Monday, August 12, 2013

Dzavoli pakla

Svojevremeno je bilo i kod nas ,onih filmova ,o ,,Andzelima pakla,, ili drugim  ,na dva tocka  motorizovanim bandama a sjecam se da sam se uvijek pitao :jesuli to profesionalni  lopovi .sto voze .Harlije ,ili  nesto  i rade .a vikendom  orgijaju.

Ne spadam bas u one sto obozavaju harli Davison  ni u jednom njegovom izdanju,odnosno nemam nista protiv ,da pazim na vozace motora dok vozim auto,ali radije  zaobidjem ,sve ono sto je vezano za Harlija i kao prevozno srestvo ,a i kao nacin zivota .Koliko mi je tacno trebalo da otkrijem ko su ti strasni momci  sa ,,mrskim izrazima lica i harli dekoracijom ,nisam siguran ,ali nije trebalo puno ,da vidim da je to moj ;postar, konobar, sluzbenik banke  ,pekar i slicni ,koji Subotom i Nedeljom postaju  djeca Harli Davisona.

Kod nas se nekad koristio  izraz ,,Harlovina,,  sto ima ili nema neke veze sa ovima o kojima pise,al da nije bas bio pozitivan ,nije.Znaci vozac harlija je Harlovina ....

Ok .Petak navece oko 10.Sipam  benzin na Shelovoj pumpi .Sa druge strane benzin u svoj motor sipa  ,,kozno,, obucen covjek u svoj rezervoar.Koji metar ispred ,njegov jaran  isto sipa benzin u slicnog harlija.Zavrsavaju prije mene ,e sad ;pale motore ,turiraju ,daju gas  toliko ,da su mi se trepavice pocele uvijati ,ko u barbike.Sve to traje  3 minute.Buka koju je tesko opisati ,onome ko je nije dozivio,a muka koju je isto tako tesko objasniti onome ,ko to nije vidio.

Smisao zivota je kontrola tog istog od strane onog sto ga nosi.Prekidam tocenje,sjedam u auto  i idem ,idem u picku materinu.Tako je bilo.,a moglo je i ovako.

,,Hej men de smanji to malo,, 

,,Necu fak ju ,,

,,Fak ju ,odlazim u auto po nesto ,,dalje necu.

Mogao sam zvati i policiju.Gospodine policajac ,hm sta da mu kazem ,sta su radili ,kad on to i sam zna ,ali nije kaznjivo ,jer je fabrika harli davison  namjerno napravila  karburatore ,da  oni sto voze  uznemiravaju  ,druge ljude.

Za koji dan ,ovde uJaksonvilu pocinje sudjenje covjeku  koji je ubio mladica  u autu na benziskoj pumpi zbog glasne muzike.

Nije mi se to jednom desilo,da narocito mladji crnci ili hispanici  na  benziskoj pumpi dok toce benzin naviju milion herca  jaku muziku iz posebnih  uredjaja.Ovaj sto je ubio,kazu prvo je ,trazio ,od ovog sto ga je ubio,da smanji muziku ,a kako ovaj nije htio ,a mozda je bilo i ono ,,fak ju,, usao u auto uzeo pistolj i ubio ,,muzikanta,,

Daleko sam od toga da bilo koje ubistvo mogu opravdati ,bilo kojim razlogom,ali jako sam bio blizu situacije  ,kad je dovoljno izgubiti kontrolu,na 5 sekundi i posrati se na  proveden ,,pametan zivot od 50 i kusur godina.

Ipak mislim da su samo godine u pitanju  i da sam mladji  poceo bi rapovat a ovako star nisam bio u folu  ,al sam  skonto,Od sad cu uvijek imat spreman cd  sa halidovom ,,Necu necu dijamante,,pa kad oni pocnu prdit ili rapovat ja halida do daske ,pa da vidimo ko ce duze izdrzat.

15 comments:

urednik said...

Samo pazi da oni ne potegnu pistolj...

Čole said...

Mislim da je to s „decibelima“ regulisano zakonom. Ne znam napamet koliko je dozvoljeno „odvrnuti“ nešto ali da je ograničeno u to sam siguran. E sad je stvar provođenja i poštivanja zakona. U jednoj pravno uređenoj državi, tako što se sigurno ne bi moglo dogoditi ili bi ali samo jednom! Kod Tite recimo, takvih incidenata nije bilo, sem kad je išlo preko onog ogromnog zvučnika „Ide Tito preko Romanije“.
Prije par mjeseci mene i komšije su znali probuditi psi lutalice, u po gluhe noći preglasnim lavežom. Trajalo je to par noći dok se nisam dosjetio. Pronađoh u podrumu petarde, zaostale od Nove godine. Umalo ne rekoh, zaostale od rata, he,he. Roknem ja njima onu jednu a oni kud koji mili moji. Nikad nas više nisu uznemiravali.
Ali ima još. Vrlo često, u gluho doba noći, na jednom autu u komšiluku proradi alarm. Zavija on po pola sata sve dok se kreten ne udostoji ugasit. E šta bi mu čovjek?! Razmišljao sam da mu bacim ciglu na krov? E bi bio merak. Ne bi nikad mogli skontat ko je bacio, ali bi ko da gledam, odma' rekli bacio ćetnik, k'o i ono u ratu, ccccsss!

rajska said...

