Wednesday, August 14, 2013

Jovo i Adis

Dok se jos nije osusila ,,tinta,,sa dajtonskog mirovnog sporazuma i dok je zadnja traktorska prikolica ,sa registraciskim oznakama  ,,Sokolac,,zamicala ,gore prema Palama ,sjedio sam ja sa svojom rajom u Sarajevu.

O cemu bi ,,cojk,, mogo ,uz pravu pivu,poslije tek zavrsenog rata ,nego o ratu,doduse pricalo se o ratu i prije  rata ,ali  ni upola ,ko poslije njega.O ljudima naj vise.Gdje je ko ,sta je ko ,gdje je sad neko  i ona opsta sranja kad covjek govori o onima sto nisu prisutni.

Ovo je prica o  mom jaranu  Jovi cetniku  i pjevacu Adisu ,zvanom Adis -nilski konj.

Negdje oko  osme pive pomenu neko Jovu  i svi u glas  ; Cetnikkkkkkkkk.Reko ,sigurno se ne radi o istom covjeku na kojeg ja mislim  i kad dodah par podataka ,vidim to je taj.Stanite ba ljudi kazem.Jovo je doceko pocetak rata u Sarajevu ,radio  na jednom a zivio na drugom kraja grada  i svaki put kad je trebalo prevuci ono sto su on i njegovi pravili ,pored kasarne marshal Tito,niko nije smio osim  Jove.Ubi snajper ,a on ko nekad lauda u  stojadinu.

Eto vidis da je Cetnik ,kazu ovi.Na njega jedino nisu pucali ,kako nisu kazem ja ,dva puta su pogodili auto,a ovi vele  ok ,a gdje je auto bio pogodjen.Kazem ja da ne znam ,ali oni zato znaju da je rupa od dva metka bila  blizu gepeka a ne na  ,,volanu,,Da ispravim situaciju ,sjetim se ja ,da je Jovo poslije dva tri mjeseca ,jedno vece doso kod mene i kaze ; Ne mogu vise Dalibor ,Odo.U to doba ,brat bratu nije govorio da ide  i onda on meni donese sve sto je imo u frizideru i ostavi. Eto vidis da je cetnik.Opet oni.Jel zato sto je otiso pitam ja.Nije kzu nasi zajednicki prijatelji nego sto je imo zaliha hrane u frizideru .Znao je da ce bit rata.

I ode Jovo ,preko Stupa ,sto ga je u to doba drzo HVO ,za kiseljak pa onda ,dalje ,al ne za Beograd ,gdje je imo bar 300 clanova familije ,nego za Svedsku.

Adis zvani nilski konj je negdje bas u to doba ,a i prije pjevo po beogradskim kafanama ,a kazu da su tek mobilisani srpski vojnici za sarajevsko ratiste ,rezali vene na onu ,,Kad ja podjo na benbasu,,Pricali smo i o Adisu i nisam ja bas ocekivo da ce neko rec za njega Cetnik ,al da ce ga nazvat  supkom jesam ,sto se ne desi.Kazu valjalo je od neceg zivit snaci se.Nije on pjevo sto voli nego sto mora i tako to.Adis je u to doba samo pjevo ,sto mu niko nije uzo za zlo,za razliku od Kusturice ,koji je srao ,a kako je izmedju  pjesme  i sranja velika razlika ,svi  oslobadjajuci aduti bili su na strani  ,,nilskog konja,,

Adis danas zivi u Sarajevu .Kad silazi niz Kovace ,samo se cuje ;oko djes ba ,sta ima ,a Jovo je i dalje u Svedskoj  u Nincepingu,a kad nesto bolje razmislim o ovoj dvojci ,jedina i naj veca razlika medju njima je bila ,po cudnim sarajevsko-carsiskim kriterijima ,to sto je  Adis  vazda bio raja a Jovo uvijek Cetnik.

16 comments:

ggg said...

