Saturday, August 10, 2013

Suzo moja Suzana

Spadam u onu generaciju ,sto jos ne umire od starosti ,al da nekog ,,srce,, odnese ,desi se.Kupimo i mi ,, I Pod,, cak naucimo i da ga koristimo,sto i nije neka mudrost,al je puno teze  ,,svariti,, ono sta se na njemu desava.Valja se ,,presaltati ,direktno iz prve u petu.

Negdje oko 11 ,zvala je Suzana ,da rezervise ,sto za 14 ,u pola sedam navece.Kako koja Suzana ,ma nisam ni ja znao koja ,al sam se pravio da znam.

U 6 i 15 je prvo dosao  ,sam,stariji gospodin ,do tad ga nisam nikad vidio ,al se po drzanju i odjeci ,moglo zakljuciti da spada  u grupu  ,,odabranih,,nekoliko minuta  poslije dolaze i njih dvojca ,jedan istih godina ko i ovaj sto je prvi dosao a drugi bar desetak godina mladji,al  iz istog statusnog kalupa.Onda se pojavila i Suzana sa muzem .Nih dvoje poznajem  duze vremena.Dodju na veceru bar jednom u deset dana.Cime se bavi Suzana  nisam siguran ,al znam da joj je muz  doktor i da danas slavi rodjendan ,a ostali gosti su  njegovi partneri iz klinike  i oni koje su oni pozvali.Za suzanom je usla porodica ,njih troje i na kraju su se ,sa zakasnjenjem od petnestak minuta pojavila i njih dvojca ,jedan doktor partner  sa  ,,pratiljom,,

Nedavno je ovaj novi Papa,prilikom posjete Brazili ,na pitanje sta misli  o istopolnim brakovima izjavio ,vise i bolje nego sve pape u istoriji ,;Ko sam ja da sudim,,pa ovo sto ja sad pisem nije ,,da sudim,, nego  ono sto sam vidio.

E ta moja jebena generacija sa I Podom ,je mozda  i prihvatila  neke stvari sa kojima nije odrasla ,kao recimo homoseksualce,njihovo pravo na brak i slicno,kao teoriju ,al tesko da moze svariti i vizuelne efekte ,tog prihvacanja.

U neko doba ,jedan od one prve dvojce,onaj stariji ,uze casu ,pa ono malo  po njoj nozem  pokuca ,da skrene  pozornost  svog drustva ali i ostalih; ,,Upravo sam pitao dzona da se uda za mene  i on je prihvatio,, ustade dzon poljubise se u usta  i pljesak nasta.

Otisao sam u kuhinju da smirim stomak ,povracalo mi se,ne od onoga sto sam znao ,nego od onoga sto sam vidio,a nisam bio spreman.Vjerovatno je to tako ,,prvi put,, 

Ako bi morao prihvatiti  podjelu  medju ljudima ,a moram, naj lakse mi pada ona ,prema tome ,gdje ,,kitu,, guraju ,puno lakse nego podjele na recimo rasnoj ,nacionalnoj ,vjerskoj ili drugim osnovama.Pravo je svakog da bira u sta ce i u koga ,,upirat,,samo je razlika to ,da je ,,danas,, legalno,a da se nekad krilo i normalnim smatralo samo ono ;kad ,,svog,, guras u ,,njenu,, a kad svog guras u ,,njegov,, je u naj manju ruku bio tabu.

Spadam u onu generaciju ,sto jos ne umire od starosti i ima dosta vremena da se jos ,,nacudi,, sto ne znaci  i ,,Da sudi,, ko sto Papa rece,al da nas I Pod ,,ide,, nema zbora,ko nekad  ,,pracka,, samo zategnes i odapnes ,a u sta,koda je to danas nekom  bitno.Suzo moja Suzana.

32 comments:

urednik said...

