Thursday, August 29, 2013

Muska voda

,,Vino piju nane,vino piju nane ,age sarajlije ....,,,,,lijepa pjesma,poznata,al vise po sarajlijama  nego po vinu.Uljepso pjesnik,jer ruku na srce ,nikad vino nije bilo  prepoznatljivo pice ni aga ni onih do aga.a da je spjevo istinu  bilo bi ,,Pivo piju nane ,pivo piju nane ,age sarajlije,,Vino je u Sarajevu pio samo  ,onaj sto mu granap nije bio blizu.

Malo o pivu ,al iz jednog posebnog ugla ,ranih sedamdesetih  i pocetka kulta zvanog  ,,sarajevski kafici,,

Bez imalo dilema  ,,pice za sva vremena,, od onog prvog otvorenog kafica u Sarajevu ,pa do onih ,poslije ,na silu otvorenih i prekobrojnih,bila je piva.Nije to bilo doba  kad je na trzistu ,kao danas, bilo bar  jedno 300 vrsta piva,pa do 3 hiljade  ,u friziderima,kako se danas hvale neke americke prodavnice ,nego po sistemu ,,daj ono sto imas,a da nije bas klipaca.Eto  ne sjecam se ni jednog kafica koji je gostima sluzio  ,,klipacu,, pola litarsku  bocu piva ,jer je pivo u duplo manjoj  flasi izgledalo manje brutalno.Nisam bas siguran ,al u to doba su se jedini Slovenci sjetili  luksuznije pivo varijante ,pa mislim ,da je  eru  malih  piva boca  otvorilo ljubljansko pivo ,,Skol,,U to doba sve naj vece i naj bolje pivare po Yugoslaviji su jos  tocile  u zidarske  flase,sto bas nije  islo uz kafice ,jer si mogao sjediti sa djevojkom i piti malo pivo,sto je izgledalo normalno,e sad kako bi sve izgledalo ,da ste oboje u rukama drzali  flasu od pola litre.Kazem pio se Skol ,dok se nije pojavio  Tuborg.Mislim da je  ovo dansko pivo bilo prvo ,,licenca,, pivo   u Jugoslaviji  sa interesantnim dizajnom  male flase ,koja se nije vracala ,sto je jos vise  ,,mecovalo,,  uz kafice,pa je Tuborg razvalio  Sarajevo i ako bi se  birao Kralj  pive sarajevskih kafica za sva vremena  ,,onda ovom danskom kraljevicu nebi bilo konkurencije .Tuborg.

Naj bolje pivo na svijetu je ,,hladno,, a vruce i mlako  pivo ne spadaju u konkurenciju piva.Hajmo sad u jednu nostalgicnu setnju od Triglava do dzevdzelije ,da se prisjetimo  ko je sve i kakvo pivo pravio i prodavo.

Slovenci su imali dvije pivare.Jednu u ljubljani ,a drugu u  Laskom.generalno  za bosanski ukus,to je bilo dobro pivo,kazu zbog kvaliteta vode,a ova laska je poslije i  ,,razvalila,, Jugoslaviju ,svojim proizvodom.

U hrvatskoj  pivo se pravilo u Zagrebu ,srednje kvalitete i u Karlovcu ,dobre kvalitete,sve dok neko nije proturio pricu da se neki radnik pivare udavio u kazanu ,nakon cega  ,je inace gorak ukus,postao jos gorciji ,pa se pivo iz karlovca, zbog ove lazi ,nikad nije diglo do visina ,koje su mu objektivno i pripadale.

U Sarajevu  je i dan danas ,nepristojno,narucit drugo pivo osim sarajevskog,sto je valjda  alkoholisani  dodatak patriotizmu,ali mora se priznat,da je sarajevsko pivo ,bilo i ostalo ,,standardno,,osim ono ratno, i ako bi mu davao ocjenu u odnosu na druge,srednja visoka klasa sa patriotizmom  kao zadrskom.U Banja  Luci  je takodje bila pivara ,Nektar, cijeg se ukusa  ,dobro ne sjecam ,ali znam da se  pilo.U Tuzli takodje,a poslije je otvorena i pivara u Bihacu.

