zatvoreno ;)
(ovaj znak gore znacci 'namigivanje)

Ne trebam ja Uredniku da ga branim, ja to visse iz navike.

Naidje misao, napisse je ccovjek na nepostojeci papir i tako dalje kroz svemir, kao ssto i sami znate.

A ssto se ticce nagrada i nagradica, te raznih priznanja, vrlo vazno, to je sve u nama, ti neki ciljevi.

Razliccito tumaccimo mnogo toga na osnovu nasseg iskustva i toga treba biti svjestan.

Pozdrav, Feniks

Anonymous said...

Razocarani Sarajlija ocito da nisi svatio I razumio o cemu je rijec.vazda smo pljuvali po svemu sto je nase,vjerovatno zato smo I dobili sto smo zasluzili da se po belom svjetu rasipamo.a ti odozgo 77 Niko ovdje ne istresa nicije Gace a pogotovu Tvoje , ja bi se stidjela da mi je mozak u gacama a ne u glavi ali niko nije savrsen. smatram da iako se neslozimo na istu temu nije pogresno I netreba brisati komentar jer svakom treba dati priliku da kaze svoje misljenje. Ja vec dvadeset I kusur godina zivim van nase zemlje ( vi je zovite kako vam odgovara) ali kad god vidim i cujem nesto na TV vezano za bilo koje podrucje bivse Juge nekako mi je srce puno i imam zelju da opet prosetam ulicama moga grada. Mnogi stranci vise cjene ono tamo nase nego pojedinci koji su porjeklom.
Razocarana Sarajka

Anonymous said...

Sarajko, ostvari svoju zzelju i prossetaj ulicama gradova BiH, da vidiss kako je izgradjeno i razvijeno.

Ostavimo politiccare i (predodredjeno) nagradjene.

Bavim se misslju da ccak zaplovim u turisticcke vode, jer imamo o ccemu da se hvalimo i nudimo turistima.

Ali, prvo koristi B-12 (jednom dnevno) najmanje 3 sedmice.
Feniks

rajska said...

Ops..Čolek vidi kako je zanimljivo, što propuštaš a ti u ribolovu..ovdje bi se više "napecao" nego tamo.
S mog aspekta, ja sam dobila dojam da Gazda briše samo komentare kojima se netko vrijeđa a ne briše komentare suprotnih stavova..netko je ovdje pobrkao lončiće..

Anonymous said...

Prvo, kratko pitanje autoru PISMA BOSNOMRSCIMA ( kako nespretan izraz; mogao/la si se malo potruditi kad se vec referiras na lijepo pisanje Jergovicevo):
Sta bi to promijenilo na politickoj sceni BIH da je umjesto Komsica ( bez etikete ), Covic ( sa etiketom ) ?
Tesko da bih se upustila u diskusiju na ovom postu jer imam dojam vi Sarajlije sebi prisvajte ekskluzivnost pravih Bosanaca; Bosna je Sarajevo, Sarajevo je Bosna.
Sinoc, medjutim, gledam po drugi put intervju g. Voje Siljka sa pokojnim g. Mirkom Kovacem. I po drugi put zakljucujem:
1. Ecce intervjua
2. Ecce Bosanca
Ad 1. Cesto mi, obicni ljudi novinara cijenimo po tome pise li pozitivno o onome sto mi mislimo da je pozitivno, i obratno, zanemarujuci argumente. Procitavsi neki dan jedno misljenje o emisiji Damin gambit i novinarki E. Gojan, a vezano za intervju s J. Stojakovic pitala sam se gdje je kvaka ? Inace odlicna vanjsko politicka novinarka ne moze svoju nemustost u komunikaciji zamijeniti suzama, zagrljajima i poljupcima. To nije novinarski alat. Odmah mi se nametnula paralela sa Siljkom kao majstorom svog zanata. Malo ga u kadru, topla, jasna i kratka recenica, a izvuce iz sugovornika sve sto pozeli. Ne smatram da je ovaj, sinoc odgledanih top u njegovoj karijeri ( onaj davni sa Drakulickom smatram antologijskim ), ali je majstorluk, majstorluk.

Ad 2. Bez au i ua, dobro poznajem Kovacevu biografiju i rado ga smatram i Bosancem ( Hercegovcem ), jer je olicenje jednog dijela Bosne koja je postojala i nadam se, jos postoji.

Anonymous said...

Kad smo se vec dotakli Mirka legende, citam Jergovic svrsava na Kovaca allah rahmetile, Hemon jos vise. Sta ti je Hercegovac s kamena. U Sarajevu bi ga razapeli I onom nekad multi kulti, a danas pogotovo. Ni Andric ni Selimovic nisu se snalazili u Bosni, pa je ta neka vrsta disidentizma zbog cega su ih etno cistunci smatrali izrodima, kao i Kovaca, postala potrebna da pisac udje u legendu. Zato protiv sebe I svog, I opet, protiv sebe I svog, to je pravi put!