Ma to je mene i zabrinulo kod komse mi Micka, ovo maloprije, dole. Ajd' dok je kuburu potez'o zbog rvatica, u mene. Nek' se gine ako treba. Al' je sad izvuce zbog sr...ma Coleta. Necu vala da ginem zbog njega, pa nek' je...ma neka je, sta me briga...
Ko? MIcko il' Cole?

skerlica32 said...

Picopeku idući put pamet u glavu i guzicu uza zid. Ja mislim da nama bolje idu ove nacionalne teme , nego ove ko je peder,ko je lezbijka, ko je hetero.

Marijan said...

Pa na što Micko ukazuje cijelo vrijeme!
Ipak mi se čini da se to proširilo iz Aus. u USA!
Kod nas toga nema (prije podne).

lajka said...

Odkud ti Skerlicu skepsa prema ovoj temi. Cekaj samo da Mick dodje k sebi, a Cole se vrati s Neretve ( gdje su slike s Neretve ? ), Rajska zavrsi kratki tecaj iz ekonomije, pa ces vidjet.
Mene cesto okolina smatra ' prenaprednom ' za sredinu i vrijeme u kojem zivimo. Ipak, kad je intima u pitanju zakopcam se do grla. Ne osjecam se ugodno ni kraj dvoje heteroseksualnih koji se ljube. Ono sto je njima lijepo, meni se, tako izlozeno, cini vulgarnim. Kad su homoseksualni u pitanju, nemam zeludca za takve scene. I inace mislim da su malo preagresivni. Ako mi imamo razumijevanja za njih, mogli bi i oni biti malo obazriviji prema nama.

Marijan said...

*ebi ti to, sada se i zaruke u Luni slave... znao sam ja da će šef sa svojim lokalom daleko dogurati!
Šefe ništa se ne sikiraj, zelembaći ne poznaju seksualnu orijentaciju!
---
Ne očekuj slike sa Neretve - zar nisi čula da mu se tehnika nadudlala vode?

Čole said...

Priča se da će Dalibor biti crnogorski kum!

Anonymous said...

Za Lajku:
Imaju slike ali treba potraziti;

----
Dal-i-Bore ovaj Blog bolje radi preko Safari;
preko Firefox ne mogu otvoriti komentare.

---
Marijane, Tvoj odgovor na onaj 'Rahatluk' je odlican, narocito ono 'kad sin daje ocu ($$$$$) oba placcu'.

---
Ja sam se vec navikla na takve scene, ali je ipak previsse toga u javnosti.
(Dr Dzekil i Mr Hide)
Nemaju osjecaja za 'common sense', a tako je isto i sa vlasnicima pasa, macaka, zmija...
svi imaju pravo na nesto, samo obiccni ljudi sve vise gube svoja ljudska prava.
Feniks

rajska said...

Čudan je i meni nelagodan osjećaj u blizini dva homoseksualaca..kad ih promatram pokušavam osjetiti i promatrati ih na način da vidim između njih neke emocije ali neide..po glavi mi se samo vrzma slika što rade u krevetu i to do najsitnijih detalja i onda onaj čudan osjećaj..ne gađenja nego ne znam ni sama kako bih to opisala..baš ono čovjek se naježi...e da li je to zbog odgoja, utjecaja moralnih i vjerskih normi ili jednostavno onaj osjećaj što seže iz dubine naše duše i diktira nam spoznaju da to nije ispravno i da to nije prirodno..ja recimo zaista pokušavam biti tolerantna i ne imati predrasude i ne suditi, ja sam za da im se dozvoli tzv. partnerstvo kojim bi se uredila neka njihova prava glede nasljeđivanja i ostalog...čak i da uzmemo da je to bolest opet neka i bolesni uživaju...tko smo mi da im sudimo...kako reče ovaj novi papa...
Samo ne znam kako izbaciti iz glave ove scene iz kreveta između njih...css ma kakav krevet može i perilica ili stol...

Čole said...