Za ,,srpska ,, piva nisam strucnjak ,ali da  mi nije ,,leglo,, beogradsko ,to znam   i da je ,,apatinsko,, bas apatinsko ko i ime mu.Nekih drugih piva  sa podrucija srbije se ne sjecam ,sto ne znaci da ih nije bilo,ali  da je Beograd i ostatak  srbije ,pio Niksicko ,nije upitno.

Niksicko pivo specificno  gorcije od drugih ,jako popularno ,kod odredjenog broja ljudi ,koje se odrzalo godinama na vrhu rang liste  naj bojih Jugo piva cija je osnovna karakteristika bila ta ; da ga volis ili  da ga ne pijes,,

Makedonci su dole u pivske flase tocili  vodu iz ohridskog jezera u kojima je Biljana noge prala.

Ovde u orlandu ima nekoliko prodavnica ,,Svijetskog piva,, sa kako se fale  3 hiljade raznih vrsta.Ne idem tamo ,jer nije ,,fol,, izabrati jedno od tolikog broja,nego je poenta ,naci pravu, od 4 izlozene vrste ,iz gajbi prasnjavih i  slozenih kod izlaza u bocama od pola litre u dvije boje,onoj braon crvenkastoj i onoj zelenoj.Naj tezi je izbor,uvijek bio,u dva ponudjena :Ili ,,ovo,, ili ,,ono,,

40 comments:

davor said...

U Sloveniji se ne bi složili sa tvojom ocijenom piva, ovdje je pravi građanski rat između onih koji se zaklinju na Laško pivo i one koje se zaklinju na Union pivo tj ljubljansko tj Sokol.Ja lično više volim Union jer nije tako jakog ukusa. S time da danas jedan dio kolača su uzeli sve vrste Radlera.
Isto je i u Hrvatskoj , samo su imena druga Karlovačko i Ožujsko. Meni lično bolje je Karlovačko. Splitsko pivo , poznato nama po Ledere pivu je danas u vlasništvu Laškog piva. Tu su jo pan i druge manje poznate vrste piva.
U Srbiji apsolutni primat imaju Lav pivo ( Carlsberg) i Jelen iz Apatina, toči se još dobro i Jagodinsko pivo i MB pivo. ( za one koji su dugo u dijaspori Jagodina je Svetozarevo). Nikšičko mislim da životari. Na Balkanu dobro još stoji i Efes pivo, koga radi ne znam ( original znam)
Ako glasamo moj apsoltno broj jedan pivo je Karlovačko i Jelen.
O Bosanskih piva neću komentirati , jer bi bio preveć subjektivan. Na žalost netoći se nigdje više Sarajevsko, a zbilja je dobro.

lajka said...

Nikad do sada nisam cula za Sarajevsko, ali ja i inace nemam pojma o pivu, niti ga pijem.

Anonymous said...

Joj oko,sto nemogu supe na viljusku.
Lijepa tema za nas pivopije,ne alkose,samo pivopije.
Daso,Daso crna pivopijo.Kazi iskreno o pivi,koja ti je najbolja,crni Daso.
Cojek loce "Bud-a" ko smuk,pa I nogice nakvasi prije kidanja noktiju,tolikoga voli,pravi patriota,Amer..
Subotom,kad' raja dolazi a on pravi Holandjanin,Heiniken,samo da se vazan napravi,eki ba on Europljanin...Poslije 5-6 Ducheva znao je zapjevati svojim slavujavim glasicem..........


A znam,Sarajevsko crno,ne da sanja,place a ni da ga spomene,pravi Patriota.Bud I samo Bud.Prodana duso.

Ipak,drag mije.Izdaica pivopija I to na amedricki nacin.


Sad' cu da vas pozdravim na hrvatkom.Bok decki I uzivajte u "karlovackom",a Dasi sram te bilo I ti sine,zar "bud"...

lajka said...

Lazeeeem. Jedne zime u Pragu, kod Fleka, ispila sa kriglu crnog piva naiskap i ostala na nogama. To je valjda bilo zbog atmosvere kojom je odisala ta pivnica.

Marijan said...