Zato je meni Dalibor Bilic pripovjedac koji nadmasuje I Kovaca i Danila Kisa. Disidentski postmodernizam u pokretu kraj pizza pecnice. Uz par sintatskih gresaka koje simpaticno izgledaju meni poniklom u Buca Potoku.

nesloga

Micko said...

Uvrijedjeni Bosanac,a i u dijedjena Bosanko,opisat cu vam ja svoj pokusaj povratka u rodni mi grad Sarajevo pa cu vas pitat ko smo I sto smo.Pisao sam ja to na ovom istom blogu prije nekih 5 godina kad vi niste znali za Uspomene i Sjecanja.Mozda je proslo i vise nego 5 godina.Stani te malo to je pocelo negdje 2004.uglavnom nije ni vazno.Ne mogu ovako sad jer nemam vremena,ali da cu vas oprat ,hocu ito sve dokazima .

Bosanac said...

@NŠ
Na žalost ja ne mogu nikad pisati kao Jergović, pa tako ni smislit neki ljepši izraz. To bi možda mogao Dalibor jer on izjavljuje da piše isto kao Dežulović ! Što bi rekao Čole cssssss !!!!!!!!!
Da je Čović umjesto Komšića ništa se ne bi promjenilo ali da su umjesto Bakira i Milorada još dva Željka puno bi se promjenilo. Iako, daleko od toga da je Komšić neki vrhunski političar i moj ljubimac, što reče Marjan, nego jednostavno nije fašista i šovinista, što bi trenutno u BiH bilo sasvim dovoljno za početak.
Inače nije poenta u Komšiću ili političarima uopšte, oni me najmanje interesuju, to su svugdje na svijetu prevaranti. Stvar je u tome, da po mom mišljenju, treba promovisati i gurati u prvi plan ono šta je dobro, a ima toga dosta , a ne sve proglašavati glupim, lošim, kretenskim .........
Meni je Daliborov pristup po kojem on piše bez ikakvih argumenata, o stvarima koje je vidio samo na internetu, apsolutno neprihvatljiv bez obzira da li je on u pravu ili ne. Sad bih ja trebao čitati npr. Orladnoweekly i onda pisati o stvarima koje sam tamo pročitao. To je isto kao kad bi putpisac pisao putopise, a da nigdje ne mrdne iz kuće ,nego surfa po internetu i misli da je nešto vidio i da o tome može pisati. Eto Dalibor kaže rado bi bio putopisac, pa mu ja preporučujem da gleda preko googla npr. Tokio i dočara nam taj grad , kako se tamo živi, opiše nam prelijepe građevine i sl..... Ali ne, to bi bilo previše , bolje se pravit da znaš nešto o Bosni......
Ma iluzorna je cijela ova priča, to je sukob svijetova.


Unknown said...