Polako, mic po mic, dolazimo na ono pravo. Nije problem u tome da mi ne razumijemo pedere, nego je problem da oni ne razumiju nas! Ne mrzimo mi njih i mi nismo protiv njihovih veza, nek se ljube i maze kad god hoće samo nek se ne maze pred nama. Neko treba da im objasni da je to normalnim ljudima strašno za vidjeti. Ne radi se tu o netoleranciji i nerazumjevanju, nego o nečem puno ozbiljnijem. U čovjeku postoje nekakvi urođeni refleksi, pa se jadan boji i miša i žabe i maleckih buba, koje čovjeku ne mogu ništa. A i oni najjači ih se plaše. Može li neko donijeti dekret da se mi više ne plašimo tih životinjica i da se mi više ne gadimo na te njihove scene maženja i ima li tako šta smisla? Što reče Rajska, dovoljno je i pomisliti šta rade ispod jorgana, pa da nam dođe zlo. Eto, neka i pravno regulišu svoj status, niko nema ništa protiv ali popularizirati te odnose je krajnje bolesno.
Ja sam i pretpostavljao da će „Luna“ jednog dana postati stjecište pedera .
Kume, izgori kesa! cccccsssss

Anonymous said...

...tko smo mi da ih sudimo,,,

ma ne mislim na njih,
ne zamisljam ih nikako pa ni tako,
imam dovoljno drugih stvari na sta cu da mislim...

pozdrav ekipi


p.s.
priznajte
lakse cete zamislit dvije zenske pod jorganom nego...

ODOZGO_77

Marijan said...

ODOZGO_77 kaže:
''priznajte
lakse cete zamislit dvije zenske pod jorganom nego...''
- Stvarno zamišljam... a ja između njih... uuuuh! A taj jorgan, samo bi smetao.
Sreća herc me još uvijek dobro služi (i još po nešto)... ma pregrmio bih ja to!

Anonymous said...

Dalibore, pusti ljude nek se pederisu, njihove guze idu na pazar, ne tvoja. Ne budi peder.. Tebi nista iz dzepa, a u dzep od te dvojice zarucenih je i stigao koji dolar. Sad ce se ona bedevija Micko javiti i reci da branim pedere iako i ja nekoc bijah homofob dok nisam u Frankfurtu odmah nakon rata sasvim slucajno dobio posao kao security na vratima pederskog kluba, inicijalno veliki shok bio, dok nisam propricao s njima nakon dan-dva, pa sam vidio da nisu cudovista koja jedva cekaju da naguze nekog heteroseksualca kao sto sam ja, nego da su obicni ljudi. Poslije evo vise od 15 godina seljakanja po Kaliforniji i Brazilu, duzem zivotu na Floridi i u Australiji, pa i svako ljeto ovdje na Ibici neki od najboljih prijatelja u koje se mogu pouzdati su lezbejke i pederi. Nije mi cudno da se vi stariji konzervativniji ibretite jer sam takav i sam bio, ali otvorite oci malo ljudi majka mu stara i prihvatite cinjenice, pedera je od 5 do 6 posto u populaciji svake zemlje, puno veci postotak od toga po vecim gradovima, znaci svaki deseti covjek (otprilike kao Hrvata u populaciji BiH) po gradovima, a u vecim metropolama i vise od toga, bez obzira na politicko uredjenje, rasu ili religiju, i sigurno obhodite s njima svakodnevno ne znajuci za njihovu orijentaciju jer na Balkanu ili u balkanoidnim krugovima u inostranstvu svi oni nazalost moraju da glume da su straight.

nesloga

anonimus said...

Davno je Micko skuzio ovoga da je peder.Citala sam kako ga je nalijepio sto je napisao da im u parlamentu sjede pederi.Evo ga opet u obrani istih.Suzo moja Suzana.

urednik said...

@Marijane, zaboravio si da naglasis da bi To uradio iskljucivo iz razloga prevaspitanja lezbejki. A pedere nek prevaspitava Nesloga, normalno jer ih on jedini razumije.

Anonymous said...

Pakost i ljubomora svuda pa i u komentarima.