Daj ba Dalibore prikoči malo, ne mogu te stići.
Slažem se, najbolje je hladno pivo. Volim tamna piva, ali ovdje je vrlo mali izbor istih pa sam najrađe ''na'' karlovačkom ili sarajevskom (pivu). Zaboravio si spomenuti splitsku pivaru koja je proizvodila vrlo kvalitetno Lederer pivo.
U Štokholmu u gotovo svakom bulagetu (specijalizovane prodavnice samo za alkoholna pića) može se naći Karlovačko pivo. Nigdje nisam vidio veći izbor svih vrsta pića sa svih kontinenata kao u tim prodavnicama. Inače u Švedskoj u poslugama može se naći samo pivo do 3,5%. Prije dvije godine u Torontu se moglo naći i Laško pivo.
---
Vidim interesujete se za Vučka, ako je to Vankufer, eeee njemu se Dalibor zamjerio onim pisanjem o dovla netu.
---
@Odozgo 77
Kažeš, poljski radovi su završeni. S obzirom da ja imam 50% poljske krvi, zovi me kada počnu slijedeći. Valjda mi je ta vrsta posla u genima!
Toliko og mene,
maksuz selam svima!

Anonymous said...

hej Mick
Toyota ili Nissan?

Anonymous said...

Na svjetskom sajmu piva, za okruglim stolom, sjede direktori najpoznaijih pivara svijeta sa svojim pivom ispred sebe i gledaju Ceha koji im prilazi sa Coca colom. Zacudjeni, piaju ga:

Sto ce ti Cola?

A on odgovori:

Vidim svi sjedite sa sokovima, pa i ja uzeo jedan.
Pilsner Urquell zakon (Plzenjsko pivo).

Unknown said...

E, ovo je prava tema, a ne kao one iz politike i sexa, posto smo ovdje svi ravnopravni, jer mozemo biti i diskutanti i konzumenti, za razliku od ovih prvih gdje smo samo diskutanti, cast nas(vas) nekolicine izuzetaka.
Kada kazem piva i sve ostalo sto ide uz pivu mislim samo na hladnu pivu, i to "orosenu" ili "hladnu ko zmija".
Mlaku pivu ne bih popio niposto, pa ni kada sam najpijaniji.Medjutim posto ima svasta u "bozjoj basti" ima ih, kao moj badzo, koji narucuju "Molim te jednu pivu, al' majketi da je iz gajbe". Konobar mu odgovara"Nema problema gospodine dobicete taze frisku iz gajbe", a u sebi misli"svakakvih idiota i mene zapadnu da ih sluzim".
Opet za drugog prijatelja mi, najvece zadovoljstvo i vrhunski pivski uzitak bio je da popije pivu kupljenu u prodavnici ispred te iste prodavnice, sjedeci na praznoj naopako okrenutoj gajbi od pive ili mlijeka, uz ono obavezno malo prosipanja pive prije nego sto ce je "nategnuti".U ovom slucaju mislim na piuvu, posto je on, a sada mi to sa ove vremenske distance izgleda sve vjerovatnije , znao nategnuti i jednu radnicu u jednoj takvoj prodavnici.
Od nasih piva,ja nesto nisam volio ni Lasko ni Niksicko pivo. Po ovome potpisujem Davora. Znaci Karlovacko i Apatinsko, uz jos dopisano Sarajevsko.Neke pivopije i pivoznanci su govorili da je najbojla piva u Jugi ona koja se proizvodi u jednom malom mjestu u Srbiji, i to ko u jednoj maloj zadrugi Chelarevo, samo sto je nema svugdje kupiti.Ne znam kakva je jer je nisam imao sanse nikada probati.
Sto se stranih piva tice, siguran sam da najveci broj kvalitetnih piva se moze naci u Njemackoj. Posebno sam volio da pijem one "trunjave" sa trunjem od hefe ili germe.Hajneken mi uopste nije nesto posebno i imam osjecaj da je tu samo fama u pitanju.Po meni se vrlo dobra piva moze naci i u Aziji, kao kambodzanska, a posebno tajlandska Singha.Po meni,isto kao i ovome anonimusu iznad, najbolja strana piva bez konkurencije je Plzensko pivo, ali ono cesko orginalno.
Rajska, slazem se sa tobom o toj posebnoj(frendly i svjetskoj) atmosferi u Pivarni Flek koje se rado sjecam jos iz vremena mladog stopera iz 1976 godine, kada je cini mi se ta cherna piva kostala 4,20 koruna.Eto sjecam se je dobro, a kako je to davno bilo,cak nam se mozda i Nasa draga seka tada nije bila ni rodila.