A branis cetnike, razocaro si me, nikad mi do Drine necemo ocistit Bosnu dok je ta takvih ko ti.

Micko said...

Vazda Sam se pito ko brani cetnike,a nikad mi naum nije palo da je to Dalibor.
Fala ti gugutalo sto si mi otvorio oci.Pa nek mi opet neko kaze da sam najgluplji Bosanac.
Nece on meni cetnikovat po blogu.Ja i gugutalo cemo mu doc glave I onda idemo na Drinu da se kupamo.

Čole said...

Znam i ja jednog „Jovu“. Ko mu god kaže ćetnikkkk a on štosom! Eeee, može štosom u Bosni, što bi reko Dalibor a da ga vidim nek to uradi u Ameriki! U Ameriki se to radi rafalom!
Al jebo Ameriku, osto čojk u Sarajvu, eno ga i danas na New Breci, živi ko car.
A znam i nekoliko „Adisa“. Ne sjećam se da je iko išta o njima pozitivno rekao. Svi su bili „veleizdajnici“. S kojom je to rajom Dalibor sjedio, volio bih znati? Mora da je to bila ona „prava sarajevska raja“!
A dobro kaže onaj ggg, „kupio“ ga ćetnik sa nekolko konzervi. cccsss

skerlica32 said...

Ne ni ocekivao tako mlak komentar od Coleta. I ona prava raja u tudjini digla ruke od ove teme i sebe proglasila dijasporom i tacka poslije 20 g. Tako je lakse i nama u dijaspori , a i ne ljutimo ono malo raje sto je ostalo. Ja evo kradem Marjanu kruh i serbetim stan sam. Kriza u Slo. Pozdrav svima gdje bili.

Unknown said...

Urednice dobro napisano, a da si u pravu najbolje potvrdjuje komentar ovog anonimusa. Lijepo procitao da si proveo rat u Sarajevu, i opet eto branis cetnike. Mozes samo misliti kako je on zvao i zove Srbe i Hrvate koji su napustili Sarajevo, ili one koji su zivjeli npr, u Vogosci, Ilidzi ili Kiseljaku.Na ovu temu ja mogu dodati nesto sa cime se sigurno mnogi nece sloziti, a nece im biti ni pravo, ali sve je to iz moga vlastitog iskustva.
Naime tokom rata, neposredno poslije,a i sada, ali u znatno manjoj mjeri, Muslimani su mnogo lakse lijepili etikete cetnika i ustase Srbima i Hrvatima, nego sto su ovi njima neka pogrdna, jer ipak su ih ovi u vecini zvali samo Musliman.Naravno ne kazem da nije bilo pogrdni naziva i za njih, ali sigurno u manjem broju.Ja sam znao pricati sa svojim prijateljima Muslimanima i govoriti im da je to "nesvrsisodno" i da samo izaziva kontra efekat, jer oni koji su za te ideologije njima to ne smeta, nego sta vise...Oni bi volili da im uz to jos dodas i etiketu vojvode ili poglavnika. Opet ovima koji su protiv tih ideologija, a koje ja nazivam normalnim,to itekako smeta a i vrijedja.Znaci efekat je bas bez veze, i to na ustrb onih normalnih koji sa tim ideologijama nemaju nista zajednicko.Zalosno, a svakako i za prodiskutovati je to, sto mnogi olako lijepe te etikete , a kunu se i busaju da su za zajednistvo i jedinstvo...

lajka said...

Neki dan, kod Suzane, napravila sam grubu gresku. Umjesto A. Leviju, adresirala sam na A. Hemona. Sorry, ako ikad procita.

Marijan said...

Sidnejac kaže: ''Mozes samo misliti kako je on zvao i zove Srbe i Hrvate koji su napustili Sarajevo...''
- Ma ne zove on njih, a nije ih ni zvao - ko je doš'o doš'o!

urednik said...