Nesloga je dobro napisao, a sad treba na njemu da se iskalimo.
Ko biva Micko njega skuzio?

...'Micko ga naljepio...' fuj, izraza.

A da malo mi vas 'skuzimo' gospodjo?

A ko sjedi u BiH parlamentu?
Ne mogu se predstavnici naroda dogovoriti oko najobicnijih stvari, ali ne smijemo ih kritikovati.

Feniks

Anonymous said...

Afektirajuca ekavica dolazila je iza panoa koji je dijelio nasa dva ureda. Opet jedan peder, pomislila sam za novog zaposlenika, a nisam ga jos ni vidjela. Cesti kontakti bili su nam sudjeni po prirodi posla.
Nas direktor je bio covjek ispred svog vremena. Image nove firme ( bebe koje prodaju pamet ) morao je biti savrsen. I obicne bijele kute posebno su za nas dizajnirane i sivane. Obozavane farmerke i otkaceniju frizuru dozvoljavali smo si tek kad smo radili subotom i nedeljom, to jest kad nije bilo opasnosti od dolaska investitora. M. se nije ni tada opustao. Stroga, kratko osisana frizura i odjelo s prslukom nisu bili u skladu sa njegovom mladoscu, pa ni profesijom. S vremenom smo postali bliski. Prvi krivac za to bio je ples. Kad bi mi zaplesali rock ili valcer, ostali plesaci bi se selili u publiku. Stalno smo otkrivali nove zajednicke teme. Rep traca koji se vukao za nama dosao je i do njegove mlade zene. A onda, iznenada, vidno neraspolozen, rece mi da odlazi, vraca se u Istocnu Slavoniju odakle je i dosao. Nisam pitala, tek poslije su mi rekli da je zena ostala u gradu. Pricalo se da se rastaju, da mu je u dzepu nasla pismo ljubavnika. Ona se jako trudila da to cijeli grad sazna. Vjerovatno iznenadjena izostankom moje reakcije, poslala mi je poruku po zajednickoj poznanici, onako kao pljusku : ' Eto ti tvoga M. 'Nije joj bilo jasno da za nas odnos seksualna orjentacija nije imala nikakav znacaj. Nastavljala je sa slanjem poruka. Nastojala sam razumjeti bjes i bol prevarene zene. Znala sam da bi lakse podnijela mene kao ljubavnicu, nego muskarca. A onda, kad je sve preslo mjeru, uzvratila sam joj pljusku: ' Uz mene on ne bi imao ljubavnika.' Nije se vise oglasavala.

Anonymous said...

Ispricavam se, trebalo je pisati : Znala sam da bi lakse podnijela mene kao ljubavnicu svoga muza, nego muskarca.

Anonymous said...

Nastavljam u svjetlu Skerliceva komentara. I ako nitko nije imao potvrdu o seksualnim sklonostima M_a, svi su osjecali da je homoseksualac, ali nisu raspredali tu pricu. Za kratko vrijeme provedeno kod nas uspio je zadobiti simpatije cijelog kolektiva. Osim sto je bio sjajan plesac, bio je i izuzetno marljiv, obrazovan, elokventan i susretljiv. Vecini je bilo iskreno zao sto je otisao. Dvije, tri godine poslije, na samom kraju osamdesetih opet su ga se sjetili. Samo ovaj put prica je bila pod drugacijim reflektorom. Iz firme su ga otjerali Muslimani, tvrdili su nacionalisti ohrabreni novim politickim vjetrovima. Druga strana izvlacila je politicku proslost njegova oca koga M. nije ni upoznao, jer ih je napustio prije njegova rodjenja.
Razmisljala sam kako je opet tesko biti u njegovoj kozi. U tel. imeniku njegova grada bilo ih je dosta s istim imenom i prezimenom. Svaki put mi se javljao tudji gls. A onda su veze pukle.
Poslije sam cula je da je uspjesan predstavnik neke engleske tvrtke.
A obecao je da ce me kad tad odvesti na Tvrdju. Smijao se tvrdeci da necu ni osjetiti ubode komaraca dok budem slusala tamburase. Obozavao je svoju Slavoniju.