Anonymous said...

meni je opet nessto sumnjivo ovdje oko toga ssta ko pijucka, da nije ssta opet protiv Ribara?
Jedini on gazi Drinu u ccizmama i halccinama?

http://bs.wikisource.org/wiki/Vino_piju_age_Sarajlije

ili je opet neki historijski dokaz da je neko pressao ne drugu vjeru ;)
Feniks

lajka said...

Mick, nemoj mu reci.

lajka said...

Ma podjem ti Odozgo reci gdje je i sta radi onaj tvoj komso, al' mislim
da ne bi bilo fer s moje strane. Doduse nije ni on ispao gentlmen prema tebi.

Anonymous said...

Toyota je zakon !!!!
(iz licnog iskustva)

@ M2
kad si se tako fino ponudio
sljedeci put obavezno te zovem
mada bi vise volila da dodjes u zimu da lopatamo snijeg zajedno (-:

@zadana tema
samo pijem crveno vino -
pivo nikad

@ Feniks
sto si ti nesto navalila u posljednje vrijeme na ribare
auuu, to je bas malo vise cudno...
sve mu dajes neke savjete...
pa ovo pa ono
bilo bi dobro da uzmes stap za pecanje i pridruzi mu se (-:

@ Rajska
sto se tice komplimenata
ne znam ni jednu musku a ni zesku osobu koja ne voli i ne zeli dobiti komplimente

@ lajka
veliki pozdrav iz Canade

ODOZGO_77

Anonymous said...

Adio vino, adio pivo, adio sve fermentirano,
o Sarajvo, Sarajvo,
---
Nisam navalila na njega, ja volim samo ono rent-a-ribar, all inclusive,
sve na jednom mjestu, od zdravlja i joge do zdravog razuma.
Indirektno. Znas da ne voli komplimente ;)
Feniks

lajka said...

@ anonimus sto pozdravlja hrvatski ( prosli post )

Malo edukacije : bok nije hrvatski, nego zagrebacki pozdrav, a nastao je skracivanjem iskvarenog njemackog izraza majn bokn ( moj naklon ).
Bok, bok

@ Bilic

Da zavrsim ovu pricu oko naseg bivseg druga, bar sto se mene tice.
Ne znam sjecas li se, ali rekao si jednom da ce me razocarati kad tad, u sali, naravno. Nije, zasto bi ? Osim mozda u ocekivanju da ce otvoriti jos poneku tajanstvenu kutijicu, ili otici sa prijateljicom na koncert. Mozda grijesim, ali mi se cini da se vec dulje vrijeme ovdje nije osjecao dobro. Lijepi mu pozdrav i hvala za ugodu koju mi je povremeno pruzao.

urednik said...

Recu mu ja. Komso tebe ta piva bas nosa il' seka Rajska i pomisao na nju. Nije Rajska vec 'lajka' pila pivu kod Fleka u Pragu.

Čole said...