Ako sam dobro skontao Coletu je mana sto je Srbin, a vrlina sto je cetnik. Iako mi i dalje nije jasno ko su vam ti cetnici i ustase? Tj. da li su pederi ili lezbace? Ja bih radije da su lezbace, pa da ih (izuzev Coleta)...a ne morate vi sve znati...

lajka said...

Sa svojom sestricnom Vericom sa Mejtasa rijetko se cujem. Uglavnom kad je u pitanju rodjenje, smrt, vjencanje ili rodjendan. Samo se jednog razgovora doista sjecam, onog s proljeca ' 92.
" Izlazi ", rekla sam bez okolisenja , " spasavaj djecu".
" Osjecala bih se kao izdajica Sarajeva ".
Ja, glupace pomislila sam i nije mi ni palo na pamet da je uvjeravam. Nikad je poslij nisam pitala kako joj je u SA. Jedino mi se pozalila da je ostala bez posla. Danas prvi put, ponukana Sydneycevim komentarom, pitam se je li, i ako je, u kojem je toru ? Tata joj Belarus, mama bosanska Hrvatica. Muz joj nosi srpsko prezime, a muslimansko ime. Nije cak ni rodjena u SA.

Anonymous said...

Cetnici bi se trebali izvinuti usatsama i balijama

Zina said...

Pozdrav Dalibore,
Evo pokusala sam vec 2 puta da vas kontaktiram, ocigledno neuspjesno pa cu pokusati i ovako. Dakle ovo nije komentar na vas tekst.
Ja sam narucila vasu knjigu United Stress of America i platila preko PayPella. Zaista sam se nadala, na osnovu onog sto znam o vama, da ce posao proci kako treba i bez potrebe za urgiranjem. Na mom Paypell racunu ima obavijest da podaci o posiljci nisu dostavljeni a ni ja nisam primila ni potvrdju narudjbe niti obavijest o slanju.
Najljepsi pozdravi,
Zina Martinovic

dalibor bilic said...

Vidi reko Zina ,komentarise moj texst ,kad nije ,al nema veze,Nego Zina pogrsna procjena ,Moram i ja nekog zavrnut ,a nisam se javio jer nemam vremena -trosim lovu.
Knjiga je poslana 7. Augusta i ovde su mi rekli da bi trebala doci za 7 dana ,pa vas molim kad je dobijete da mi javite ili ako je ne dobijete ,da bar znam da sam vas prevario i da saljem novu.
Najljepsi pozdravi ;
Dalibor Bilic

Čole said...

Ne znam koliko mu košta ta knjigica, pa se pitam , koliko li je morao raje zavrnut da bi napravio onu picerijicu?! Kad sam ja njega pročitao i bez njegovih knjigica! Evo je počeo i sa pederima poslovat! Ma taj ne bira sredstva.
Rajska, hajmo mi sebi nać bolji Blog. Vidit će nas neko ovdje pa će pasti brika.
Pogledaj mu samo priče i teme! Taman se pomirili Muslimani i Srbi, renovirali bratstvo i jedinstvo, počeli k'o onda, a on im ubaci kost! Đaba se trudiš Dalibore, nas više niko ne zavadi! ccccccssssss

Marijan said...

Znao sam ja da on ''zavrče'' raju!

dalibor bilic said...

E vakog ja Coleta volim ,a ne ono juce ,ko ,,picka,, u trecem danu menzesa ,nja ,nja nja nego imam posla odo promjenit marijanov status ,gdje pise ,,frend,, dodat cu samo ispred ,,NO,,

Zina said...

Dalibire, zao mi je da sam pozurila sa urgencijom. Knjigu sam dobila i svidja mi se. Napisala sam da ono nije komentar na vas tekst misleci da ga mozete izbrisati. Nadam se da ce mi biti oprosteno sto sam dala razlog za par sala od tvojih prijatelja.
Pozdravi
Zina

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...