Čole said...

Nesloga jarane, dozvoljavam da smo mi stariji konzervativni a dozvoli i ti da vi mlađi ne čitate šta stariji pišu. Da ti ja podmetnem žabu u džep i da vidim kako ćeš reagovati kad staviš ruku na nju. Treniraj koliko hoćeš ali će te svaki put prožeti neka jeza. Nema to veze ni sa etikom ni sa konzervatizmom, radi se o uslovnim refleksima kojima mi ne možemo upravljati! Ako već neko treba trenirati da prevaziđe tu zapreku, onda je meni logičnije da oni treniraju, da ga bar pokušaju staviti tamo gdje treba, cccsss.
Lajka, dobra ti je ova poema o ovom ravničarskom pederu. Još će mi postati i dragi, nastaviš li tako, cccsss.
Pitali Dalibora kako je protekla večera? Daćo kaže: “ Bilo je super, samo me guza malo boli!“ cccsss

urednik said...

Ma ima pravo ova nasa sto voli i ozgo i ozdo. Cuj, gade nam se pederi, al' samo pederi. Pa i kad nisi peder, ono zaprave, samo etiketa, al' si 'peder'. A lezbace mogu proci. Sto smo ti mi muski diskriminisani.

urednik said...

Citam ovo i tek sam sad skontao Rajsku...

Glumica Karen Lorre (51) tvrdi kako joj meditacija pomaže u postizanju višestrukih orgazama. Navodno doživljava 11 orgazama na dan. Takozvana "om" metoda omogućava veću osjetljivost na podražaje, tvrdi glumica, a prenosi Daily Mail.

"Om" metodu podučava njegova osnivačica Nicole Daedon u orgazmičkom meditacijskom centru "One taste". Ona vjeruje kako orgazam produbljuje vezu među parovima na hormonalnom, emocionalnom i duhovnom nivou. Smatra da bi upravo to trebao biti cilj, a ne samo orgazam kao takav. "Oming" je metoda koja traje 15 minuta, a tijekom koje dvoje ljudi svoju pažnju usmjeravaju na tehnike postizanja orgazma kod žene.

Jedna od polaznica tečaja, Rachel, kaže kako je do 25 godine mislila da ne može doživjeti orgazam, ali razuvjerila se nakon što je počela pohađati tečaj "Ominga".

U "One Tasteu" Nicole Daedon osim privatnih tečajeva, organizira i grupne sekcije prakticiranja orgazmičke meditacije.

rajska said...

Uredniče moj učitelj joge je tvrdio da on i masažom kod žena može postići navedeno.
Vi stare generacije ni ne znate za te raznorazne tehnike koje sve postoje...
A kakvih sve suptilnih metodaaaaaaaaa ima...csssssss

Čole said...

Levati od svega prave nauku! Ćuj, vježbaju da dožive orgazam, aman jarabi! A pravi jebači vježbaju da ga ne dožive! Umjesto vježbi, ja koristim omekšivač!
Rajska, što se tiče metoda, samo da ti šapnem da ja predajem Metodologiju, cccccsssss!

rajska said...

To ti ništa ne znači...u tvom slučaju učenici su sigurno naprediniji od svog učitelja...

lajka said...

Manite se teorije.

Anonymous said...

Koga zanima da pogleda Vancouver Pride Parade 2013,
4. August,

http://www.youtube.com/watch?v=7w2pJjmQoso

Ima i drugi dio...
Ucestvovali su predstavnici Parlamenta, predstavnici banaka, prodavnica, za zastitu macaka, za zastitu djece, policajci, vatrogasci, specijalne polic. ekipe i mnogi gay i lesbians...a bila je i slika Putina.

Specijalni pozdravi su upuceni Rusiji i Montenegru.

skoro sve prodavnice u West End-u su radile iako je bila nedjelja jer je to bio i veliki biznis, usput.