Hladna piva, ona što reže je veoma opasna po zdravlje. Istina, ne valja ni ona iz gajbe u ljetnom periodu ali zimi je sasvim OK, ako gajba stoji pred vratima. Ja najčešće poručim jednu iz gajbe a jednu iz frižidera pa sebi podesim na 17,5 stepeni celzijusove skale, a prije toga maznem jednu krušku od 45 stepeni merkalijeve, he,he.
Moja nesreća je što uz pivo obavezno mezim. Onako na suho mi nikako ne leži.
A meza! E, to je ona prava tema. Paše i prije i poslije sexa, dok sa pivom stvari stoje drukčije, nikad prije seksa! Ne znam , je li neko prob'o? Ja prob'o, pa se upišo od smijeha, kad je ono počelo klokotat, cccccsssss, majko draga! Ima jedna još gora pojava, ne znam je li se kome dogodila. Doduše, to se dogodi samo onim što imaju pravu alatku a onim k'o što su urednik i Dalibor, njima se to ne može dogodit, cccsss. Ne znam naslućujete li o čemu je riječ ali neću nastavit, neugodno mi, ccccssss.
Imam jednu birtijicu na pijaci Ciglane, uz onu malu ribarnicu, gdje najradije svratim. Imaju dva stola napolju i jedno mjesto je rezervisano maksuz za moju malenkost. Do stola je piljarnica a piljar jaran Mirso, čim sjednem izabere najljepši paradajz i krastavac i odnese konobarici da mi napravi salatu. To je gratis, firma časti. Naravno, kompenziram ja to na svoj način. E tu oteferičim jedno sat-dva pareći oči. Kakvih tu ženskica prođe, Bogo moj!
Ko li njih odrađuje, uvijek se pitam. A k'o da gledam, naki gurbeti, nisu ni svjesni šta imaju.
Tu se uvijek sjetim Rajske, šta li ona nađe na onom svom?! 'Naka ženskica! Dobro, problem sa sikama se da sredit, ali ono ostalo je mrak! Uostalom, nekome su i 'nake „ukusne“, što bi rek'o onaj levat - urednik, ccccssss!

urednik said...

Dalibore,
Cole te provocira.

Unknown said...

U pravu si komso, izgleda da me nosa i piva i seka...

Micko said...

Sto ste to zaboravili Pecku pivu,na kojoj je pisalo Pecko pivo i Peje bira.Nikad bolje Yugo pive,ali samo je bila za izvoz.Bio sam u toj pivari i ima isto kao u fabrici Hanikena da se plati na kapiji i sjedi i loci dok se ne upisas.Bila je prva pakovana piva u malim bocama i nije se mogla kupit u prodavnicama ni na Kosovu.To su vam drzali neki popovi koji bi donosili za stolove i usput posrtali i teturali.Valjda se i oni nadolidjaju usput.Ne fali mi onaj jelen iz Apatina jer od njega boli glava vise nego od lose rakije.Dje moze piva bez izvorske zive vode.Nidje.Sarajevsko je dobro samo tamo.Dok ga je ovde bilo nije mi nekako islo.One Slovenacke i bilo cije u konzervi ne mogu ocima vidjet.Ja sam pravi pivopija i znam o tome dosta.Znate sta cu vam kazat u povjerenju:Odkad sam bio u Japanu i otkrio ono njihovo Sahahi pivo,nista drugo mi ne pada na pamet.Ovde je jedna od skupljih piva,ali nije skupa koliko je dobra.Eto probajte pa kazite.Imamo mi ovde kupit svih nasih piva,ali Sahahi je bog.Ujutru isto kao da si svunoc vodu pio.

Djevo iz raja neka si Coletu kazala pravo kao da sam ja.Ne razumje se on u zene ko ni Mara u kriv k...c.S kakvim sam ga ja kokama upozno,a on rece da uz njih nebi biciklo naslonio.Bi on naslonio,ali nema biciklo.To ga jebe.

Jeli ti moja ozgo,da li je onaj tvoj dobio dozvolu za oruzje i hocu li doc zimus u lov.Ako mu treba savjet sta da kupi ja cu mu predlozit,a tebi cu na poklon kupit masinu za cjepanje drva da kosta solomonova blaga,jer mi te zao nako da cjepas ko u stara vremena.