Bosanac moj,nekako olako ti nama priljepi etiketu bosnomrzaca. Bas onako odoka ili ofrlje bez ikakvih argumenata. U stvari nabroja ti gotovo sve najbolje sto se moze naci u Bosni, I rece da mi to ne volimo. Pa malo to “usareni” sa hercegovackim (hrvatskim) vinima, pa malo I Jahorinom, pravo multietnicki, da se “vlasi ne bi dosjetili, I ne daj Boze pomislili da si ti osoba koji stvari u Bosni ne posmatra ocima svih gradzana Bosne. Sve ti to nabroja da mi ne volimo, pa smo zbog toga I bosnomrzci. E sada kada me nazva bosnomrzcem, mislim da bi bio red, I fer, a na ovaj moj upit, da mi prezentujes postove u kojima ja napisah da sve to sto ti nabroja ne volim, I zbog cega mi nalijepi “epitet” bosnomrzca.
-Gdje ja to napisah da ne volim SFF?
-Gdje ja napisah da ne volim Danisa Tanovica?.
Eto, ipak da te malo utjesim I da kazem da licno smatram da “Nicija Zemlja” po kvalitetu ne zasluzuje Oskara. Da ti kazem isto tako da me je Danis razocarao kao covjek-politicar. Naime, kada je osnovao Nasu Stranku, bilo je to tako euforicno I sa puno elana, da sam I sam bio jedan od onih koji je povjerovao I video u njegovoj stranci malo svjetla na kraju politickog tunela u Bosni. Imao je tada sansu, kada se samo sjetim hiljada potpisa na internetu, da motivise I ukljuci u politicki zivot mnogo sposobnih I neopterecenih mladih ljudi, a i nas starijih koji ne gledamo na politiku kroz nacionalnu prizmu.Imala je sanse, u najmanju ruku, da bude dobra Opozicija.
Krenuo silovito I stao. Da li zbog pritisaka ili vlastitog konformizma ne znam, ali znam I vidim da je Nasa Stranka sada jedna marginalna I anemicna stranka, I ni sjena onoga sto smo ja , a I mnogi drugi zamisljali I nadali se.Eto ja ovo napisah o Danisu, I znam dac es ti I iz ovoga izvuci zakljucak da ga ja mrzim, a po tvojoj vec vidjenoj logici, samim time mrzim I Bosnu.
-Gdje ja napisah da ne valja Zana Mrjanovic I da moram( guglati da bi znao ko je ona?
. Ja ne moram guglati,posto mi ona cak dodje I neka daljna prija.
Kad smo vec kod filma I kada kazes da nemam pojma mozda si u pravu. Ne gledam mnogo nase igrane filmove, vec preferiram vise dokumentarne, te ti stoga preporucujem, a imam ja taj obicaj da preporucujem dokumentarce,da pogledas dokumntarni film, valjda se tako zove da ne guglam, “:Gospodar Bosanskih Prstenova”.
-Gdje ja napisah da ne volim Dzeku, I bosansku reprezentaciju?
Licno Dzeku smatram jednim divnim momkom I uzimam ga za primjer kako jedan bogati I uspjesni mladi covjek moze ostati normalan ,I da cvrsto stoji na zemlji, za razliku od drugih. Isto tako uzimam ga za primjer dobrog kucnog, porodicnog vaspitanja.
-Gdje napisah da ne volim Jergovica?
-Gdje napisah da ne valjaju hercegovacka vina?
O vinima nikad ni rjeci ne napisah, posto ih ne konzumiram. To Marjanov fah, a koliko se sjecam on o njima pise samo u superlative, a ja mu vjerujem I na nevidjeno.
-Gdje napisah da ne volim Neretvu, I to vidi vraga zbog zelene boje?.
-Gdje napisah da ne volim Jahorinu?.
Evo reci cu da je mrzim, jer ako kazem da je volim osim “epiteta” bosnomrzca ti bi mi mogao nalijepiti I etiketu nacionaliste.Hoces ti to.
-Gdje napisah da ne volim Komsica?
Napisah ono sto napisah o njemu na proslom postu, ali nigdje ne napisah da ga mrzim.Eto sad opet daje izjave u vidu vadione, posto je izgleda shvatio, da su drugi shvatili da bi on , ponavljam “tudjim Qurcem gloginje mlatio”. Ovo moje ranije misljenje o njemu je izgleda I bio razlog da budem sa tvoje strane svrstan u bosnomrzce, jer ja ne vidim drugog razloga , posto vrlo malo se javljam po pitanju politike, bas zbog takvih kao ti ,koji bez imalo obzira, a ocigledno I obraza, vrlo lako nekome znaju da nalijepe etiketu bosnomrzca, nacionaliste, ustase, cetnika itd.itd
NASTAVIT CE SE

Unknown said...

Na kraju dajem sebi za pravu ,poslije svega toga cime me(nas) izlijepi da te nesto naucim, a sto je u vezi sa demokratijom I porogresom bilo kojeg drustva I drzave.
Kritikovati NEGATIVNE pojave u jednom drustvu I drzavi ne znaci da to drustvo I drzavu ne volis, vec sta vise suprotno,jer kritikovanje tih negativnih pojava je jedan od nacina da se one uklone da bi to drustvo I drzava sto bolje funkcionisali na demokratskoj osnovi , I to u interesu svih gradjana koji zive u njoj. Ako ovo ne mozes zapamtiti, slobodno to (nemoj se stiditi) istetoviraj na ruci.
Eto, to bi bilo od mene po pitanju tvoga ljepljenja etikete bosnomrzca meni I drugima,a sada se nadam I tvojim argumentima prezentovanim dijelovima mojih postova o svemu tome za sto me ti nalijepi.

Anonymous said...

@ Bosanac
Nije korektno vaditi Biliceve recenice iz konteksta.

davorl(ex skerlica) said...