E e e..dakle malo vam treba da izgubite kontrolu, a? To vam sve govori o trenutnom stanju duha. Mene recimo nema šanse da takve stvari "vužgeju" Dakle, Dalibore imaš dva izlaza. Evo savjet seke je da u takvoj situaciji mantraš sljedeću mantru; OM GURUVE NAMAH..mantraj tri put za redom a između mantri pljesni rukama jednom tri puta za redom. Seka veli minimalno petnaest puta dnevno.. za mir i snagu i uravnoteženost duha..
Ako ti se ovaj savjet ne sviđa ja savjetujem duboko jogijsko disanje dakle diši iz trbuha i pokušaj svjesno aktivirati mula bandhu,,,

Anonymous said...

Zamislite Dalibora kako mantra i pljesce rukama na pumpi u americkoj vukojebini :):):)

Marijan said...

... i dalje će biti budala i rata...

Unknown said...

Svasta li nasem Uredniku smeta. Te pederi, te politicari, te nesavjesni vozaci, te motordzije koji turiraju motore, te krokodili koji se kupaju u njegovom vlastitom bazenu, a on nece sa njima, a sta bi mu falilo... To ti je tako kada neko napusti Sarajevo i otidje u vukojebinu zvanu Florida.Ma dobro su stari ljudi rekli da rdzavu qrcu i dlake smetaju...
Ja sam nasao lijek protiv turiranja motora kada prolaze pored mene ulicom, i glasne muzike iz auta.
Kada motor(i) prolaze ulicom i zaturiraju, ja znam da to oni namjerno rade da bi naljutili prolaznike a medju njima i mene, i kazem sebi e necete majku vam j.... i time "amortizujem" 50% moje ljutnje, a onih ostalih 50% amortizujem sto znam kako su ostali bjesni, a nista ne smiju, a posebno one orginalne Australke koje nemaju ni grama obraza, a tada vidim da se i boje, jer niista ne smiju da kazu, a znam kako bi se ponasale i sta bi sve izgovorile da ih nije strah motordjija.
Opet, kada stane auto pored mene sa onim zvucnim zemljotresom, ja fino otvorim prozor, i dok on gleda u mene ocekuje moju po njemu ocekivanu reakciju, a ja se lijepo nasmjesim, podignem palac i kazem "super mejt", i jos se pocnem ono ko tresti uz muziku. A on onako iznenadjen ostane bez texsta i nista mu nije jasno,tako da izostane ono njegovo zadovoljstvo radovanja za ljutnju drugih, a meni drago sto se harlovina nije radovala.Eto kako ja izbjegavam ljutnju, tako kada cujem cujem te zvucne talase da mi se priblizavaju ja vec otvaram prozore i smjesim se.Sada sam vec u dilemi da li da nastavim sa ovom mojom praksom, ili da prihvatim ovaj prijedlog Rajske, odnosno njene seke, da mlataram rukama i mantram ono OM GURUVE NAMAH(ova zadnja rijec mi nekako poznata,i bojim se da seki ucitelj joge nije bio Kevro). Bih ja, ali nema teorije da ja te rijeci zapamtim,jedino da ih istetoviram na ruci.
Ma, Cole baci slobodno, posto nema teorije da ti se rejting cetnika tamo smanji,a i bio bi merak...pravo.
Zamislio sam Dalibora kako mantra i pljesce rukama na pumpi u americkoj vukojebini, i jos uz to onu njegovu dvojicu motorista, i evo se ko lud valjam od smjeha po kuci.
Pozdrav Sydneyac

dalibor bilic said...

,,Rajska,, pusti ti ove Harlovine ,sto probleme rijesavaju ciglom i ostalim gradjvinskim materijalima,a kod tebe je svaka ko u ,,zene,, onog lazarova.Nego kako velis ;izmedju ,,mantri,, pljesnut rukama ok evo pokusavam ,tashun ,tashun ,tanana ,pala maca s tavana .....uspio sam ,jos samo da oci nastelim ..

Rajska said...

Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom prima pohvale i podnosi uvrede!

Anonymous said...

Folira vas Dalibor.On ide motorom na poso ( vidio svojim ocima )

Mico said...

Meni ne smetaju ni jedni ni drugi.Oni svju,a ja svoju muziku isvi mirni.
Dobro rece onaj anonimus iz proslog posta da sam ja najgluplji.Zato mi valjda ne smetaju.Bolje je bit glup nego peder.

