Friday, August 16, 2013

Sljiva

Ovo je naj bolja zemlja na Svijetu.,,Gad bles Amerika.Kakav ba Kolumbo ,on ovo otkrio jednom ,ja  svaki dan.

Svi svijetski posteni lopovi  su dosli ovde.Raj za sve one sto hoce prevarit ,ukrast ,zajebat ,a ono sto ovi urade i izmisle ,tek poslije 10 godina ,dodje  preko bare.

Na svakoj kutiji ,bilo kojeg lijeka ,onog sa receptom ili onog ,za sta ti recept ne treba  pise : ,,Ne  djeluje na svakog,, Hm ,cuj to .Znaci kad kupis  ,,plivadon,, protiv glavobolje  more djelovat i more i ne djelovat,sto opet znaci ,kad popijes pilulu  i kad ti glava prestane ,mozda je od Plivadona a mozda i ,,sama..a mozda  si  i ti u kategoriji ,,Svako,, To pise  velikim slovima a onda ispod  dalje ; ,,Ovaj lijek moze izazvati i kontra reakcije ,, sto opet znaci kad popijes  lijek protiv glavobolje ,mozes dobit isijas ,  krzamak,,mozes se izasut po stomaku  ili fasovat zausnjake.Sve ljudi  skontali i ogradili se.nema da  nekog mozes tuziti jer recimo ,ovde ,fabrika plivadona ima 4 zaposlena  radnika  na pakovanju a 34 advokata na zastiti.

Nego ljudi ja sam vam vise za ove  prirodne lijekove .neki dan donese zena  ,,sljive,, iste nase ,al ih ovde zovu talijanske sljive,jer to ide ko halva  i da su stavili bosanske ,niko ih nebi kupio.Kaze ona ,jesil ti znao da  su sljive ,ove nase  Sharka talijanke ,dobre za potenciju.Reko nisam dje neces vjerovat zeni,narocito kad joj je u interesu, a  posto sad znam idi i kupi 4 kile ,jer mi upravo godine rade  na tom problemu.Ode ona i donese za 5 minuta ,a ne ko onaj sto je otiso u Carigrad po dunje.Reko zeno skini se i lezi a ja  lavor sljiva pred sebe ,te jedi , sa kospama ,mislim ima nesto   i u njima ,da pojaca.Naduo se ko krava ,,rosulja ,, i cekam reakciju.Jebo te nakon po sata,ma sramota me ,nadigo se  -stomak,

,jedva  stigoh do wc solje  i d avam ne duzim  ,osto tamo naredna 3 sahata.

E to vam je  ovo ,,Ne djeluje na svakog ili moze biti i kontra reakcija..Uvijek ja u  toj kategoriji  ,,svako,, Sto ti je sretan cojk.

10 comments:

Anonymous said...

Napokon,stari,dobri Daso.

Pun duha I ljepote kao nekada.

Dali se vraca sjaj,staroj olinjaloj "kurvi" ili je samo blijesak "kospe" sa Balkana

Pozdrav

lajka said...

Fino, lagano, ljetno stivo.

rajska said...

Dalibore, uzmi dva kamena pa lupi s lijeve i desne strane po njemu, možda "naotekne" pa dobiješ na veličini...barem...cssssss

Čole said...

Rajska mi dade šlagvort za jedan prastari vic.
Na jednom engleskom partiju, uštogljeni oficir opisuje grupici dama kako su oni kastrirali domorodce a one sa velikim zanimanjem slušaju. Priča oficir:
... Domorodac čučne a ja uzmem dva kamena u dvije ruke i snažno udarim po jajima.
...To mora da grozno boli, komentira jedna dama.
...Ma ne boli ništa, samo paziš da se ne udariš po prstima! ccccssss

Anonymous said...

Jos me nisi gumicom,na prvi koment,malo iznenadjen ali I corava koka zrno nadje.....


Hvala

Anonymous said...

Koliko ja znam sljive se upotrebljavaju kao obloga na recimo velikom ili malom prstu noge, kad nokat uraste u meso;

Mozda si Urednice trebao da ih privijes na odredjeno mjesto? Da nije sta uraslo ispod stomaka ;)
feniks

Unknown said...

Kada je u pitanju Urednik(moze i malo u)i njegovo "dizanje" onda tu nema pomoci.Tu ne pomaze ni sva sljiva sa sajma sljive u Gradaccu, a i onaj nekada najveci kran zvani Veli Joze.
Nekima je sudjeno da samo drze svijecu nama majstorima. Cuj NAMA majstorima...sto me ponjelo,boljke da prestanem

lajka said...

Mora covjek, makar i Njujorku zivio, cijeli zivot biti Kolumbo. Ali ako sa sobom nosi svoje misljenje kao pojas nevinosti, kao predrasudu, kao nesto nepromjenjivo, kao jedino ispravno, onda je svejedno je li iz N.Y_a ili iz Kreseva.

Marijan said...

Kažu da je za svaki lijek izmišljena bolest, a od šljive samo je jedan vrhumski proizvod!

Anonymous said...

ja samo mogu reci da ni ORASI vise nisu kao sto su nekad bili

pozdrav ekipi

ODOZGO-77

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...