Čole said...

Pa što se ne potpisa, kad ih ovako fino izreklamira, da pederi znaju kome da se zahvale.
Da Bog da ti po kući hodali! A po svoj prilici i hodaju. Nadam se da te nisam uvrijedio, dapače?!
Hrišćani odu u crkvu, izjadaju se svećeniku i on ih oslobodi grijeha. Mi ateisti to radimo 'vako: Povremeno umijem biti prekomjerno prost, pa se izvinjavam poštovanom publikumu i molim za oprost. Nastojat ću da to svedem na razumnu mjeru. Moj grijeh, moj preveliki grijeh je i što Dalibora prečesto mezim. Nastojat ću da i to svedem na razumnu mjeru.
U nadi da će mi biti oprošteno, unaprijed se zahvaljujem.

lajka said...

Pretjeras, sto jest,jest. Nismo ni mi ostali puno njezniji, a i Bilic ima dana kad je posebno sklon izljevma ' njeznosti '. Ljuta sam na njega sto me 'onim ' tekstom vratio na Dovlu pa citam gadarije iz Hemonova pera. Nije ni cudo sto je slovenski dio auto puta naj losiji, s obzirom tko ga je gradio. Sacuvaj me boze bratske ( komsijske ) ljubavi.

dalibor bilic said...

Moj odgovor na nekoliko komentara
Na juce odrzanoj 241. Grmeckoj koridi ,na Popovica polju kod ,,Ostre luke,,,pobjedio je ;
1. bik Cvijan
2. bik Zekonja
3. bik Mrkonja

Micko said...

Na otprilike 30 krava drzi se jedan bik.Koliko ce bit bikova zavisi od broja krava.Kad se primjeti da neki od bikova ucestalo skace na druge bikove onda on po pravilu zavrsava u mesnici.To je pravilo i ovde i tamo,i tamo,i tamo i svugdje u svjetu.Jede travu,a bezvrijedan.Krave kad to rade ne idu u mesnicu jer ce sigurno imat telad,a i mlijeko daju.
Gdje su tu pederi.Zar to nije isto,a oni nece u mesnicu nego im treba odobrit vjencanja.Treba ih drzat ko malo vode na dlanu i falit njihovu nastranost da nebismo ispali homofobi.Oni su bogati i sjede u parlamentima bogatih zemalja i placaju male pedercice da prave parade.Svi su u strankama zelenih diljem svjeta,a te stranke nemaju nikakve programe za razvoj i prosperitet.Mene osobno zanima sta u buducnosti.Kako to objasnjavat mladim generacijama koje dolaze.Nasi zeleni hoce da u skole uvedu sexizam kao neki predmet i tu ce ucitelj objasnjavat da je to dobro i tako dalje.
U nwkim Azijskim zemljama se ide u zatvor,pa cak je predvidjena i smrtna kazna.Kad ce tamo parada.
Ko ih voli dabogda mu bili u kuci.
Pogledajte kakve sve predmete doktori vade iz njihovih guzica.Ima tu i sisarika.Jeli on normalan kad je gurno sisariku sebi u supak.E ja sad treba da mu se divim da nebi bio homofob.
Ma ja sam najveci homofob na svjetu sto se toga tice.

Micko said...

Samo da napenem.Oni ce kupovat djecu po siromasnim zemljama i od njih pravit ludjake kao sto su i sami,a sve pod zastitom zakona o Porodicnom pravu koji ce ih stitit.
Pitanje dana je kad ce ljubitelji zivotinja trazit sklapanje braka sa svojim ljubimcima.Zasto da ne.Onda ce bit beba sa raznim glavama i sa njih ce se pravitbolnice i obdanista.Kad se moze odobrit jednim budalama,a zasto ne i drugim.

Zivila demokracija.

Anonymous said...

Koliko glup Bosanac moze biti dokazuje Micko svakim novim komentarom

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...