Čole said...

Pošteni moj Micko, mi opalili po pederima a Blog ih pun, cccsss! Samo navlačimo mržnju na sebe. Mora da i oni za nešto valjaju u ovom biološkom lancu. Uostalom, što je njih više, nama će ostati više ženskica! Micko, zato njih treba razmnožavati! Eto i nas idući put na paradu, da ih malo poguramo.
A mantre?!
Da se razumijemo, te mantre su izmislili cvikaroši.
Vozim se ja jednom sa ženom a pred semaforom stoji velika limuzina. Stanem ja iza nje i čekam zeleno. Upali se zeleno a tip stoji, ne mrada. Kontam, zamislio se čovjek. Neću da mu trubim jer ni ja ne volim da meni neko trubi. Ali trube ovi iza mene. Upali se crveno a meni pritisak poče rasti. Tapše mene ženica po koljenu, smiruje, zna da mi je fitilj kratak ali ne zna koliko! Upali se ponovo zeleno. Tip se i dalje ne miče a raja trubi li trubi. Izlađe on iz auta, nasloni ruku na vrata. U njemu dva metra ali mršav k'o grana, klasični hašišar. Izađem i ja i pokazujem mu da je napravio red, da se skloni ako neće ići. A on će meni onako nonšalantno, cinično ...skloni me ti. Priđem i ja njemu nonšalantno i iz sve snage mu odvalim šamar tako da je pao k'o pokošen. Pođoh da ga opalim i nogom ali se nekako suzdržah. Ustade on, držeći se za lice, onako zgranut i reče: „Ja budaleeee!“
Uđem u auto, vratim se malo na rikverc, obiđem ga i nastavim. Kad žena poče kakit, Bogo dragi. Te idiote, te kretenu, te manijače te jesi li ti normalan?!
... O'š bona da i tebe opalim, prekinuh je smijući se?
Tri dana sa mnom nije govorila. E jes me kaznilaaa, ccccssss!
Što na mene ne nalete te siledžije na motorima, da im ja dam po p..ki!? cccccsssss
Lahko im je na jadnog Dalibora.

rajska said...

Ovo "skloni me ti" ja tumačim kao da je to poziv jednog "toplog brata" mogućem drugom,..kao ispipavanje situacije.. mislim da si pogrešno protumačio poziv.Ti odmah agresijom a cijela situacija meni miriši na ovu temu.E jesi muškarčina nema šta!!!!

dalibor bilic said...

Citam ovu Coletovu pricu i nesto mi fali i fali.Onda opet i isto .Tek nakon ,mozda 14, puta skontam .Nema naslova,a ovaj ,,herojski cin,, to zasluzuje ,pa cu uzet sebi za pravo ,da ,,turim,, naslov ,,
,, Priroda i zavicaj ,,

nedaj boze i zamisliti nesto slicno ovde na americkim ulicama .Toliko bi bilo komplikovano ,ma i za napisat ,a
Nego ,vjerujem mu ;citiram,,, tapse mene zena po koljenu,, a gore iznad ,,fitilj kratak,,

Marijan said...

*ebo te... nisam znao da je Čole bio 'vako za(jeb)frkan!
---
Vidim raji svašta smeta; pederi, lezbijke, motoristi, glasna muzika...
Meni pritisak dižu vozaći na semaforima koji kratko drže zeleno.
U Sa, i semafori sa najkraćim intervalom mogu propustiti 4-5 vozila pa i više u ''cugu'', pod uslovom da svi prate situaciju.
Međutim, onaj prvi, pa i drugi u koloni, sigurni su da će proći, *ebe ih se za ostale.
Obično kunjaju, zeleno ih iznenadi pa dok skontaju što im je raditi...
upali se lampa druge boje...
Ehhh tada... oni prođu, a ja čekam i dalje, spominjući im familiju po nekoliko koljena u nazad!
Ja kilava svijeta majko mila!

Anonymous said...

Nauci ja svasta oko ateista:
te kako im je kratak fitilj, te bi malo i po zeninom licu, pa kako kunu sa '...da bog da...',
te kako dozivljavaju najmanje 8 orgazama dnevno samo tako zbog glupe raje, lelujajuci, po Sarajevu.

Sigurnije je lelujati u Federaciji nego biti p.... u Sarajevu.

A i Micko sa svojim debelim novcanikom i lokalnim kurvissima prevrssio granicu. Ma, ne bi uzela nikakvu igraccku za dijete od njega (jedino money transfer from bank to bank.)

Oni 'straight' sveli svojim hormonima, kratkim fitiljima, skoro sve drzave u prah i pepeo, a da ne bi g&l gdje bi otisli i skrasili se svi oni buduci 'dijasporci'?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gay,_lesbian_or_bisexual_people

Feniks

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...