Mislim, da svi ljudi koji su rođeni na ovom područiju su i veliki Bosanci( geografska pripadnost jednom narodu, kao nenacionlna kategorija) i velike Sarajlije.
Razlika nastaje u udaljenosti od centra zbivanja zaradi manjka ili izvora pravih informacija .
Sugurno onaj ,koji živi preko bare, bilo to Amerika ili Australija su previše daleko od izvora, njihov izvor je internet. To su ljudi koji već rjeđe dolaze u Bosnu i Sarajevo, a i kontakti sa starim prijateljima su sve rjeđi i rjeđi. Biti objektivan je teško u tom slučaju. Meni lično je draže , ako Dalibor piše o zajedničkoj temi iz Orlanda,nego kada piše o kriketu i bezbolu, događajima u Orlandu to iz poštovanja pročitam, ali to nije to.
Druga grupa ljudi su oni koji žive u Evropi, i imaju često prilku da odlaze dole. Oni ustavari uvijek porede to i ono gdje sada žive. Nalaze dobre i slabe strane. Misle da su najpametniji , jer imaju širok pogled na tu problematiku.
Treći su oni koje žive u Sarajevu ili u Bosni. Oni su najmnje objektivni i uvijek traže samo dobre strane života dole, utjeha za sve probleme sa kojima se sreću u svakodnevnom životu. I najslabija majka je je majka i zato teško je ružno govoriti o majci.
Zajedničko za sve je ono malo zemlje od Save do mora, od Une do Drine. Svi mi volimo taj dio zemaljske kugle, volimo i Sarajevo i Drinu i Jergovića ( samo budala bi rekao osim u zajebanciji da je Dalibor bolji) i Jahorinu i Vlašić i Drinu i Neretvu i Unu. Dobro Komšić je malo diskutabilan, ali je bolji i od Radmanovića i Izetbegovića i druge političke gamadi. Dalibor je uvijek volio Mešu Selimovića, ja volim Ivu Andrića.
Festival je sigurno dobar, ne bi okupio toliko poznatih ljudi iz cijelog svijeta i regiona, uživao sam gledajući svečano otvaranje i party u hotelu Evropa.
Ferhadija je najljepša ulica na svijetu i njen produžetak do Marindvora. Sarajke su i dalje najljepše žene na svijetu, osim onih zagrnutih. A Željo legenda, Sarajevo pitari.

urednik said...

Joj komso sto tebi dobro idu 'vake diskusije. Drz' se ti njih, a stipu meni Rajske seku.

http://youtu.be/QeGeQZN0f_8

Anonymous said...

@ Sydneyac
BIS!!!!

@ teta R
problem sa tastaturom, da,
ma djeca jela sarmu ....znas kako je

@ R. Sarajka & Anonymus
specijalan pozdrav


ODOZGO_77

rajska said...

Ha ha..čuj ovu glupost da su Sarajke najljepše žene svijeta..svašta.

Anonymous said...

B-12,veoma draga I mila osoba,simpaticno provokativna,puna zivota ali......

Kritizirati nekoga ili nesto,opcenito je opozit od dobroga.

Slucaj Bloggera je da kritiku treba svatiti kao nesto razilazenje u pogledima a ona bila pozitivna ili negativna to je samo kriticki osvrt pojedinca.



Mi Sarajlije imamo specifican zargon.Ne biramo terminologiju I pisemo od srca ponekad I stilom ulice,carsije,pa mnogi nas nemogu razumjeti.

Ovo je moje cetvrto javljana u 24 h.

Da niste razliciti kao sto jeste mozda bi samo procitao I u krugu prijatelja ovo sve prokomentarisao.

Pozdrav.

Anonymous said...

Svima nama su potrebni Multi- vitamini ne samo B-12 Fenix.
Nebrini se ja to redovno koristim.Jer cim rasitnimo cetrdesetu,pedesetu onaj "Svabo" nam pocne sakrivati stvari po kuci.

Nadam se da vecina zna njegovo ime

Razocarana Sarajka

Anonymous said...

Ha, mislis na Lojzu? Hajde, nemoj biti 'razocarana', i Lojzo pricca razne pricce,
pa dok povezzemo sadassnjost i prosslost vidimo da smo bili izmanipulirani, jal politikom, jal nazovi prijateljima.

Odoh popiti svoj vitamin, imam trke (ne-kom-srecom nisam sestra od Rajske da me ganjaju radi ljubavi, prosslo to vrijeme)

I pozdravi Lojzu, ako naidje, nije ni on za baciti,
Feniks

Anonymous said...

ma kakav Lojzo???

ALZHAIMER Fenix


Razocarana Sarajka

Anonymous said...

O-ccarana Sarajko,
tepam mu, Lojzica, znas kako je kod nas, morass imati nadimak, kao i ono Vranac.

Jedan ccovo, bivssi, je zaboravio kljuceve od kuce i zaboravio da pokuca malo jacce, pokussao da nasilno udje u kucu i zavrssio pred vratima sa rupom u grudima. Ubila ga rodjena zzena mislecci da je lopov.

Joj, kad pomislim kad Lojzo poccne da safatava ove politiccare...bice i za parade ;)

Feniks

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...