Toyota ili Nissan.
Ako si visok ili visoka preko metar i sesdeset zaboravi Toyotu.One imaju visoke podove i nemaju puno izbora za stelovanje sjedista,pa visoku covjeku noge stoje skoro na volanu i na duzem putovanju bole ledja.Nissan ima niske podove i izuzetno dobro napravljeno stelovanje sjedala tako da sjedis ko za stolom.Oni imaju i na naslonjacu stelung za kicmu,sto se moze mjenjat u toku voznje na duga putovanja.Imao sam ja kontrakt sa Toyotom i svake 2 godine sam mijenjao po 7 komada,ali kad sam sjeo u Nissana zaboravio.Cak sam pravio na dugoj voznji po 3 pauze i stavljao na sjediste 10 cm.spuzvu radi nogu da me ledja ne bole.Sad s Nissanom opalim desetak sati voznje u cugu.
Druga i vrlo bitna stvar je elektronika i ABS.Kod Nissana je sve Njemacko od AMB sto je i u Mercedesu,Bmw-u,Porsheu i da ne nabrajam dalje.Taj ABS reauguje u 26. djelu sekunde,a Toyotin u 62.jer mu je proizvodjac Korejski CHR.To je veliko zakasnjenje narocito na ledu i u blatu.Onda sto je jako bitno ako je automatik,Tojotin uzima 22 konjske snage,a Nissanov svega 16.To se osjeti uz brdo.Znaci sa isto kubika ovaj vuce bolje.Kod dizela je jako veliki turbo kompresor i dodata mu je sesta brzina tako da Toyotu jede uz svako brdo sa pola obrtaja.Ja samo vozim 4x4 ito sa mjenjacem.Nissan ima blokadu difa fabricki,a Toyta trazi dodatnih 8ooo$ za istu stvar.
Jos bi ja mogao o tome,ali ne znam sta koga zanima.I ne zaboravite da Tojata ima 4 rekola zadnje 3 godine,a Nissan niti jednog.

dalibor bilic said...

Starac i paradajz

al onaj naj bolji i krastavica.Molim vas sto za jednog sa pogledom na koke.Jebo te romantike.ko li ,,jebeoo ovu ili onu i radi li im to prije ili poslije pive,one iz gajbe ili frizidera.Dilema do dileme.Pijaca ,,ciglane,, rezervisan sto kod Mirse.Ispod noga se uvija stara macka.cccccccccc
Dobar je ovaj Cole.Eto juce ga nadjoh,, i na komentarima Dovla 2.Ne znate sta je Dovla 2.Niste u toku.Od kad je Dovla net ukino komentare ,citaocima je omoguceno da komentarisu pojedine tekstove na blogu Dovla 2 ,sto vam je isto ,ko da se cojk posere na Bascarsiji i ode na Ilidzu da obrise guzicu.E tu nam se raspiso Ljubomir.Ocito im lekciju u stilu ,eto ,sta sam vam ja govorio,znao sam i cccc.Sad im jos i ,,fali,, Ko ludom Muji hemeroidi.ccccc

urednik said...

@Marijane,
samo ti kao jedini nazocni mozes rijesiti ovu tesku situaciju oko Mickovih koka. Tj. da li Cole nema biciklo ili ni ti svoj ne bi prislonio na predhodno spomenute?

Anonymous said...

Lajkice,sta je to edukacija,mozda da Zagreb nije u Hrvatskoj a podrijetlo kojekakvih rijeci,znas koliko me interesuje dali je iz Njemacke ili nekih drugih krajeva diljem svijeta.

Citaju ci tvoje "komentare " na komentare,svatio sam da si ti jedna vrlo draga I mila osoba ali ponekad si kao malo ostarjelo jaje,koje nije za upotrebu a daleko si da bi mogao osjetiti...

Volim te mnogo.

Pozdrav na Slovenackom,bokani stari...

Anonymous said...

ama, ljudi, jeste vidjeli kako se onaj dvojnik od urednika polako uvukao, sad vise ne znas ko je pravi?
Jesu li njiha dvojica ili je jedan?

davor said...

@sydneyec
To dobro pivo iz Čelareva je Lav , kojega sam napisao na početku, Fabrika je inače u vlasništvu Carlsbega. Odlično pivo, bolje od Jelena iz Apatina.

lajka said...

Cole na Dovli ima posebne privilegije ( ' mali ' urednice ne prozivaj me za pleonazam ). Tvrdim to na osnovu komentara koji prolaze.

Čole said...

Anonimčiću, Kad si „svatio“ da je Lajka jedna vrlo draga i mila osoba, mogao bi je malo popustiti, jer si postao naporan a i neinventivan. Ako ti se ne sviđa, zaobiđi je ili smisli nešto duhovitije a pasjaluk ostavi za kod kuće. Nekako se nisi uklopio u ambijent. Jedino ti je pametno to što se ne potpisuješ, cccsss.
Primi jedan topao pozdrav na bosanskom: NABIJEM TE.
Vidiš li ti Kevro da i ovaj Dalibor ne popušta, stalno forsira ove antimuslimanske teme. A ni ovi drugi nisu bolji. Niko ne spomenu najbolje pivo, ono sa 0% alkohola! Sve ti je to go islamofob! Ma jeb'o njiha, hajmo mi ba na jedno šerbe iz gajbe.

lajka said...

Cole, ne lazi covjeka u oci. Kad sam ja to bila mila i draga ? Vodi racuna o tome da ovdje ima nekoliko njih koji jako dobro znaju kakva sam ostrokondja.

urednik said...

@lajka,
ma ti si nasa mila ostrokondja i draga alapaca. A i vjestica si cim se sjecas pleonazma.

Nego juce naletim na tvoje drugo omiljeno pokrivalo od alpake, kosta samo $500. Ma platio bi ja al' ne znam sta da radim sa prvim omiljenim pokrivalom. Ustvari znam...

lajka said...

Za Cehe govore da su losi ljubavnici... hm.
Ne znam, nisam isprobala.

Anonymous said...

Dragi I mili Cole,pa zar I ti.......

Necu I ne zelim da

kao ti buedem.

Stao si u zastitu neke osobe.Razlog,ovlaz glup.

Ne razumljiv.Akademski obrazovan,gubis sve kriterije.Cuj,ti bi me I "Oder'o".

Vozdra leco,vidimo se na fuka.....

Anonymous said...

Jesam ja rekla: all-inclusive ;)
eto nje/njega i na kafu uz ssapu ;)
---
Nego, Dali, sluccajno se slika prva download, pa tek onda tekst po njoj. KOja ljepota od podruma, biznisa i svega ostalog sto ide uz to.
Daj nam link za sliku, prekrasna je.
Feniks

Anonymous said...

Big "Family",Cole pazi na svoje simpaticna stvorenja,Lajka,ono bijase Kerusa ili tome slicno,Fenix kao neka "Cavka",mislim vrsta ptice..

Ona prva laje a ona druga cvrkuce uz podrsku Vuka sa Drine ili Coleta....

A vi bi ovdje sve Poj..... a da vama nista be udje.Mozda je tako lijepo...


Kad' vi ujedate odnosno griznete,nikom nista a kada mi pioniri ove stranice pokusavamo da se odbranimo od "familijarnog"ugriza,onda sam ja I meni slicni Rinake......


Lijep pozdrav Vucici{vrsta kurjaka},Lesinarki {vrsta prelijepe ptice} I vojvodi sa Drine......

lajka said...

Ahaa, zbog pionirskih zasluga ti jos egzistiras na ovom postu.

Micko said...

Nesto kontam otkad se vjerise ona dvjica u Luni poceli su se javljat i neki zenomsci.Gdje su djentlmeni.Gdje postovanje prema ljepsem spolu pa makar nekad nesto i da je naopako.
Gdje ti je sad jezik zmijo ljuta.Znala si ga meni pruzit skroz dovde.Sta vi ostale sutite.Ne mozemo ja i Colek sve sve branit,a i Dalibor bi mogao objasnit da ovde nece bit vjeridbe izmedju dvojice.
Gdje je tvoja jezicina Djevo.Lako je samnom jer vas volim i postujem,ali s ovim zenomrscima tesko ha.

Micko said...

Samo da napomenem.Nisam odlikas i nemam neke velike skole,ali ni u snu mi mebi naum palo da bilo kojoj zeni kazem da je kuja i da laje.Pa gdje ti je osnovna kultura hajvanu jedan,dabil hajvanu.

urednik said...

Micko nase dame su i pametne pa ne trose jezik na internet-psihopate vec ga cuvaju za vas dvojicu. Iako su i to corava posla. cccsss

Ko ce tebi usaditi neke kriterije kod nam ko slijepcima kakvim poturas pricu o 'nakim kokama'. Pa zar ne primjecujes da ni Marijan nije odreagov'o. I kome si ih doveo, Coletu? Ma da su i 'prave' al' bas prave i da mu se desi iznenadjenje pa da proradi, sapleo bi se o silne stapove koje ne ispusta iz ruku i samo nas osramotio. cccsss A i bolje tako jer ko zna sta bi se desilo sa doticnim, jer on ‘ukuse’ o kojima ne vrijedi raspravljati, povezuje iskljucivo sa okusima. Doduse ne znam ni kako da shvatim “topli” bosanski pozdrav NABIJEM TE....al’ bolje ikog nego nikog. cccsss

lajka said...

Micko moj toliko sam ti puta rekla koliko te volim , da je postalo vec izlizano. Ako te ponekad i potkacim, znaci da si vrijedan truda. I ne sekiraj se za me, mozda izgledam krhko, ali pahuljica nisam ni slucajno.

Čole said...

Ovo sam napisao onu veče kad sam došao s mora:

Evo sam se vratio iz Budve, veoma razočaran onim što sam vidio. Da mi nije bilo ekipe sa kojom sam išao, vratio bih se isti dan. Neviđena gužva na ulicama a na plažama još veća. Od 21- 01 sat, buka kakvu još nisam doživio. Iz nekoliko barova je razvaljivala tehno-muzika ili metalik, kako se već zove, ako se to uopšte može nazvati muzikom. Cijene bezobrazno visoke. Hajde u restoranima i hotelima da i razumijem, ali u granapima! Što je kod nas Marka, kod njih je Euro, plus jedno 20% - 30% više.
Ribe, zbog koje smo i došli, jako malo! A gdje će i biti pored 'nake „muzike“. Ipak, za ovih nekoliko dana smo čak tri puta imali ribu za ručak. Premalo, obzirom da smo lovili po cijeli bogovetni dan. Najveća nam je riba bila, jedna murina od kilo. Ipak, uz lijepo druženje, ovih nekolijko dana je proteklo veoma ugodno.

Kao što sam mogao i pretpostaviti, da će se mojim odlaskom Dalibor malo opustiti i pokušat povratiti svoj stari sjaj, to se i dogodilo. I ne samo Dalibor. I nekolicina ostalih se pravo otkačilo. Kevro nakon što je dobio kvalitetno pojačanje, mešćini da nije više 'nako nadrkan.Vidim tu i neka nova imena.

Nisam ovaj komentar poslao jer nisam htio kvariti atmosferu. Bio sam ugodno iznenađen nivoom i komentara i Daćinih pričica. U jednom momentu mi se učini da sam zalutao na Dovla.net, ccccssss.
A čim sam se ponovo počeo javljati, nivo drastićno opade, jebajiga. Odoše opet u ilegalu Kevro, Sarajka, Nesloga, Bosanac, a onaj Anonimčić poče kakit. A mešćini može fino pisat da hoće, ako je to onaj isti od ranije. Ali ako će 'vako ko zadnji put, bolje da se ostavi tastature. I dalibor ofalio kako se ja vratih. Ali se to moglo i očekivat, trema, strah, šta li, ccccssss!
Piši Dalibore novu priču, ovu smo apsolvirali. I opusti se ba, evo te neću mezit neko vrijeme.

Anonymous said...

Eh, Ribaru, krenuo i Ti jednosmjernom ulicom, ko biva radi Tebe nema nekih.
Kad Tebe nema ni ne mislim o tome zassto nekog nema.
Docce.
Odu svojim poslom na drugi blog ili imaju svoj blog ili malo rade gimnastiku a usput zaradjuju.
Ne pada uvijek kissa pa da smo za kompjuterom.

Nego, ssto bi Spliccani rekli 'ona Tvoja ano-Mona' je podosta ljubomorna, a osjeca ccccccaaaakkk i da neko nju/njega zzzvacccka kao duvan i to bez proteze. Tipiccni nedostatak vitamina B 12.
---
Micko, proglasicce Te andjelom ccuvarom. Neka nama Micka, mora neko i da brani zzene.

Feniks

Anonymous said...

Ili sam ja zrela za pivu jer vidim da imam skoro isto misljenje kao i pred. M.D.
http://www.youtube.com/watch?v=o9Hi-27BXgA

ili su pijani oni ssto stalno kritikuju M.D.?

Feniks

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...